Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig å få et par "sjarmerede" karer som likte å blotte seg, til naboer :no:

Han ene het ikke tilfeldigvis Martin og hadde masse usaklige tattoveringer som "Nøtterøy Sparebank" og "Fuck Menneskeheten" på beina, samt "Tørvi?" på magen? Han sa kompisen hans hadde tattoveringmaskin og de hadde vært på fylla en del ganger sammen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du hilste på meg under The New Wine på CampusScenen, right?

Isåfall møtte du også på Sir Tojo og Kuroi-Neko. Sir-Tojo er han som var nesten skallet, og Kuroi-Neko var hun jeg stod sammen med under hele den konserten :)

Mange flotte bilder du tok! Vil gjerne se alt du tok fra moshpits osv om du har mange bilder av det :D

Aaaaha, det var dere! Kult, kult. Jeg har hvertfall bilde av Sir-Tojo. Rakk nesten ingen moshpits eller metallkonserter dessverre, det ble knappere tid enn jeg hadde forventet på forhånd : |

Lenke til kommentar
Jeg var så heldig å få et par "sjarmerede" karer som likte å blotte seg, til naboer :no:

Han ene het ikke tilfeldigvis Martin og hadde masse usaklige tattoveringer som "Nøtterøy Sparebank" og "Fuck Menneskeheten" på beina, samt "Tørvi?" på magen? Han sa kompisen hans hadde tattoveringmaskin og de hadde vært på fylla en del ganger sammen :p

Haha, jeg vet ikke :p Var ikke så interessert i å vite navnene på slimklumpene :p Men høres ut som noe han ene der kunne finne på.. Vi teltet mellom sommerfuglfarmen og HIBASene, om du skjønner.. Sammen med han som satte opp ett sammenleggbart hus (liker ikke telt), men som måtte ta det ned igjen fordi det var så "farlig med byggematerialer".. :p

EDIT: så ikke på hverken beina eller magen hans, for han var fryktelig interessert i å dytte rompa inn i hodet på en venn av meg.. det var som å se rett inn i helvete.. sluttet å glo ganske så raskt!

Endret av Ilia
Lenke til kommentar
Endring:

Synes også dere at den suppegjøken som fløy rundt på scenen og oppførte seg som en apekatt under Fat Joe-konserten var irriterende?

Hvilken av dem? Fat Joe var vel rett og slett det tåpeligste jeg har sett av konsertopptredener noensinne.. ikke at jeg dro for noe annet enn å sitte le av han sånn i utgangspunktet, men det var vel egentlig værre enn jeg hadde trudd.. Han kom seg jo ikke gjennom en eneste låt aleine, de blei avbrutt etter tjue sekunder av prisol-skuddlydene og en gjeng med idioter som ropte "hold-on!".. for ikke å snakke om dustinga som sto å sa "Fat Joe fat joe fat joe Fat joe" i en evighet mens feiten selv skaffet seg pust nok til å orke å "rappe" seg gjennom ett halvt minutt til av en latterlig låt..

Takk for at du tok deg tid til å skrive det jeg tror samtlige som møtte opp på konserten mener. POW-POW-POW-PANG, non-stop. Også var det det knusende glasset. For en nisse. Jeg siktet forresten til den mest aktive av dem, tynn fyr.

Lenke til kommentar

Han med hvit singlet?

Han oppførte seg litt som en ape ja. Forresten, hva var greia til han i rød piqué? Virket som han bare sendte meldinger/tweetet eller tok bilder/filmet med telefonen sin under hele konserten, annet enn når han heiv et håndkle til Fat Joe.

Lenke til kommentar

Jahha, endrer det saken noe? er det da crack som i rumpesprekk?

Får vel si noe om de gode konsertene på hove også da, Franz Ferdinand var ufattelig kult, jeg var dog teit nok til å dra på konserten i slippers og stelle meg langt frem slik at det blei en kamp om å beholde slippersene på samtidig som jeg prøvde å nyte konserten med hopping og synging. Jeg dro fra konserten med begge slippersene i behold.

Så var det duket for The Eagles of Death Metal, hadde ikke hørt noe mer enn en låt av dem fra før, som jeg ikke engang visste at det var dem som hadde, men jeg koste meg masse på konserten. Badass vokalist.

Enslaved var råbra, dem spelte masse godlåter og innfridde, dog litt lite folk.

The killers var fett nok, men spilte dessverre fortsatt når Casiokids starta så da tok jeg turen til teltet i stedet, etter kos med Casiokids var det over 2 slitsomme timer med Crooker's, noe som etter min mening blei litt i lengste laget.

Så var det da The Prodigy til slutt, det var jo selvfølgelig råfett, la en liten demper at jeg var blitt småsjuk, dessuten syns jeg dem burde hatt pyroeffekter.

Forresten er det flere enn meg som har lest i avisa (aftenposten) om salg av alkohol til mindreårige og juks med skjenkebånd? Kan jo rett og slett hende at det blir 18-års grense på campen neste år, noe som hadde vært jøvla trist, både for oss under 18 og for Hove med tanke på at en stor del av publikumet er under 18.

Lenke til kommentar

Var ikke akkuratt vanskelig å få tak, så godt som alle jeg kjenner/veit hvem er hadde fått tak i også, selv fikk jeg ikke somla meg til det. Enten vise fake-leg. Eller så var det jo bare frivillige som jobba der hvor bånda blei delt ut, og de fleste kjenner en, eller kjenner en som kjenner en som jobba der i løpet av de første dagene og da var det jo ikke værre enn å gå å vise legitimasjonen og gi ett lite blunk og ett lurt smil til den som sto der. Eller som det sto i avisa, få en over 18 til å få båndet satt på veldig løst, ta det av og gi det videre.

Også var det vel først på onsdagen at de skjønte hvor stort problemet var og begynte å sjekke leg til folk med skjenkebånd.. kasta ut 60 stykker faktisk.

Men ja det hadde vært utrolig kjipt om grensa blei satt opp til 18.

Lenke til kommentar
Noen som husker camp gaffa?:D

Bodde litt i Camp Gaffa, haha. Sov du der?

Jeg bommer på en eventuell 18-årsgrense med bare noen uker neste år. Problemet var da ikke egentlig at mindreårige hadde skjenkebånd, vi uten ble jo aldri stoppet med en kasse pils i hendene engang.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Jahha, endrer det saken noe? er det da crack som i rumpesprekk?

Crack som i rumpesprekk ja.

Ikke det at jeg er uenig i det du sier om konserten, ville bare pirke litt. :p

Eller så håper jeg virkelig ikke at det blir 18 års grense på Hovefestivalen neste år! Har tenkt til å samle masse folk det året, men da kan jo ikke jeg bli med....!

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke problemet med at mindreårige drikker på campen. Så lenge 16- og 17-åringen ikke drikker seg fra sans og samling burde det ikke være noe problem.

Og hvis det blir 18-årsgrense på campen er det fryktelig urettferdig overfor 92'ere som er født sent på året.

Ikke at det går utover meg, men er selv født sent på året og vet hvor irriterende det kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...