Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Rimelig dårlig når band som Bring Me The Horizon og Architects må spille fra seks/halv sju, altså midt på lyse dagen.

12:00 er midt på lyse dagen. ;)

Men ja, minnes når Purified in Blood skulle spille i fjor, sånn ca rundt 6-7. Sol og fint, masse folk, men nesten intet liv. Den vokalisten hoppa jo ned for å forsøke å starte en moshpit og greier. :p

Lenke til kommentar
BRY MÆKKE JEG SKA MOSHE Å DRIKKE SÅ JÆ IKKE VIET FORSKJELL PÅ NATT Å DAG !!!1111

Ehem. Da er telt prøve-oppsatt, og ser ut til å være av ok kvalitet (4-mannstelt til 399 på europris), og billett er på vei. Digg.

På et par av de mindre gode metal-banda skal jeg nok drikke og moshe. På de bedre skal jeg følge med på konserten, hoppe og ta av. Jeg gidder ikke moshe om jeg faktisk prøver å få med meg noe på scena.

Kult at Prodigy spiller ved midnatt siste dagen. Det blir en opplevelse for livet.

Lenke til kommentar
Rimelig dårlig når band som Bring Me The Horizon og Architects må spille fra seks/halv sju, altså midt på lyse dagen.

12:00 er midt på lyse dagen. ;)

Tirsdagen på Hove er St.Hansaften, det er ikke lenge det er mørkt på Hove uansett :p

Er enig at Metal passer bra i mørket, men er også glad for at de har lagt electrokonsertene til kvelden. De må jo få kabalen til å gå opp.

Lenke til kommentar
Skal dø på alle metalkonsertene jeg.

Det er den beste holdningen jeg har møtt på ever <3

[...]

Kult at Prodigy spiller ved midnatt siste dagen. Det blir en opplevelse for livet.

Ja, det blir dritfett! Men spiller ikke på hovedscenen? Det synes jeg er litt snodig.

Lenke til kommentar

The Prodigy spiller på Amfiet, den beste scenen, ihvertfall om natta, imo. Både Vampire Weekend og Goldfrapp var helt magisk på midt på natta på amfiscena ifjor!

The Prodigy kommer absolutt til å bli herlig :) Hørt det nye albumet btw? Ikke så ille, høres litt ut som om det hadde vært et opptak av en Prodigy-konsert ifjor. Litt oppfriska sound, en del gode gamle synther, stemmer og faktisk melodier.

Skaffet meg forresten festivalpass for 1600,- :) (~300 spart!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da er det jo bare å være tidlig ute! Som jeg var, når Chimaira skulle spille. :wee: Stod i sikkert to timer eller noe i den duren. Var jo konserter i mellomtida, men.

Lenke til kommentar
Skal dø på alle metalkonsertene jeg.

Det er den beste holdningen jeg har møtt på ever <3

Har ikke alle den holdningen?

Ideelt sett burde hele nedre delen i amfi være en eneste stor pit.

Det hadde vært den beste gruppeholdningen jeg hadde møtt på ever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det hadde vært den beste gruppeholdningen jeg hadde møtt på ever.

Pitene på Hove suger forøvrig stort i forhold til andre festivaler som f.eks. Wacken. Men igjen, forskjellige festivaler har forskjellige pit/moshkulturer, I guess.

Sirkelpitene med masse mennesker har en veldig lei tendens til å kollapse etter 2/3 av en runde, i alle fall er det hva jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Får bare håpe at været holder seg. Litt kjipt å være på rå konsert med masse folk og mye dytting når det høljregner som besatt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...