Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Jeg ble knivtruet av en sørlending på speed på campen i fjor. Han var dobbelt så svær som meg og holdt rundt meg mens kniven ble presset mot halsen min. Grunnen til at han gjorde det var fordi han så jeg var dritings og trodde jeg hadde stjelt spriten hans. Det enste jeg klarte å svare til han var "Slipp meg! Jeg må rekke In Flames!"

Sånne typer er faen meg skumle. Veit aldri hva de kommer til å gjøre.

Varme klær er i hvert fall noe jeg skal prioritere litt mer... Det kan faktisk bli jævli kaldt om kvelden/natta hvis du har tenkt å holde deg oppe litt lenger enn 10.. I fjor klarte jeg også å glemme både sovepose og liggeunderlag, så det var vel kanskje ikke en av mine varmeste uker.. but w/e, right?

Joa, varme klær, sovepose/feltseng er høyt prioritert. Telt også om det blir regn (noe det sikkert blir).

Tenkte mer på når vi burde komme dit, om vi velger teltplass selv o.l.

Også selvfølgelig noen andre generelle tips om ting der borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du skal ha creds for bra kommentar uansett! Hvordan kom du deg unna? "Oi, shit sant det, jeg skal se In Flames jeg og!"

Kjipt når sånne ting skjer, glad jeg ikke opplevde noe sånt ifjor. Hadde forresten ikke tenkt til å true folk med kniv, heller skjære opp tomater og kutte tau ...

Lenke til kommentar

Når han ikke fikk ut av meg om jeg faktisk hadde stjelt spriten hans eller ikke, lot han meg gå. Jeg hadde faktisk ikke tatt den heller, men det er forståelig at han var mistenksom. Først blir spriten hans borte, rett etterpå er nabogutten dritings :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hove camping tror jeg leier ut hytter, men det er nok mer ønsketenkning at noen skal være ledige på dette tidspunktet. Du kan jo også se deg om etter folk som leier ut rom i anledning festivalen? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Telt er tingen! Strengt tatt blir det jo så komfortabelt som du selv velger. :whistle: Eksempelvis er det ei gruppe mennesker som kjøper seg plass til et stooort partytelt hvor de har sine egne småtelt i. Noen har jo med lavvo hvor de sover på gjestesenger og greier, så om du virkelig vil kan du nok få det ganske så greit. :)

Edit:

+t.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Telt er ikke så gærent, men man er litt utsatt når man reiser alene. Dessuten er jeg der for å gå på konserter, ikke drive med fyll og fanteri, så derfor tenkte jeg at det kanskje var det beste for alle at jeg valgte hytte. :p

Men ikke i helvete om jeg gidder betale mye for å sove et sted, altså!

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Prøvde å sjekke når det ble utsolgt i fjor. I forfjor ble det utsolgt én uke før. Ca det samme i år i fjor såvidt jeg skjønte. :)

Camping- og teltbillett var det mange som kjøpte i inngangen, så de blir aldri utsolgt tror jeg.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...