Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Kjøpte netopp en luna og en general ekstra sterk fra shell. Ligger nå i senga og koser meg himmelsk med generalen.

tror aldri den har smakt så godt før ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den smaker granbar/einebusk :thumbup: Har også alltid likt den. Kjøper den ofte i porsjon, ligger faktisk 4 gøteborgs porsjon og 5 general ekstra sterk porsjon i kjøleskapet nå hehe. Bare så synd de har sluttet å selge løs versjonen av den i Norge :(

Lenke til kommentar
Tror det er faktisk GES, tror ikke Thunder selges i Norge.

Joda dei sel Thunder i Noreg. Problemet er berre slik eg forstår at det er ein anna leverandør. V2Tobacco eller noko slikt. Vanlege butikkar tek berre inn frå den "vanlege" leverandøren.

Du får tak i Thunder på spesialbutikkar. I Stavanger kjøpte eg ein på "Havanna". Ein kiosk som sel mykje tobakksvarer.

Den har berre 1 mg meir nikotin enn General Ekstra Sterk då, så personleg merka eg fint liten forskjell. Boksen til General Ekstra Sterk er dessuten mykje tøffare, så eg held meg til den (15 mg nikotin ca).

Lenke til kommentar

Noen som vet om de selger Thunder på Sol Tobakk(eller var det Sol Cigar?) i Oslo? Den som ligger ovenfor Karl Johanns gate. Sist Jeg var der hadde de omtrent bare Montecristo, men det bagynner å bli en stund siden nå.

Edit: Lurer også på om det er noen Norske internettbutikker som selger snus? Ville det vært lovlig å bestille fra dem?

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått tak i Lucky Strike Bold :)

Den smakte veldig likt som den orginal, synes jeg.

Men faen så jævlig vanskelig den var og få åpen!!!!

Jeg måtte ha en kompis til og holde bunnen mens jeg dro :p Etter at vi fikk den opp første gang, var det lett og få den opp, men første gang var det syyykt vanskelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...