egeland92 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei Jeg vurderer og starte en nettbutikk, og trenger litt veiledning for og fullføre dette. Jeg har lest en del på internett for og finne ut av hvordan jeg skal få dette til. Bare lurer på om hvis jeg kjøper et domene og et webhotell, kan jeg da legge ting ut for salg på siden min? Eller må jeg kjøpe et såkalt E-handel greier også? Takk for alle svar Endret 22. mars 2009 av egeland92 Lenke til kommentar
deum Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei Jeg vurderer og starte en nettbutikk, og trenger litt veiledning for og fullføre dette. Jeg har lest en del på internett for og finne ut av hvordan jeg skal få dette til. Bare lurer på om hvis jeg kjøper et domene og et webhotell, kan jeg da legge ting ut for salg på siden min? Eller må jeg kjøpe et såkalt E-handel greier også? Takk for alle svar Det er vell ikke bare å kjøpe et web hotell, å så tut og kjør for salg tipper jeg. du må vell også ha en E-handel også. Men kom over denne linken på nette http://www.dinside.no/1582/start-din-egen-nettbutikk her har du jo en start Lykke til! ta å send en link hvis/ når du får opp nettbutikken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå