Uviktig Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvordan er det med matsalg nå i helgen før festivalen starter? Selges det mat, eller burde man ha med alle måltider til helgen? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Ser at de har ett slags betalingsystem http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1835 Noen som har litt anelse om hvordan dette fungerer? Går jeg bare til en bod leverer inn penger så blir kortet fylt opp? Endret 18. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tja, sålenge du kan overføre via kort så hørtes det helt greit ut for meg. Håper opgså at de har lagt til et kodesystem, hvis ikke blir det jo rimelig kjipt å miste et kort. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Burde være et kodesystem på det der. Litt tungvint synes jeg, men går vel greit. Endret 18. juni 2009 av Larsgarasj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Var det ikke det de ville prøve å unngå ved å innføre systemet? Slutt med lange køer hvor folk taster inn ditt og datt? Ser allikevel fordelen ved det, da jeg heller ville mistet et sånn kort enn bankkortet mitt. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Synes det er bra at det ikke er kode, fører til kjappere handling for folk = mindre køer! Er bare å ikke fyre inn mer enn 500-1000 på et sånt loddekort, også passe på det som om det var bankkortet ditt så går det bra. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Håper vi får beskjed når vi handler hvor mye penger vi har igjen på kortet. Personlig foretrekker jeg egentlig vanlig pengebruk som før. Syns det er lettere å ha kontroll på hvor mye penger jeg bruker når jeg ser det minke i lommeboka. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Fant dette på cash siden Legg Cashless-kortet på leseplaten Velg hvor mange bonger du ønsker å kjøpe: 1 bong = 1 krone Dra bankkortet ditt gjennom bankkortterminalen Tast kode og klar Vent til Cashless-kortet er fylt med nye bonger, dette tar noen få sekunder Kortet kan fylles så mange ganger du ønske Ser ut som man kan droppe å ta ut store mengder penger før festivalen altså.. Edit: Denne kjempe kule videoen var også der Endret 18. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Printet ut ticketfast billetten min nettop, og vi har lite blekk eller fucka printer. Det kom en hvit stripe over venstredelen av arket, den går over arrangementskoden, kundenummeret og kjøpsdatoen. Lurer på om biletten fortsatt fungerer eller om jeg må printe ut fra en annen printer? Strekkoden i nederst høyre hjørnet er 100% hel, så billetten fungerer vel i praksis. Problemet er vel hvis de trenger noe av den informasjonen som ble visket bort. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er uønsket i mitt eget telt på Hove, ehey Vel, det ordner seg sikkert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hadde helt glemt forumets festival-hjørne. Jeg skal på Hove Endret 19. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) oh yes! Da kan jeg endelig spørre: Er navnet ditt fra bandet med samme navn, eller? Edit: Da er bag og sånt pakket, må bare skaffe masse cder, najsnajsnajs Endret 19. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da er bag pakket her og Btw, Boffen, sjekk last.fm Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) So 2 minutes ago har tilogmed skrivd på wallllllllen dinnn edit: men ikke to ganger Endret 19. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
trudel Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Printet ut ticketfast billetten min nettop, og vi har lite blekk eller fucka printer. Det kom en hvit stripe over venstredelen av arket, den går over arrangementskoden, kundenummeret og kjøpsdatoen. Lurer på om biletten fortsatt fungerer eller om jeg må printe ut fra en annen printer? Strekkoden i nederst høyre hjørnet er 100% hel, så billetten fungerer vel i praksis. Problemet er vel hvis de trenger noe av den informasjonen som ble visket bort. Print den ut på ny. Heller bruke 15 min på å kjøre til en kamerats printer å få den bra enn å måtte reise tilbake. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har kjøpt telt, men er litt usikker ang størrelsen. Det er 340x250. Er det for stort eller? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi måtte kjøpe 2 teltbilletter i fjor når vi hadde med oss 8-mannslavvo. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Åja, ikke verre? Har hørt om folk som har blitt nektet å sette opp telt pga størrelsen. Sikkert bare typisk "myter" Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tviler sterkt på at noen har blitt nektet. Har sett partytelt som er 10mx4m så, eh. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da er det ikke noe problem Jeg lurer på om tog er det eneste mulige måten å komme seg til arendal i morgen på. Bussene var fulle, og toget går 20 min etter jeg ankommer oslo, så da er det liten rom for forsinkelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå