Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det virkelig så viktig å drikke så mye? Nei, det er det så absolutt ikke. Ingen planer om å drikke meg full, men man bør få lov til å unne seg et par øl under festivalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, selvsagt. Det er jo en del av festivallivet, det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tør dere komme til Arendal/Hove, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hahaha! Konge sang. Jeg har i alle fall inntrykket av at byen er koselig. Både polet, McDonalds og dagligvarebutikkene fungerer fint, så. Hvorvidt det har noe å si har jeg bodd på Sørlandet siden 95, så. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Må si jeg virkelig falt for Danger fyren.. Danger er mannen som nesten ingen vet noenting om! Som antakelig har sørget for å delete sin egen wikipedia-side. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Her har vi årets festivalkart: Fikk nettopp den gledelige nyheten at jeg har fått jobb som fotograf for Hovefestivalen! Noe spesielt noen her vil jeg skal fotografere under festivalen? Si fra Endret 14. juni 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Meg! Med det mener jeg: festivallivet. Nok av bilder av artistene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Will do, det er planen! Men må nok utnytte meg av muligheten til å stå mellom publikum og artistene og ta bilder også, har alltid drømt om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fikk nettopp den gledelige nyheten at jeg har fått jobb som fotograf for Hovefestivalen! Noe spesielt noen her vil jeg skal fotografere under festivalen? Si fra Shit, gratulerer! Tror det hadde vært fett å sett litt flere bilder fra de verste moshpitene som oppstår. Er alltid mange publikumsbilder fra "de andre" konsertene, men gjerne bare ett eller to fra "de tyngre", om du forstår. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Er ganske enig med deg der. Da blir det å satse mer på litt bilder fra metallkonsertene, og de mindre bandene Det er som Boffen sier alt for mye standard artistbilder. Å vise hvordan livet er på Hove er langt bedre (ettersom livet på Hove er fantastisk..). Bildene mine blir sannsynligvis brukt både på web og senere i brosjyrer og lignende, så skrik fra om dere står fremst ved gjerdet på en konsert, så kanskje dere får et livlig portrett med 10.000 publikummere i ryggen Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Å stå fremst på The Killers hadde vært noe, men med 10 000 mennesker bak seg kan man stå i fare for å bli most Synes det var ille å stå fremst fredag og lørdag på Norwegian Wood i fjor, hehe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Står man helt foran, er det ikke noe problem. Da kan man hoppe over gjerdet om det blir for jævlig. Det er verre om man står ti meter lenger bak. Det er det et folkehav på alle kanter, og å prøve å komme seg fram til gjerdet, er helt umulig. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Står man helt foran, er det ikke noe problem. Da kan man hoppe over gjerdet om det blir for jævlig. Det er verre om man står ti meter lenger bak. Det er det et folkehav på alle kanter, og å prøve å komme seg fram til gjerdet, er helt umulig. Ja, klart det. Skulle gjerne stått foran på et par av konsertene på Hove i år, men det kan bli vanskelig ja når flere tusen andre har planer om det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Bare møt opp tidlig nok så får du det til. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har festivalpass men skal prøve å få solgt det... Fant ut at jeg ikke har råd allikevel også ble ikke lineupen like bra som forventet. :/ kjøpte passet tidlig da så får forhåpentligvis solgt det uten å tape så alt for mye... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er ganske enig med deg der. Da blir det å satse mer på litt bilder fra metallkonsertene, og de mindre bandene Det er som Boffen sier alt for mye standard artistbilder. Å vise hvordan livet er på Hove er langt bedre (ettersom livet på Hove er fantastisk..). Bildene mine blir sannsynligvis brukt både på web og senere i brosjyrer og lignende, så skrik fra om dere står fremst ved gjerdet på en konsert, så kanskje dere får et livlig portrett med 10.000 publikummere i ryggen Skal nå se om jeg kommer meg fremst når The Black Dahlia Murder skal spille. Se etter en type med nesering, langt hår og litt skjegg, om det er til noen informasjon. Og ja, livet på Hove bør for all del dokumenteres. Prøv å ta deg en runde eller tre på campen f.eks. ved slutten av festivalen for å dokumentere hvor mye søppel enkelte legger fra seg. Blir overraska selv. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Det skal jeg lett gjøre! Bor på campen selv, så det kommer til å bli en del bilder Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Se etter gutta som skal lage st. hans-bål av stoler yeahyeay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det egentlig tillatt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 FUCK THE LAW MAN WE BE BEASTIN ANYTIME ANYWHERE!!!!!!!!!!!!1 Ehem, jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå