Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hum hum. Hørte dette dog var vanlig prosedyre ved andre festivaler, uten å ha håndfaste bevis. o_O Men ja, minnes i fjor flere som forlot både telt, stoler, mat, griller, øl og diverse på campen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må si jeg virkelig falt for Danger fyren.. Why, hello! Det var freske toner. Når spiller denne karen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Rundt midnatt første natta på teltscenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva med å legge ut forslag til pakkelister i førstepost? Selv tenker jeg å ha med: - T-skjorter, sokker og undertøy for alle dagene pluss ekstra (dvs. skift for fem dager, pluss et til) - Toalettsaker (deodorant, hårbørste, tannbørste, såpe osv) - Regntøy og støvler - Liggeunderlag - Sovepose - Kjølebag m/ kjøleelementer og div. mat og drikke - Gaffatape - Presenning, kanskje to - Lett ytterjakke - Joggebukse, shorts og badetøy - Ekstra håndkle - Godt humør Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke dum liste det der, kommer til å ta meg meg mye av det der selv. I tilegg så tar jeg nok med litt mat. Nudler, knekkebrød, polarbrød og litt pålegg på sånn tube. Mye greiere enn å kjøpe mat hele tia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Joda, men en blir fort lei polarbrød med syltetøy fra tube når man tusler rundt og blir frista av de ulike tilbudene de har på festivalområdet, tro meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe sant nok, kjøpte mat et par ganger i fjord. Men er altfor dyrt å kjøpe alle måltid der inne. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer i seilbåt til Hovefestivalen og tenkte å ligge på Arendal seilforenings gjestehavn på Brattholmen, og ta jolla inn til Revesand. Noen som vet hvordan bussforbindelsene fra Revesand og inn til Hovefestivalen er? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hvis man handler all maten sin på festivalen, altså frokost, lunsj og middag hver dag, går det med mye penger? Btw folkens: begynner å se rimelig bra ut på værfronten! Endret 16. juni 2009 av Speik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vil si det avhenger. De har dagligvarebutikk der(?). I alle fall hadde de det i fjor, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Dersom du kjøper frokost og lunsj i dagligvarebutikken og middag hos en av matbodene så blir det vel en 100-150kr dagen, alt ettersom hvor du velger å spise, inkludert drikke. I fjor kjøpte jeg nok rundtstykker og pålegg til at det holdt til frokost og lunsj, og kjøpte heller noe mat på festivalområdet til "middag" (En porsjon kostet som regel 50kr de fleste stedene, om jeg ikke husker helt galt. Det ble ofte gjerne en matbit når man gikk forbi matbodene tilbaker til festivalområdet igjen, så tipper jeg brukte rundt 150 på mat og vanlig drikke om dagen. Endret 16. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vurderer å ha med noen pakker med nudler og rett-i-koppen. Er det mulighet for å varme vann på campen til slikt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vi fant ikke noe i fjor, men dersom det er noen hyggelige naboer der du bosetter deg så kan det jo hende du får låne litt varmt vann. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Joda, men en blir fort lei polarbrød med syltetøy fra tube når man tusler rundt og blir frista av de ulike tilbudene de har på festivalområdet, tro meg. Jeg ble veeeldig lei av å spise calzone (der det var minst kø) fire ganger til dagen i 07, hadde gitt mye for polarbrød med syletøy! Greit med litt variasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vurderer å ha med noen pakker med nudler og rett-i-koppen. Er det mulighet for å varme vann på campen til slikt? Ta med deg ei gammel gryte og varm vannet på en grill? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Eller ta med deg vannkoker. Det gjorde jeg. Er stikkontakter på doene Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gode forslag Vet ikke om jeg gidder å drasse med meg en vannkoker helt fra Trondheim, men kanskje jeg får plass til en bitteliten gryte i en av baggene ja. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tja, er ikke så stress å ta det med seg da. Tar ikke akkuratt kjempestor plass. Er veldig praktisk, spesielt når man spiser så mye nuddler som jeg gjorde der i fjord Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tja, er ikke så stress å ta det med seg da. Tar ikke akkuratt kjempestor plass. Er veldig praktisk, spesielt når man spiser så mye nuddler som jeg gjorde der i fjord Nja, vannkokeren jeg har hjemme er stor Får heller håpe noen av de andre folkene jeg skal dra med kan ta med seg en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå