Snikpellik Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Da var jeg hjemme igjen fra London og har oppdatert lista! The Prodigy blir ubeskrivelig fett som avslutning! Toffen lover rundt 20 flere slipp, pluss en rekke klubbacts i tillegg. Blant disse er det 7-8 hiphop-acts, 4-5 metall/hardere rock, 2-3 electronica live-acts (og mange flere DJs på klubbene). Oppdatert med dette: The Virgins 2depressed2getdressed Skurk Untz Untz Bitch Boys Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Trenger litt hjelp til å overbevise kompis gjengen(3-5stk) om å dra på hove i år. Dei på står at det ikkje kommer til å bli noko serleg gøy, spesielt etter det som hende i 07. Da var det bare meg og ein kompis, saken var da at det regna som f, at nokon rappa alt av verdisaker i bilen og at eg var deppa og fly forbanna over heile driten. Prøvd å overtale dei til å tru at dette kommer til å bli konge. Meg og ein kompis er over gira over at Eagles of death metal skal komme, kompisen min som elsker dette bandet høyrer på alternativ, rock, metall av det mjukare sorten. Kompis2 høyrer på litt sån klassisk metall av den gamle gode sorten og høyrar og på black- hard-metall. Han har og ganske stor kunnskap om metall band. Kompis3 er hekta på techno, dance og det siste var vassendgutane. Høyrer på det meste men hater metall. Komiss4 aner eg ikkje kva musikk han høyrer på, han svarer ikkje nå eg spør men han høyrer på det som blir spelt til ein viss grad. Så hjelp meg, tenger dette sårt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Iskald og Enslaved skal med i år, så det burde strengt tatt ikke være noe problem å få med seg BM-vennen din Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Iskald og Enslaved skal med i år, så det burde strengt tatt ikke være noe problem å få med seg BM-vennen din Såg det i natt, blei litt glad når eg så at iskald kommer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Be "techno, dance"-vennen din sjekke ut Crookers og Yuksek, muligens Rusko, og at Prodigy avslutter det hele natt til fredag på Amfi så blir han nok overbevist. Mer enn nok for alle på Hove i år.. Jeg synes programmet ser dritbra ut hittil. Frykten for mye nedbør bør ikke sette en stopper dette. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Regn er ikkje noko stopper, det er bare å vere kreativ Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skal dit kun for å høre/se Prodigy spille den 25. Har jo kjøpt meg et dagspass så må vel få meg det andre som foregår samme dag? Noe spennende? Regner med at dette blir min ferietur i år, med biltur tur/retur Trondheim - Arendal pluss billett er kosbart Dette blir 2.gangen jeg ser de i år! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan kommer man seg fra Arendal togstasjon til Hove? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du går til sentrum , så til kaia. Derifra går det ferje inn til øya. Når du er kommet deg til øya går det jevnlige busser fra ferja til hoveområdet. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal Hadde vært drit fett med forumtreff på hove da xD haha^-^ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja jeg tar med forumgrillen XD eheh Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Major Parkinson er nice Anbefales! Endret 7. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja jeg tar med forumgrillen XD eheh Er allerede griller der så det trengs nok, ikke, tøysekopp XD dustjørgne Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Major Parkinson er nice Anbefales! Elsker Major Parkinson^-^ Skal definitivt se de :3 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du går til sentrum , så til kaia. Derifra går det ferje inn til øya. Når du er kommet deg til øya går det jevnlige busser fra ferja til hoveområdet. Tar ferja biler? Visste ikke at det var på en øy :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den gjør nok ikke det, untouch4ble. Er ei forholdsvis lita ferje som tar kanskje maks 100 stykker eller noe i den duren. Du kan allikevel kjøre ut til øya. Er bare å følge skiltene mot Tromøy. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kan allikevel kjøre ut til øya. Er bare å følge skiltene mot Tromøy. Ja det høres flott ut Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet om det er stor sjangse for at ukes pass og plass på festival campen blir utsolgt snart? Skal bestille biletter når jeg får stipend ca. 10 dager men må kanskje bruke litt ekstra tid å planlegge alt med venner osv. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmm... Utrolig lyst til å få med meg Enslaved og Iskald. Håper bare det ikke er så mange emo-kids der i år og =P (lite trolig, med tanke på line-up'en som er fin fin for fjortistassene og wannabe'ene^^) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Emokids går bra, de forstyrrer ikke så mye. Ikke trenger du å sosialisere deg med dem heller om du ikke har lyst! Det er mye verre med ekle Slayerfans som roper "EMOMUSIKK!!!!" og kaster øl på kvalitetsband som Mastodon. Enslaved og Iskald er av de jeg ser mest frem til ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå