Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Noen bør påta seg ansvaret for å organisere og forsøke å få folk samlet, syns jeg. :innocent:

Hva med.. søndag.. som Sir Tojo sier.. ved... eeh.. grusplassen?

Klokka.. eeeh.. tre?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg reiser bort på lørdag men skal sove i hovetelt. Er enda usikker på om en har lov til å slå de opp hvor en vil osv.

Lenke til kommentar

Ah, det greiene der ja :p

Tror de som bestilte det skal ha fått en mail angående det.

Hva om alle som vil være med på forumtreff på hove sender meg en PM med Navn og telefonnummer, så sender jeg ut en sms til alle sammen på lørdag og søndag på hove? :)

Vi kan gjerne avtale ca klokkelsett her først, men er kjekt å ha telefonnummer til folk i bakhånd i tilfelle noe skulle skjære seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ah, sweet!

Gir jo sånn sett bedre flex for min del. Ikke noe camping i noen grop dette året, that's for sure!

Lenke til kommentar

Da er vi allerede 5 stk påmeldt til forumtreff! :)

Om flere skal være med, send meg en PM med følgende informasjon:

Navn (fornavn holder):

Telefonnummer:

Ankomstdag:

Da vil jeg sende en SMS til alle som er påmeldt på både lørdag og søndag (de som kommer fram på søndag får ikke sms på lørdag selvfølgelig).

Ser ut til at det her kan gå riktig så bra! :)

Lenke til kommentar

På mandagen er jo festivalen i gang, og da er butikken i alle fall åpen. Om den er åpen på fredag og lørdag også vet jeg ikke. I fjor solgte de øl, cider og rusbrus like lenge som vanlige butikker, og så bra som salget gikk er nok det helt sikkert noe de viderefører. Festivalområdet selger alkohol så lenge de får lov, men der må du regne med litt stivere priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...