Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Var det ikke det de ville prøve å unngå ved å innføre systemet?

Slutt med lange køer hvor folk taster inn ditt og datt?

Ser allikevel fordelen ved det, da jeg heller ville mistet et sånn kort enn bankkortet mitt.

Lenke til kommentar

Håper vi får beskjed når vi handler hvor mye penger vi har igjen på kortet. Personlig foretrekker jeg egentlig vanlig pengebruk som før. Syns det er lettere å ha kontroll på hvor mye penger jeg bruker når jeg ser det minke i lommeboka. :D

Lenke til kommentar

Fant dette på cash siden

• Legg Cashless-kortet på leseplaten
  • Velg hvor mange bonger du ønsker å kjøpe: 1 bong = 1 krone
  • Dra bankkortet ditt gjennom bankkortterminalen
  • Tast kode og klar
  • Vent til Cashless-kortet er fylt med nye bonger, dette tar noen få sekunder
  • Kortet kan fylles så mange ganger du ønske

Ser ut som man kan droppe å ta ut store mengder penger før festivalen altså..

Edit: Denne kjempe kule videoen var også der

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Printet ut ticketfast billetten min nettop, og vi har lite blekk eller fucka printer. Det kom en hvit stripe over venstredelen av arket, den går over arrangementskoden, kundenummeret og kjøpsdatoen.

Lurer på om biletten fortsatt fungerer eller om jeg må printe ut fra en annen printer? Strekkoden i nederst høyre hjørnet er 100% hel, så billetten fungerer vel i praksis. Problemet er vel hvis de trenger noe av den informasjonen som ble visket bort.

Lenke til kommentar
Printet ut ticketfast billetten min nettop, og vi har lite blekk eller fucka printer. Det kom en hvit stripe over venstredelen av arket, den går over arrangementskoden, kundenummeret og kjøpsdatoen.

Lurer på om biletten fortsatt fungerer eller om jeg må printe ut fra en annen printer? Strekkoden i nederst høyre hjørnet er 100% hel, så billetten fungerer vel i praksis. Problemet er vel hvis de trenger noe av den informasjonen som ble visket bort.

Print den ut på ny. Heller bruke 15 min på å kjøre til en kamerats printer å få den bra enn å måtte reise tilbake. :D

Lenke til kommentar

Da er det ikke noe problem :grin:

Jeg lurer på om tog er det eneste mulige måten å komme seg til arendal i morgen på.

Bussene var fulle, og toget går 20 min etter jeg ankommer oslo, så da er det liten rom for forsinkelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...