Gå til innhold

Jeg trenger ny gaming pc. Hjelp meg velge!

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en stasjonær pc som skal brukes til spilling av tunge spill.

Pris: Helst ikke over 8000.

Maskinen skal ikke klokkes.

Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. Bare selve pcen.

Jeg har hatt problemer med at pcen min har skrud seg av før, noe som er grunden til at jeg ser etter ny pc. Så vil gjerne unngå det:)

Jeg er totalt noob på området og kan ikke se forskjell på kvaliteten til forskjellige datakomponenter.

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser etter en stasjonær pc som skal brukes til spilling av tunge spill.

Pris: Helst ikke over 8000.

Maskinen skal ikke klokkes.

Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. Bare selve pcen.

Jeg har hatt problemer med at pcen min har skrud seg av før, noe som er grunden til at jeg ser etter ny pc. Så vil gjerne unngå det:)

Jeg er totalt noob på området og kan ikke se forskjell på kvaliteten til forskjellige datakomponenter.

Hjelp meg!

Hva Slags spille skal det spilles?, cs:s, cs, evo, Wow, COD osv.?

Lenke til kommentar

Hvis du "degraderer" til et 4870 1gb/512mb. så vil du havne innenfor budsjettet ditt. Hvis definisjonen din av tunge spill samsvarer med min definisjon av tunge spill bør du derimot ha et 4870x2 el. noe lignende.

Denne bør uansett holde en stund:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=95060

Ikke ta dette som en endelig løsning da det er satt sammen i relativt stor hui og hast, og derfor kan inneha noen overseelser :whistle: Noen med litt bedre tid kan nok sette opp noe som er bedre, evt. rette litt på denne.

Som nevnt av han over vil det også være greit å vite hvilke spill du akter å spille, og om du vil bygge selv eller ikke.

Edit: Du nevner at du har en maskin fra før, hvis dette er tilfelle kan du kanskje resirkulere noen deler fra den?

Endret av Ohlja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...