Schjellin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, bare at de slutta med orginal og tokk vekk 5g fra pakken og kalte den sterk Men i dag kjøpte jeg en skruf sterk løs for hele 30 kr Den gikk ut 20/8/09 men har stått i kjøleskap hele tiden så den smakte digg fortsatt Ja skruf sterk løs er en herlig snus. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Eg har nytta ein del Ekstra Sterk i det siste no. Tykkjer ikkje den er så god, då den er for tørr somregel. Nokon er blaute og gode, men som oftest er den berre tørr. Nokon snus i same gate? Sterk og likevel god? Prøvde Thunder og er ikkje særleg imponert. Rediert: Vil ha ein snus som svir i leppa, og smaker mykje herleg god tobak. Sakner den "pumpende" kjennsla av dei første snusene eg tok. Byrja rett på sterk, så løpet er vel kanskje kjørt? Endret 2. september 2009 av steffenz Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, min første ordentlige boks var Ekstra Sterk, husker det svei så sykt Men nå kan jeg ta to ekstra sterk uten at det svir noe som helst, husker før at jeg brukte venstrasia av leppa hvis jeg ville at det skulle svi, men nå tåler visste den også ekstra sterk Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 godt at det er unnagjort ,Hva foretrekker folket ? Orginal eller sterk versjonen av general? Sterk! Syns original renner alt for mye! Liker du ikke at der renner? :o Kommer litt ann på åssen snus det er.. Hater smaken på General Original... Så på den snusen, liker jeg ikke at det renner nei.. Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kjøpte meg en boks med Skruf Stark Porsjon i dag.... Men hva faen, skal dem være jævla salt? Kjenner saltsmaken i kjæften mens jeg snuser.. Aldri hendt med noen av dem andre snusene mine.. hmm Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg kjøpte meg en boks med general sterk porsjon i dag, men finnes det ekstra sterk porsjon/løs ? jeg har aldri sett den før Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jepp det finnes Lenke til kommentar
Staian Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg kjøpte meg en boks med general sterk porsjon i dag, men finnes det ekstra sterk porsjon/løs ? jeg har aldri sett den før De har jo begge bokstavelig talt overalt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, min første ordentlige boks var Ekstra Sterk, husker det svei så sykt Men nå kan jeg ta to ekstra sterk uten at det svir noe som helst, husker før at jeg brukte venstrasia av leppa hvis jeg ville at det skulle svi, men nå tåler visste den også ekstra sterk Så kva kan eg gjere? Sakner dette Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Montecristo har jeg egentlig sett de fleste steder jeg har vært utenom spar, har godt utvalg på 7-11 men er jo ganske dyrt der da Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Montrchristo porsjon ja. Men løs versjonen har jeg aldri sett i Norge. Kjøpte den i Sverige en gang , og den er ikke så mye å skryte av. Samme smak som porsjon. Ok bakeevne. Lite innhold i boksen (35g tror jeg). Ikke så mye mer å si om den. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 har merket en ting nå: jeg er aldri inne på denne tråden hvis jeg ikke snuser samtidig hmhm rart Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, godt poeng det der. Titter alltid innom tråden når jeg har en under leppa. Men som sagt over her, jeg savner litt den "svi"-følelsen når jeg snuser. Noen som har noen ordentlig gode snusmerker som smaker skikkelig? Har snust Skruf sterk porsjon ganske lenge nå, og føler for å prøve litt annet. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 får det av en eller annen grunn abre av N&J jeg... har noen merket aat det blir så "ruglete" i leppa hvis du snuser mye en periode? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, godt poeng det der. Titter alltid innom tråden når jeg har en under leppa.Men som sagt over her, jeg savner litt den "svi"-følelsen når jeg snuser. Noen som har noen ordentlig gode snusmerker som smaker skikkelig? Har snust Skruf sterk porsjon ganske lenge nå, og føler for å prøve litt annet. En god gammel dags Grovsnus løs. Skruf sterk løs er egentlig den beste snusen ever da Jeg synes nesten ingen porsjon snus har ordentlig god smak, løs er den som har mest og best smak i seg Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lucky Strike smaker sterkt! Altså posen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Den smaker ikke så mye sterkere enn Gen. Ekstra sterk synes jeg. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 noen som har prøvd denne ? elixyr god ? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 skruf løs smaker auschwitz da er auschwitz godt i såfall tenkte mer på kjemisk stress, men ok Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Mine personlige favoritter av portion og løs er: Portion: N&J portion, General Ekstra sterk og Claq Qui og av løs: General, Grovsnus og Ettan. Hva mener dere? Lucky Strike smaker sterkt! Altså posen. Bold mener du? Liker smaken Lucky Strike har på produktene sine jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå