GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ser Camel snusen i norge sånn ut? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ser Camel snusen i norge sånn ut? Nei, det er en drittdårlig amerikansk snus som de fleste hater, den er kvalmende søt og har <4 mg nikotin. Den svenske: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ok Den svenske hadde diggere bokser Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Andre her også som kan dele sine meninger om Camel original portion? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales. Jeg flytter til wales for å studere, jeg snuser ikke til vanlig men jeg syns det er veldig deilig med en pris eller to når jeg drikker. og om det ikke selges i storbritannia hvor lenge kan jeg oppbevare snus uten at den blir tørr og ekkel? og hvor mye kan jeg ta med meg inn i storbritannia? og til slutt, hvordan posesnus (som er tiljengelig på tax-free) er best? OK ble kanskje ikke så kjapt dette men verdsetter gode svar =) Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales. "Kjappet ned" på spørsmålet litte granne jeg, og slenger med et svar i samme slengen (?).. Du får sannsynligvis IKKE kjøpt snus i Wales, grunnet at Wales sammen med Storbrittania er en del av EU (les: Forente Nasjoner) og der er snus forbudt (med unntak av Sverige og Norge). Det er få gode snus-sorter i porsjon på tax-free, skal spørre mamma (hun jobber der;) ) Kjøp med et par "struter/tårn/ruller" Ettersom de er medlemmer i EU er det nesten ingen reguleringer så vidt jeg vet.. Endret 7. september 2009 av borge94 Lenke til kommentar
Staian Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis du reiser der kan du bestille snus fra northerner.com og det blir billigere enn å kjøpe i norge, så kjøp deg en rull når du har reist der De har ikke nazi toll og regler som vi har når det gjelder tobakk. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis du reiser der kan du bestille snus fra northerner.com og det blir billigere enn å kjøpe i norge, så kjøp deg en rull når du har reist der De har ikke nazi toll og regler som vi har når det gjelder tobakk. Ikke? Hva er reglene i England på bestilling over nett av tobakk? Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Smakte gotlandsnus forrige dagen! Kan med hånden på hjertet si at det er den beste porsjonsnusen jeg har smakt! Finnes bare i Sverige, tyvär :/ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet om noe sdet jeg kan få tak i Skoal eller noe som ligner? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere intensjonen med det aktuelle innlegget, dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '50' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis man snuser skruf sterk løs, får man fortere grop i tankjøttet da, en hvis man snuser foreksempel General løs? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vanskelig å si da hvor stor grop du får er veldig individuelt, og det tar så lang tid å lage grop at det er umulig å si hvilken snus som lager størst. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oi. Offroad var egentlig ikke så verst. Kjøpte en dåse offroad prosjon idag, god jo. Trodde "godterismaken" ble for mye, men nei. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales. Du får sannsynligvis IKKE kjøpt snus i Wales, grunnet at Wales sammen med Storbrittania er en del av EU (les: Forente Nasjoner) og der er snus forbudt (med unntak av Sverige og Norge). Men røyk er greit? Hørtes merkelig ut.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Snus får du utelukkende kjøpt i Norge, Sverige, Danmark, USA, hvisstnok Thailand (og Canada?) Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oi.Offroad var egentlig ikke så verst. Kjøpte en dåse offroad prosjon idag, god jo. Trodde "godterismaken" ble for mye, men nei. Stress og bake da? lange korn?, liker ikke offroad nokke særlig, Kjøpte en Portion med mintsmak, Første boksen var grei men blee fooort lei Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oi.Offroad var egentlig ikke så verst. Kjøpte en dåse offroad prosjon idag, god jo. Trodde "godterismaken" ble for mye, men nei. Stress og bake da? lange korn?, liker ikke offroad nokke særlig, Kjøpte en Portion med mintsmak, Første boksen var grei men blee fooort lei Han kjøpte porsjon... Men uansett så er Offroad Long Cut en slags Dip, tror jeg.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales.Du får sannsynligvis IKKE kjøpt snus i Wales, grunnet at Wales sammen med Storbrittania er en del av EU (les: Forente Nasjoner) Og når ble EU og FN det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå