boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvor i Oslo er det du ankommer siden 20 minutter er dårlig tid? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Oslo S. Det er ikke dårlig tid, men er lite rom for forsinkelser. Er ofte det på bergensbanen. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 søker litt intellektuell rock, noen som har noe å andbefale i forhold til den henvisningen. Ifjor var jeg dritkeen på å dra for å se brian jamestown massacre, black lips, babyshambles men hadde verken tid eller råd. Alle forslag tas med åpne øyne Gleder meg!! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Oslo S. Det er ikke dårlig tid, men er lite rom for forsinkelser. Er ofte det på bergensbanen. Husk at der er buss for tog til kongsberg, da! Kanskje vi sees Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Oioioi, ti timer til jeg drar! Bilen er stappa, humøret på topp og været er meldt fantastisk! I tillegg til å ta bilder for Hove skal jeg fotoblogge for Fædrelandsvennen, Aftenposten og Bergens Tidende fra festivalen i år. Om noen stakkarer som ikke skal på Hove er interessert i det, ligger det link i siggen GLEDER MEG! Endret 19. juni 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ta åsså ta noen bilder fra moshene på tirsdagen a. PLZ EDIT: CAPS ER FINT ... Endret 19. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har så syke forventninger til den Prodigy-konserten nå! Tror det blir et av høydepunktene sammen med de fire headlinerene! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) oh yes! Da kan jeg endelig spørre: Er navnet ditt fra bandet med samme navn, eller? Edit: Da er bag og sånt pakket, må bare skaffe masse cder, najsnajsnajs Det er det Antar spørsmålet er rettet til meg. Og endelig? Endret 19. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som kan tenke seg når det best å ankomme på søndag? Vi har tenkt å dra sånn at vi komme frem i 10 tiden blir dette for tidlig/for sent? Vil helst unngå og komme akkurat samtidig som en av de store bussene Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har så syke forventninger til den Prodigy-konserten nå! Tror det blir et av høydepunktene sammen med de fire headlinerene! Samme her. Herregud, jeg husker stemningen fra konserten deres i Oslo for noen år siden, og jeg vet godt at festivalpublikummet kan ta av enda mer enn innekonsertpublikummet. Blir så evig nice! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 oh yes! Da kan jeg endelig spørre: Er navnet ditt fra bandet med samme navn, eller? Edit: Da er bag og sånt pakket, må bare skaffe masse cder, najsnajsnajs Det er det Antar spørsmålet er rettet til meg. Og endelig? Ja, det stemmer. Har lenge sett at du har hett det da jeg har tittet innom den derre motetråden, men alltid lurt på om du faktisk het det pga. bandet, du vet, siden den jevne innleggsbidrageren i den tråden sikkert hører på RnB. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hmm. Jeg har en stund lurt på om jeg skulle ta meg en tur innom en dag (dagspass). Jeg tenkte jeg kanskje skulle få med meg Disturbed og noe anna på torsdagen, men jeg skal jo jobbe på torsdag. Hvis noen skulle befinne seg i Arendal sentrum på torsdagskvelden og kjøper softis i isboden i Gågata, så kjøper dere is av meg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 De tar cash/kort i inngangen (der man kjøper billetter) right? Må kjøpe teltplass og campbillett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvis noen skulle befinne seg i Arendal sentrum på torsdagskvelden og kjøper softis i isboden i Gågata, så kjøper dere is av meg. Kjøpe? Får man ikke...forumrabatt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ja, det stemmer. Har lenge sett at du har hett det da jeg har tittet innom den derre motetråden, men alltid lurt på om du faktisk het det pga. bandet, du vet, siden den jevne innleggsbidrageren i den tråden sikkert hører på RnB. Hehe man skal ikke dømme på utseendet, eller interessen (mote o.l.) når det kommer til interesser utover det Endret 19. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Forskjell på hva man ikke skal og hva man ikke gjør : D Men neida, men allikavell. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du har vel kanskje et poeng. Enkelte av de de er vel av den yngre garde, og har kanskje ikke fått opp øynene for Thin Lizzy, Coltrane osv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Japp, men jeg er kul uansett og tok tattis nå for to sekunder sia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hvis noen skulle befinne seg i Arendal sentrum på torsdagskvelden og kjøper softis i isboden i Gågata, så kjøper dere is av meg. Aldri si aldri. Du kjenner meg nok igjen, i tilfelle. Yeah, reiser i morgen lørdag. Har det meste pakket og klart. Edit: Men hvem andre er med på forumtreff? Endret 20. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå