Thlian Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har fått tak i en FSC xi3650 på Elkjøp til 13k, denne utgaven har T7350 prosessor på 2Ghz og skjermoppløsning på 1680x945. Mens hos amentio så kan man få likeens bærbar til 11800,-, bare med 1920x1080 oppløsning og T9550 2,66Ghz Prosessoren. Kan jeg bare levere den jeg har og bestille meg ny? Den er i hvit høyglans da, vet ikke hvor praktisk det er men stilig er det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg ville helt klart byttet hvis det er samme modell. Hvis det ikke er samme modell er det sikkert verdt å lese litt om forskjellene først. På bærbare er det mye som er mer verdt enn tall Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Akkurat samme modellen, med bare litt forskjellig innmat Litt tilbakeholden med å handle fra Amentio, men jeg regner med at hvis noe skulle være galt så er det sikkert bare å ta kontakt med FSC support i Norge? Men lurer også litt på hvordan Amentio.no kan ha 4 stk av denne på lager mens ikke en eneste annen nettbutikk får den på lager før uti april? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke noe galt med Amentio afaik. Aldri prøvd de selv, men de virker billige og relativt seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå