Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Bussen fra Oslo til Hove tar hvor lang tid?

Buss fra Kristiansand til Oslo tar ca 6 timer, så jeg ville regnet med ca 4/5 timer fra Oslo-Arendal/Tromøy, alt avhengig.

Lenke til kommentar

Billetten ligger i skuffen nå. Jeg kommer til å dra rett fra skolen på fredagen før festivalen. Da vil jeg være på Tromøys utpå ettermiddagen. Tror dere det kan være vanskelig å få ti teltplasser ved siden av hverandre da? Vi er en ganske stor gruppe.

Edit:

Jeg har laget en Hove-spilleliste på Spotify. Prøvde å ta med de 2-3 mest populære sangene til hver artist. Noen fant jeg ikke.

http://open.spotify.com/user/olum/playlist...xHjHu0WMalExzyL

Endret av Olum
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Shit.

Sitter her og hører på det ene albumet til Golden Silvers på Spotify og gleder meg mer og mer. :D

spotify:album:5K3zWcKw0TRiMUjgNw5Adj

Lenke til kommentar

w00t! Det blir Hove på meg i år også :)

Støtter det forslaget om forumtreff på Hove! Er jo ikke verre enn å avtale tid og sted.

Er det noen som har noen smarte matløsninger på campen btw? Grillmat holder seg ikke lenge og køen på kolonialen på campen er lang. Boksemat er ikke godt når det er kaldt og knekkebrød til frokost, lunsj, middag, kvelds og nattmat er kjedelig ... Noen gode forslag? :)

Lenke til kommentar
Noen tips man ikke kan leve uten for en nybegynner på Hovefestivalen?

Varme klær er i hvert fall noe jeg skal prioritere litt mer... Det kan faktisk bli jævli kaldt om kvelden/natta hvis du har tenkt å holde deg oppe litt lenger enn 10.. I fjor klarte jeg også å glemme både sovepose og liggeunderlag, så det var vel kanskje ikke en av mine varmeste uker.. but w/e, right?

--

Hvordan er det å ta med sprit inn på campen? Jeg husker ikke om det er full sjekk i bager o.l. når man skal inn første gangen..

Lenke til kommentar

Mener å huske at det bare var en rask sjekk etter glassflasker (værsåsnill, ikke ta med glassflasker, heller over på noe annet, så slipper vi å tråkke i glasskår). Ellers er det vel slik at norsk lov gjelder ...

Men er det lov å ha med kniv på campen? Det er jo ganske praktisk ...

Lenke til kommentar
Men er det lov å ha med kniv på campen? Det er jo ganske praktisk ...

Jeg ble knivtruet av en sørlending på speed på campen i fjor. Han var dobbelt så svær som meg og holdt rundt meg mens kniven ble presset mot halsen min. Grunnen til at han gjorde det var fordi han så jeg var dritings og trodde jeg hadde stjelt spriten hans. Det enste jeg klarte å svare til han var "Slipp meg! Jeg må rekke In Flames!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...