Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Skjer neppe. Media blåser bare opp alt negativt de kan finne om festivaler. Var sånn i fjor også.. Leste for litt siden klager på at det var alt for mye søppel på festivalene.. Altså, hva faen tror de om menneskeheten? Dessuten ikke noe stort problem, sålenge det blir fjernet fra naturen etter festivalen, noe det blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må le av de sløve Hovefolka, altså. De sjekka ikke om jeg hadde armbånd før siste gang jeg gikk inn på festivalområdet siste dagen, de glemte å gi meg sjenkebånd og de gadd ikke se gjennom sekken min fordi jeg åpnet den frivillig ("Når de åpner den selv, har de sjelden noe å skjule"). Med andre ord ganske fritt fram for det meste, høhøhø.

Lenke til kommentar

ProSex folkene var jævlig, de kastet meg ut av prodigy mosh piten tre ganger når jeg ble skubbet, og ene gangen slo han ene til meg etter at jeg skallet han da han dro meg over hjerdet. Men synes hove var veldig bra regisert, drit nå i sjenkebåndene

Lenke til kommentar

@TheMartine: haha, ja, sløvt iblant.

Kompis hadde et bånd fra russetreff i Kongeparken, som også er sort - akkurat som festivalpass + camping.

Han plasserte bare Hove-båndet under, slik at det var helt skjult, og ingen sjekket det før det var gått 3 dager - og så var det omtrent fritt frem igjen!

Lenke til kommentar
Noen som husker camp gaffa?:D

Bodde litt i Camp Gaffa, haha. Sov du der?

Jeg bommer på en eventuell 18-årsgrense med bare noen uker neste år. Problemet var da ikke egentlig at mindreårige hadde skjenkebånd, vi uten ble jo aldri stoppet med en kasse pils i hendene engang.

 

Hahha! ja, jeg var en av de som sov der ja : p hvem er du?:p

Lenke til kommentar
ProSex folkene var jævlig, de kastet meg ut av prodigy mosh piten tre ganger når jeg ble skubbet, og ene gangen slo han ene til meg etter at jeg skallet han da han dro meg over hjerdet. Men synes hove var veldig bra regisert, drit nå i sjenkebåndene

 

ProSec-kar slo deg? Det må jeg si o.0

 

Joda, jeg driter i sjenkebåndet, jeg. Hadde ikke behov for alkoholisering uansett.

Lenke til kommentar
ProSex folkene var jævlig, de kastet meg ut av prodigy mosh piten tre ganger når jeg ble skubbet, og ene gangen slo han ene til meg etter at jeg skallet han da han dro meg over hjerdet. Men synes hove var veldig bra regisert, drit nå i sjenkebåndene

 

ProSec-kar slo deg? Det må jeg si o.0

 

Joda, jeg driter i sjenkebåndet, jeg. Hadde ikke behov for alkoholisering uansett.

Der fikk jeg det bekreftet. :whistle:

 

Fryktelig glad for at jeg fikk sett Danger, han er møkkarå. 11h30, 88:88 og Symbol'nes Love Juice er skikkelig fete. Dere burde sjekke ut svenske Familjen også, om dere ikke har gjort det. Ta en titt på Oh! Crapps intervju med franskmannen. Egentlig er vel alt som lages med en Roland TB-303 overbra, regner med å kjøpe meg en i løpet av sommeren.

 

Endring:

La til litt om Danger og Rolands TB-303.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...