Gjest Slettet+8723 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kjøpte netopp en luna og en general ekstra sterk fra shell. Ligger nå i senga og koser meg himmelsk med generalen. tror aldri den har smakt så godt før ;D Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes faktisk at Göteborgs rapè er har en sterkere smak og følelse enn ekstra sterk. Liker også smaken til den snusen veldig godt. Men så smaker det vel egentlig ikke snus heller da. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg prøvde noe nytt i dag Jeg la en general sterk pose mitt under leppa der den strengen er ooooooh d sviiiir Jeg har den alltid på siden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hater å ha snus på siden av kjeften jeg, må ligge midt på. Det kan til nød gå om jeg har to stk samtidig, men det er ytterst sjeldent. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Husker jeg gjorde det når jeg var ny i snusinga Digg at det svir Siden vi fortsatt er på side 100 feirer jeg nå også, med en feit Skruf Sterk Løs ! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den smaker granbar/einebusk Har også alltid likt den. Kjøper den ofte i porsjon, ligger faktisk 4 gøteborgs porsjon og 5 general ekstra sterk porsjon i kjøleskapet nå hehe. Bare så synd de har sluttet å selge løs versjonen av den i Norge Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror det er faktisk GES, tror ikke Thunder selges i Norge. Joda dei sel Thunder i Noreg. Problemet er berre slik eg forstår at det er ein anna leverandør. V2Tobacco eller noko slikt. Vanlege butikkar tek berre inn frå den "vanlege" leverandøren. Du får tak i Thunder på spesialbutikkar. I Stavanger kjøpte eg ein på "Havanna". Ein kiosk som sel mykje tobakksvarer. Den har berre 1 mg meir nikotin enn General Ekstra Sterk då, så personleg merka eg fint liten forskjell. Boksen til General Ekstra Sterk er dessuten mykje tøffare, så eg held meg til den (15 mg nikotin ca). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Noen som vet om de selger Thunder på Sol Tobakk(eller var det Sol Cigar?) i Oslo? Den som ligger ovenfor Karl Johanns gate. Sist Jeg var der hadde de omtrent bare Montecristo, men det bagynner å bli en stund siden nå. Edit: Lurer også på om det er noen Norske internettbutikker som selger snus? Ville det vært lovlig å bestille fra dem? Endret 5. september 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hvordan er Thunder? Finnes den både i løs og portion? Endret 5. september 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Får trøste meg over Island - Norge tapet og feire 100 sider med en god snus. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå er camel boksen snart tom og den var bedre enn jeg trodde når jeg kjøpte den. Posene virker litt små, eller er det bare meg? Smaken var værtfall god. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) OOH, camel snus, det kjøpte jeg i new york. Den het camel frost, er det den du har? Den smakte sykt deilig mint, mye bedre enn Catch og det tullet der. og ja, posene var sånn lange og tynne Endret 6. september 2009 av Callisto Star Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 OOH, camel snus, det kjøpte jeg i new york. Den het camel frost, er det den du har? Den smakte sykt deilig mint, mye bedre enn Catch og det tullet der. og ja, posene var sånn lange og tynne Nei jeg har kjøpt Camel Original Portion som nettopp har ankommet Norge (værtfall Oslo) som jeg tidligere nevnte. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 No er min general sterk porsjon boks snart tom Forslag til annen porsjonsnus ? Sterk snus helst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 N&J, Skruf Sterk, General Ekstra sterk. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 General Ekstra Sterk er min favoritt, men som Nyhus nemner er Nick & Johnny óg eit god val. Skruf Sterk tykkjer eg ikkje så mykje om sjølve, men mange liker jo den óg. Ellers har du jo Lucky Strike Bold. Faktisk ikkje så verst, men ikkje særleg sterk spør du meg. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 N&J er virkelig et godt alternativ til sterk snus ja. Renner lite, god smak og jeg føler at posene er våtere og mer behagelig enn div. andre merker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Snart kommer 3. klassingene hjem med et tårn skruf sterk^^ Gleder meg Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det syns eg óg. Dessverre er ofte General Ekstra Sterk ganske tørr. Har skjedd mange ganger, å då bler eg utruleg irritert. Men somregel bruker den eg kjøper på nærbutikken her å vere god å blaut. Det går så mykje av den der at dei får nye stadig vekk, alltid fersk. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg endelig fått tak i Lucky Strike Bold Den smakte veldig likt som den orginal, synes jeg. Men faen så jævlig vanskelig den var og få åpen!!!! Jeg måtte ha en kompis til og holde bunnen mens jeg dro Etter at vi fikk den opp første gang, var det lett og få den opp, men første gang var det syyykt vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå