Peterson Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei alle dere. Jeg er ganske ny innpå her, men det var skikkelig artig å se at det er flere som røyker pipe der ute. Jeg er 36 år og fikk min første pipe til bursdagen av min kone i fjor. Den beste gaven jeg har fått Etter det har interessen bare blitt større og større. Har startet en nettside som heter ### fjernet ### Der vil jeg komme med noen anbefalinger av tobakker, piper og litt annet som har med piper å gjøre. Er ganske fersk når det gjelder å lage nettside, men skal gjøre et heroisk forsøk Velkommen skal dere være. Endret 24. mars 2009 av cyclo Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 har lyst til til å prøve pipe !anbefalninger ?hva med borkum riff,golden blend? ,hvilken pipe skal jeg kjøpe ? billig og bra ! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg fikk pipe til bursdagen min i fjor (25) og det var veldig morsomt. Men har aldri røykt, så har bare brukt den etpar ganger, synes det er veldig stilig da. Min er en litt lang type Gandalf pipe, ca 20-25cm. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 hvor får man tak i pipe ? narvesen ?eller bør man helst kjøpe på en tobakks forretning ? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ett spørsmål angående piper, ikke så mye røykingen. Hva slags pipe er best til å peke med? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor i helvette ble mitt innlegg slettet? Var bare konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Reklamering på forumet er i forbudt i henhold til forumets retningslinjer. Dermed stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg