Gå til innhold

Forseint og søke VG2 nå?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Ja, det er for sent. Du kan jo høre med en privatskole, gjorde det selv og fikk lov til å søke etter fristen gikk ut. Dette var VG3 allmenn påbygg, vet ikke om det er noe spesielt med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Ah, typisk :(

Da får eg bgynne og leite etter en butikk jobb. Orker ikkje mer av der eg er nå vertfall.

Da jeg gikk VG1 var jeg drita lei jeg og, skulka mye og dritt, men tok meg i nakken og kommer til å fullføre VG2 uten fravær og med en økning på 1 i snittkarakteren. Du er sliten og lei nå, jeg skjønner det godt, men nå er ikke den beste tiden å bestemme deg. Tenk litt på det over sommerferien. Kanskje du får hentet inn litt ny energi? Årene på VGS går fortere enn du tror :)

Lenke til kommentar

På skolen vår sto det noe slikt som: "De som ikke har søkt om skoleplass til neste år, må ta kontakt med "husker ikke navn (ikke en person)" innen 15. april."

Hva det vil si aner jeg ikke, men ikke mist håpet. Ring inntakskontoret i fylket ditt og spør dem. Hvis du ikke får søkt kan du vel kansje spørre spørre de skolene hvor du vil gå til høsten om du kan starte der (gjorde selv det da jeg hadde valgt feil skole).

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...