bstool Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) tidligere denne uken tok jeg meg friheten til å laste ned en ny betaversjon av google chrome etter å ha lest om den i itavisen. http://www.itavisen.no/808034/ny-beta-versjon-av-chrome-ute men jeg har litt problemer med denne betaversjonen ettersom den henger seg opp når jeg bruker den. og jeg tenker på å laste ned igjen den versjonen som jeg hadde tidligere, men jeg finner den ikke og vet ikke hva den heter. noen som kan hjelpe meg? Endret 22. mars 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beseskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Google.no/chrome. Tråden din er kanskje i så måte feilpostet? Lenke til kommentar
bstool Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Google.no/chrome. Tråden din er kanskje i så måte feilpostet? jeg har prøvd den, men den henger seg fremdeles opp. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette er den ordinære versjonen, altså ikke beta. Du kan også laste den ned her. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Husk at du kun laster ned en "setup" fil som i etterkant laster ned selve programmet fra Google. Du laster altså ikke ned selve programmet med det samme. Lenke til kommentar
bstool Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Dette er den ordinære versjonen, altså ikke beta. Du kan også laste den ned her. takk for linken. skal prøve den Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
kento7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Når du skal laste ned Google Chrome, søk det på google og ta den første linken Lenke til kommentar
bstool Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Er problemet utbedret? ja takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå