Gjest Gråhår Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei, eg er en gutt på 17 år som allerede har begynnt å se litt grå hår. Har en liten flekk med hvitt litt bakom øyret som eg har hatt en stund. I dag morres såg eg i speilet å såg at eg hadde fått en liten stripe på panneluggen også. Har vurdert å farge håret. Er ikke serlig kjekt å dra på fest med grå hår når du er 17. Noen som vet hva som foregår her? Tusen takk for svar PS: Dette er IKKE en spøk Lenke til kommentar
mopy_ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gråhår skrev: Hei, eg er en gutt på 17 år som allerede har begynnt å se litt grå hår. Har en liten flekk med hvitt litt bakom øyret som eg har hatt en stund. I dag morres såg eg i speilet å såg at eg hadde fått en liten stripe på panneluggen også. Har vurdert å farge håret. Er ikke serlig kjekt å dra på fest med grå hår når du er 17. Noen som vet hva som foregår her? Tusen takk for svar PS: Dette er IKKE en spøk Jeg ville Anbefalt at du spørrer på www.klaraklok.no Lenke til kommentar
Gjest bellaforte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tipper du har et for ensidig kosthold og har Mineralmangel/vitaminmangel. Står flere plasser at kobber har betydning for hårets farge.Les om Kobber Kan hende det ligger andre årsaker bak, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kanskje du har fått et slag eller noe akkurat der? En i klassen har en grå flekk på grunn av en tidligere skade. Lenke til kommentar
Gjest Grå hår Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, takker for svar. Det kan hende eg har fått for lite kobber kansje, men spiser jo en del av denne maten som inneholder kobber. Spiser mye salat, ris og poteter (det sto at det inneholdt jern). Men spiser jo litt av den andre maten som det står i lista på fitnessprat.no. Eg trodde også først at eg hadde fått meg et slag når eg oppdaget den første flekken (frisør som sa det kunne være grunnen). Men når eg har mer enn en flekk og husker absolutt ikke at eg har fått et slag så tviler eg igrunn på det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det siste jeg har hørt ang. grått hår er at det kommer av økt hydrogenperoksid som kroppen selv lager for oksydering (motstand). Andre mener igjen at grått hår har mer styrke enn hår med naturlige fargepigmenter og at kroppen gjør dette med hensikt. Så har du jo selvfølgelig arvelig disponering. Hvordan ser slekten din ut ? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har akkurat fått med meg at Pantotensyre kan få tilbake farge i håret igjen. Spennende greier. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 har selv en liten grå flekk bak øret mitt. Har ikke peiling på korti den kom og hvordan jeg fikk den, har hatt den lenge da, mistenker det er fra den gangen jeg farga håret lyst, eller at jeg har fått maling i håret, men det er jo lenge siden og jeg har klipt meg mange ganger etter det og har det forsatt så det vokser nok desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå