Konstantin Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! Hvordan får jeg til en boks ala disse "tips en venn"-boksene mange har? Jeg tenkte å lage en boks hvor man fyller inn kallenavn, kjønn, alder og sin kommentar, og at dette sendes til min mail. Noen tips? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper du ikke hadde tenkt deg en veldig utfyllende guide, jeg har nemlig bare tenkt å gi deg denne linken. Men her bør det være masse å velge i mellom. En del av skriptene kan nok tilpasses til dine behov. Det er bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! Dette kan gjøres med PHP og koden for send.php: <?php if(isset($_POST['send'])) { $til = $_POST['email']; $emne = "Tips om en side!"; $navn = $_POST['navn']; $email = $_POST['email']; $alder = $_POST['alder']; $kjønn = $_POST['kjønn']; $melding = $_POST['melding']; $body = "Fra: $navn\n Email: $email\n Alder: $alder\n Kjønn: $kjønn Melding:\n $melding"; echo "Melding har blit send!!"; mail($til, $emne, $body); } else { echo "Kunne ikke sende meldingen!"; ?> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan også sjekke ut addthis, som gir deg knapper for å dele via et antall tjenester, inkludert e-post. Jeg bruker addthis på kalkulator-sida mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå