Skogslik Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, som tittel sier, er det forseint nå? Er i IKT læreing nå men er lei av det og vill søke om skule til neste år. Er det forseint, ja da blir eg trist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er for sent. Du kan jo høre med en privatskole, gjorde det selv og fikk lov til å søke etter fristen gikk ut. Dette var VG3 allmenn påbygg, vet ikke om det er noe spesielt med det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ah, typisk Da får eg bgynne og leite etter en butikk jobb. Orker ikkje mer av der eg er nå vertfall. Endret 22. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ah, typisk Da får eg bgynne og leite etter en butikk jobb. Orker ikkje mer av der eg er nå vertfall. Da jeg gikk VG1 var jeg drita lei jeg og, skulka mye og dritt, men tok meg i nakken og kommer til å fullføre VG2 uten fravær og med en økning på 1 i snittkarakteren. Du er sliten og lei nå, jeg skjønner det godt, men nå er ikke den beste tiden å bestemme deg. Tenk litt på det over sommerferien. Kanskje du får hentet inn litt ny energi? Årene på VGS går fortere enn du tror Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) På skolen vår sto det noe slikt som: "De som ikke har søkt om skoleplass til neste år, må ta kontakt med "husker ikke navn (ikke en person)" innen 15. april." Hva det vil si aner jeg ikke, men ikke mist håpet. Ring inntakskontoret i fylket ditt og spør dem. Hvis du ikke får søkt kan du vel kansje spørre spørre de skolene hvor du vil gå til høsten om du kan starte der (gjorde selv det da jeg hadde valgt feil skole). Endret 22. mars 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kom i kontakt med en rådgiver (på den skolen du vil inn på) så fort som overhodet mulig! Mulig det ikke er for sent alikevell Lenke til kommentar
Tor_med_hammeren Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ta kontakt med fylkeskommunen så fort som mulig eller rådgiver ved skolen du vil inn på ( som sagt i inlegget over) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hm ok, skal gjøre det Har gått et halvt år nå som IKT lærling og opplærings boken er enda ikkje klar. har så og si ikkje lært noen ting. Ser for meg hvordan dette skal gå når fagprøven kommer^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå