Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hahaha! Konge sang. :p

Jeg har i alle fall inntrykket av at byen er koselig. Både polet, McDonalds og dagligvarebutikkene fungerer fint, så. :wee:

Hvorvidt det har noe å si har jeg bodd på Sørlandet siden 95, så. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Fikk nettopp den gledelige nyheten at jeg har fått jobb som fotograf for Hovefestivalen! Noe spesielt noen her vil jeg skal fotografere under festivalen? Si fra :)

Shit, gratulerer! :)

Tror det hadde vært fett å sett litt flere bilder fra de verste moshpitene som oppstår. Er alltid mange publikumsbilder fra "de andre" konsertene, men gjerne bare ett eller to fra "de tyngre", om du forstår. :p

Lenke til kommentar

Er ganske enig med deg der. Da blir det å satse mer på litt bilder fra metallkonsertene, og de mindre bandene :) Det er som Boffen sier alt for mye standard artistbilder. Å vise hvordan livet er på Hove er langt bedre (ettersom livet på Hove er fantastisk..). Bildene mine blir sannsynligvis brukt både på web og senere i brosjyrer og lignende, så skrik fra om dere står fremst ved gjerdet på en konsert, så kanskje dere får et livlig portrett med 10.000 publikummere i ryggen :p

Lenke til kommentar

Står man helt foran, er det ikke noe problem. Da kan man hoppe over gjerdet om det blir for jævlig. Det er verre om man står ti meter lenger bak. Det er det et folkehav på alle kanter, og å prøve å komme seg fram til gjerdet, er helt umulig.

Lenke til kommentar
Står man helt foran, er det ikke noe problem. Da kan man hoppe over gjerdet om det blir for jævlig. Det er verre om man står ti meter lenger bak. Det er det et folkehav på alle kanter, og å prøve å komme seg fram til gjerdet, er helt umulig.

Ja, klart det. Skulle gjerne stått foran på et par av konsertene på Hove i år, men det kan bli vanskelig ja når flere tusen andre har planer om det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er ganske enig med deg der. Da blir det å satse mer på litt bilder fra metallkonsertene, og de mindre bandene :) Det er som Boffen sier alt for mye standard artistbilder. Å vise hvordan livet er på Hove er langt bedre (ettersom livet på Hove er fantastisk..). Bildene mine blir sannsynligvis brukt både på web og senere i brosjyrer og lignende, så skrik fra om dere står fremst ved gjerdet på en konsert, så kanskje dere får et livlig portrett med 10.000 publikummere i ryggen :p

Skal nå se om jeg kommer meg fremst når The Black Dahlia Murder skal spille. :) Se etter en type med nesering, langt hår og litt skjegg, om det er til noen informasjon. :p

Og ja, livet på Hove bør for all del dokumenteres. :p Prøv å ta deg en runde eller tre på campen f.eks. ved slutten av festivalen for å dokumentere hvor mye søppel enkelte legger fra seg. Blir overraska selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...