E-wok Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Reiser i morgen selv, toget går om 6 timer ca.. Sleep is weak, right? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg er definealtely med på forumtreff. Helvete ta min dømmeform (orD?) å drikke en flaskevin 7 timer før toget går var ikke lurt. Ser dere der! Torgeir (?) har nr mitt og skal sende meg mld om det blir noe forumtreff. Anbefaler alle som vil være med å sende nr, fornavn og hvilken dag man kommer ned i en pm til "torg3ir" eller "torg3r" husker ikke hvilken, han har en rød fyr sammen med masse grå folk i avataren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg drar NUH! Sees på Hove, folkens! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da er det to timer til man drar, og alt er pakket klart. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vi drar fra Moss NÅ! Om det er flere som skal være med på forumtreff på Hove i kveld, send en SMS til 92 49 02 47 Snakkes der! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis noen skulle befinne seg i Arendal sentrum på torsdagskvelden og kjøper softis i isboden i Gågata, så kjøper dere is av meg. Kjøpe? Får man ikke...forumrabatt? Hmm. Jo, rabatt i form av litt større is enn vanlige folk får. Skulle noen komme innom så får dere si at dere er fra Diskusjon, så lager jeg en ekstra stor. Hvis noen skulle befinne seg i Arendal sentrum på torsdagskvelden og kjøper softis i isboden i Gågata, så kjøper dere is av meg. Aldri si aldri. Du kjenner meg nok igjen, i tilfelle. Langt hår og nesering, right? Dere får kose dere på festival, alle sammen! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Oj, hvordan har jeg klart å unngå å se denne tråden?! Jeg er jo Arendalitt, så jeg skal jo naturligvis på Hove. Gleder meg, drar ut til en kompis som jeg skal bo hos i morgen, så dette blir digg. Kommer til å bo cirka 500 meter fra området, så det er veldig sentralt. Deilig! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da drar jeg om en time! Sees på Hove! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 6 timer til jeg drar. Har lyst til å dra akkurat nå, klarer ikke å vente! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Drar ikke fra Trondheim før Onsdags formiddag i bil jeg :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Drar ikke fra Trondheim før Onsdags formiddag i bil jeg :!: Hehe! Hvor mye av festivalen rekker du da, egentlig? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Drar ikke fra Trondheim før Onsdags formiddag i bil jeg :!: Hehe! Hvor mye av festivalen rekker du da, egentlig? Prodigy, og det er derfor jeg drar. hehe. Nå har jeg brukt opp ferien min for i år, og i tillegg går jeg ikke ut i ferie før den 20. juli og da ble det slik Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Drar mandags morgen i seilbåt jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Prodigy, og det er derfor jeg drar. hehe. Nå har jeg brukt opp ferien min for i år, og i tillegg går jeg ikke ut i ferie før den 20. juli og da ble det slik Det er en holdning jeg kan respektere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Ahoooy fra Hove! Noen på festivalen som har en feeet camp? Og vil stille opp på bilde for festivalposten og eventuelle promobilder til bruk på Hovefestivalen.no? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da jeg jeg tilbake, to dager for tidlig, rimelig forbanna, litt trist og rimelig sliten. Det har seg slik at da jeg skulle tilbake til campen etter Parkway Drive, møtte jeg på to gutter, hvorav den ene hadde en TBDM-tee. Siden vi hadde noe til felles sa jeg "Halla" og forsøkte og ta han i hånden. Hans respons var å slå meg i ansiktet, så hardt at jeg falt overende, og deretter ta med seg kompisen sin på to-tre slag rundt om kring på kroppen min. "Jaja", tenkte jeg, mens det føltes ut som om fortenna mine skulle renne ut av kroppen, og t-skjorta mi hadde en god del blodflekker på seg. Jeg karret meg bortover til teltet med hjelp fra noen naboer som ti sekunder etter seansen så meg ligge der, bare for å finne hele innsiden av teltet mitt fylt med urin, og cd-spilleren min stjålet. At alle er venner på festival kan jeg herved avkrefte, selv om de dagene jeg var der var ordentelig bra! Architects er uten tvil det beste jeg har vært på, noensinne. Nå ligger jeg i sengen, full av blåmerker, noen kutt og to fortenne jeg er litt usikker på hvordan det står til med. Det er godt å ligge i sengen, men ikke så godt at jeg ikke kommer til å surmule over å misse BMTH og The Prodigy. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjipt, xBoffen. :/ Noen som vet når man kan hente telt som blir satt igjen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjipt, xBoffen. :/ Noen som vet når man kan hente telt som blir satt igjen? Ja det kan du banne på! Sitter her hjemme med hodepine, og grøsser av tanken på at jeg ikke får vært der når BMTH braker løs i morra : ( Ang. telt så har det i hvert fall vært muligheter for å rydde opp etter festivalen det førstkommende døgnet etter festivalen, så dersom du tar turen inn på fredag aften eller lørdagen skulle det vel kanskje vært mulig å få til noe? Skulle ikke tro de takker nei til ryddehjelp mot at du får ta med deg et telt, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå