boffeeen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I fjor fikk man camp-pass for det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Åja. Jeg får se. Trenger et telt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det noen som vet om det er en live video no sted eller hva som helst jeg klarer meg seriøst dårlig her hjemme nå. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Leit å høre xBoffen, skjønner ikke hva noen tenker med noen ganger I kveld reiser jeg til Arendal for å se Disturbed og Faith No More med 3 venner, jeg gleder meg som en unge! ___________________________________ Disturbed var kongeeee! Endret 26. juni 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kjipt å lese hva som skjedde med deg xBoffen. Enkelte mennesker er ikke like godt utviklet tydeligvis. Litt huleboer stil over dem. På en annen notis, Faith No More var fantastisk og Patton er gud! Jeg er støl, hes og sliten, gode tegn på at det var en bra dag i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Og med det var man tilbake fra festival! Kommer nok til å poste mine beste bilder så snart jeg får fremkalt dem. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hjemme igjen og festivalen var fantastisk. Møkk full 7 dager i strekk. Møtte også på torg3r, Kuroi-Neko, Milanjo og The Duke. Koselig Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da har jeg også kommet meg hjem! Jeg har hatt det fett som fy, og har virkelig fått sansen for moshing! Når jeg så det ferdige programmet tenkte jeg at edt var så som så, men har blitt så utrolig positivt overraska! Møtte masse hyggelige folk også, så hele festivalen var bare kos. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er vanskelig å være med på det uten å få sansen for det! Skulle bare ønske jeg fikk gjort det på onsdag og torsdag også. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hove var ufattelig gøy! BMTH konserten er den beste konserten jeg har vært på noensinne! Fikk skrike litt i mikrofonen til Oli under første sangen, og på slutten byttet jeg til meg en trommestikke som ble kastet ut mot en øl (Milanjo ) Var også gøy å møte på Milanjo, Olum, The Duke, Sir-Tojo og Hoppende Bryster Gled dere til Milanjo's bilder! De ble nok awesome! Endret 26. juni 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, synd det der xBoffen. Er så utrolig kjipt når folk skal lage bråk sånn. Ellers må jeg bare beklage for at jeg ikke møtte opp på forumtreffet, tror vi brukte tre timer på å finne campingplass. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja kjipt med folk som lager kvalm. Jeg og en kompis ble også banket opp første dagen, og de tok lommeboka og iPod-en til kompisen min. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, synd det der xBoffen. Er så utrolig kjipt når folk skal lage bråk sånn. Ja, absolutt, makan til idiotisk og unødvendig opplevelse skal man leite lenge etter. Fikk jo litt gladnytt her og da, siden BMTH visstnok tar turen med August Burns Red i oktober, så da får jeg jo sett ikke bare ett, men to av mine favorittband. Ellers må jeg bare beklage for at jeg ikke møtte opp på forumtreffet, tror vi brukte tre timer på å finne campingplass. Jeg burde egentlig tatt turen bortom forumtreff selv. Jeg så milanjo og torger sitte utenfor noen telt når vi kom, men da hadde vi dårlig tid. I ettertid så jeg jo også milanjo, og hilste på, i moshen, men jeg tror ikke han skjønte at det var det jeg prøvde å gjøre : P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kan legge til at jeg endte opp med ispose på armen etter All That Remains Moshpiten, men kom sterkt tilbake igjen i BMTH moshen dagen etter. Folka i Medic ville kjøre meg til sykehus fordi de trodde den var brukket, men jeg ville ikke gå glipp av noen konserter, så jeg tok et par isposer! Merkelig at jeg fortsatt har småvondt i armen... Miljøcamp anyone? Endret 26. juni 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da var jeg tilbake fra Hove, eller hvertfall halveis, sitter fast i oslo i noen dager til, så om noen vil møte meg og tegneserien fyren vet dere sikkert hvor dere får tak i meg. Forslått og utslitt, digg. Var så jævlig mmye fete band, helt sykt! Neste år reiser jeg på hove, også rett på roskilde, who's in? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tegneseriefyren<3 Faan. Hove var fantastisk^-^ Og kjempegøy å møte diverse forumbrukere^-^ Og gjenforening med noen. Og konsertene... De feteste var garantert Casiokids, All That Remains og Ting Tings<3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Neineinei! TOP5 hovekonserter: 1. Bring Me The Horizon 2. Parkway Drive 3. All That Remains (Se bortifra voldsom moshpit som resulterte i det Medicfolka trodde var brekt arm) 4. Architects 5. Faith No More Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 1. The Prodigy 2. Eagles of Death Metal 3. Slipknot 4. The Killers 5. Casiokids Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 For min del har Hove vært helt fantastisk! Hører at mange har blitt frastjålet diverse ting, men det ble ikke jeg Høydepunkter fra Hove i år: - Bagasjehelvete. Skal aldri mer slepe med meg 20-30 kilo bagasje på ryggen + tilsvarende lik vekt på resten av bagasjen. - Første møte med toalettene/dusjene. Eklere toaletter og varmere dusjer skal man lete lenge etter. - The Killers. Så syktsyktsykt bra å stå på første rad foran scenen! - Å stå midt i klynga på The Prodigy. Perfekt avslutning på en vellykket festival. - Miljøcampen. Den såkalt "miljøvennlige" campen så mer ut som en søppelfylling når den stengte. ..og selvsagt alle de hyggelige folkene jeg traff - spesielt dere som kjørte meg til Oslo Nå skal jeg kose meg med internett og et glass vin i Oslo. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 1. Ting Tings 2. Casiokids 3. Major Parkinson 4. All That Remains 5. Bring Me The Horizon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå