Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hum hum. Hørte dette dog var vanlig prosedyre ved andre festivaler, uten å ha håndfaste bevis. o_O

Men ja, minnes i fjor flere som forlot både telt, stoler, mat, griller, øl og diverse på campen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hva med å legge ut forslag til pakkelister i førstepost?

Selv tenker jeg å ha med:

- T-skjorter, sokker og undertøy for alle dagene pluss ekstra (dvs. skift for fem dager, pluss et til)

- Toalettsaker (deodorant, hårbørste, tannbørste, såpe osv)

- Regntøy og støvler

- Liggeunderlag

- Sovepose

- Kjølebag m/ kjøleelementer og div. mat og drikke

- Gaffatape

- Presenning, kanskje to

- Lett ytterjakke

- Joggebukse, shorts og badetøy

- Ekstra håndkle

- Godt humør :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Joda, men en blir fort lei polarbrød med syltetøy fra tube når man tusler rundt og blir frista av de ulike tilbudene de har på festivalområdet, tro meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vil si det avhenger. De har dagligvarebutikk der(?). I alle fall hadde de det i fjor, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Dersom du kjøper frokost og lunsj i dagligvarebutikken og middag hos en av matbodene så blir det vel en 100-150kr dagen, alt ettersom hvor du velger å spise, inkludert drikke. I fjor kjøpte jeg nok rundtstykker og pålegg til at det holdt til frokost og lunsj, og kjøpte heller noe mat på festivalområdet til "middag" (En porsjon kostet som regel 50kr de fleste stedene, om jeg ikke husker helt galt. Det ble ofte gjerne en matbit når man gikk forbi matbodene tilbaker til festivalområdet igjen, så tipper jeg brukte rundt 150 på mat og vanlig drikke om dagen.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Joda, men en blir fort lei polarbrød med syltetøy fra tube når man tusler rundt og blir frista av de ulike tilbudene de har på festivalområdet, tro meg. :p

Jeg ble veeeldig lei av å spise calzone (der det var minst kø) fire ganger til dagen i 07, hadde gitt mye for polarbrød med syletøy! :D Greit med litt variasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Vurderer å ha med noen pakker med nudler og rett-i-koppen. Er det mulighet for å varme vann på campen til slikt?

Ta med deg ei gammel gryte og varm vannet på en grill? :)

Lenke til kommentar
Tja, er ikke så stress å ta det med seg da. Tar ikke akkuratt kjempestor plass. Er veldig praktisk, spesielt når man spiser så mye nuddler som jeg gjorde der i fjord

Nja, vannkokeren jeg har hjemme er stor :) Får heller håpe noen av de andre folkene jeg skal dra med kan ta med seg en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...