Haawy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Herlig!!! Kjenner at jeg gleder meg veeeeldig nå. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Faen! Får ikke til å dra på hove i år. Den syke line-upen og det knall været. fuck me.. Jeje, dere som skal på hove får kose dere! Jeg misunner dere. Endret 17. juni 2009 av Gaut1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg skal ta en buss fra Arendal kl 07.15 på fredagen (26.), har jeg mulighet til å komme meg til Arendal så tidlig om morgenen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Du skal ta en buss til Arendal på fredagen og lurer på om du kan komme deg dit samme dagen? Edit: Nevermind. Det går forøvrig busser i ett sett, men om de går så tidlig aner jeg ikke. Endret 17. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Les om igjen, han reiser fra Arendal. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Etter å ha studert kart på gule sider er jeg rimelig sikker på at rute 3 (Tromøy Øst-Arendal-Hisøy) er den bussen som går fra ganske nærmt festivalområdet. Dette er ikke bussen som går til fergen, men den andre. Kan det stemme at Sandum ligger i nærheten av festivalområdet? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvor får man tak i partytelt, evt hvor er det billigst å kjøpe partytelt? Samme hvordan det ser ut sålenge det er fire stenger med tak over. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Europris og lignende har partytelt, tror jeg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Okei, takk. Får håpe værvarselen stemmer. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det blir supert! Om noen er interessert har jeg vedlagt pakkelisten min. Er det noe jeg har glemt, som dere har tenkt på? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Beklager at jeg bare får delt filen i proprietære formater akkurat nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Såpass, ja. Tenker følgende blir med: Telt Sovepose Liggeunderlag Ekstra klær Regnjakke CD-spiller Billett Penger Mobil Såpe Toalettmappe m/ innhold Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Her er min pakkeliste (i spoiler): Penger (cash is king!) Billetten Legitimasjon Mobiltelefon Ørepropper (!) Bukse Shorts T-skjorte x 6 Stort håndkle Lite håndkle Badebukse Regnjakke Regnbukse Allerede slitte joggesko Støvler Solbriller Våtservietter Solkrem Førstehjelpssett Telt (duh-uh!) Sovepose Pute (evnt. noe oppblåsbart) Liggeunderlag / oppblåsbar madrass Pressenning Kamera (et billig/engangs isåfall) Lighter Gaffa Skriftlig tlf.nummerliste (hvis mobilen konker) Kniv (i hvilken grad er det lov?) Tau / hyssing Dorull Bøtte (add water, du har kjøleskap) // Smart mat å ha med Tacoskjell + tacosaus (firstprice) Peanøttsmør Polarbrød + knekkebrød Smøreost på tube Saft Nøtter Drikkevarer Gleder meg sykt nå! Drar på lørdag. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg drar på søndag, så får jeg med meg Postgirobygget i Fredrikstad først. De jeg sover med reiser på lørdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nesten så vi skulle forsøkt å arrangere et lite forumtreff på Hove, gitt! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nja, etter å ha sett bilder fra andre forumtreff mistenker jeg at jeg at man burde holde seg langt unna andre brukere. Men om noen av dere er sånn noenlunde normale kan vi jo avtale en måte å treffe hverandre på, i alle fall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan vi ha forumtreff sammen med Radioresepsjonens livesending? Vi kan storme den, hurra! ...neida, det må vi ikke gjøre. Elsker det programmet <3 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fra første siden i denne tråden: (...)Hva med forumtreff på HOVE? Er jo faktisk bare å si en tid & sted i denne tråden, og se hvem man treffer der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Kan vi ha forumtreff sammen med Radioresepsjonens livesending? Vi kan storme den, hurra! I så fall må det være i nuden. Bare sånn at vi helt sikkert kommer i media på en eller annen måte! Edit: Jeg er i alle fall med på forumtreff i helga før alt begynner, så har vi noe å gjøre på. Hvem er med? Endret 17. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er veldig med på forumtreff på Hove jaaa^-^ Hadde vært litt koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå