Fanta4free Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 velger nok general orginal white...dette er pga jeg prøver og minske niktotin inntaket mitt..men ellers er jeg generelt ikke fan av general portion..holder meg til skruf orginal white for det meste jeg... noen fler en meg som synes skruf orginal white er bedre en brun? grunen til at jeg liker denne bedre er forde portionene er mye støre. synes de blir så flate de brune Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 godt at det er unnagjort ,Hva foretrekker folket ? Orginal eller sterk versjonen av general? Jeg hater den sterk versjonen av general men ekstra sterk er digg, men av sterk og orginal måtte jeg ha valgt orginal Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Enig. General Sterk er rævva. Da liker jeg faktisk bedre General Onyx pga den sterkere aromaen. Men General ES er best smakmessig. Når det gjelder skruf , synes jeg Original Porsjon er den beste. Prøvde forresten Longhorn Long Cut Wintergreen i dag. Den eneste dip`en som kan måle seg med kodiak sin variant. Anbefales for de av dere som holder på med slikt Endret 1. september 2009 av frentix Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spørsmål fra en casual snuser som meg: Hva er grunnen til at det "svir/irriterer" i halsen når man svelger snussaft? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du venner deg til et etterhvert, men tror det er tobbakksmaken som er veldig sterk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har lagt merke til at jeg blir tør i kjeften av General ekstra sterk porsjon, Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du venner deg til et etterhvert, men tror det er tobbakksmaken som er veldig sterk Takker for kjapt svar. Makes sense. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 godt at det er unnagjort ,Hva foretrekker folket ? Orginal eller sterk versjonen av general? Sterk! Syns original renner alt for mye! Liker du ikke at der renner? :o Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hva synes folket om ettan ,god smak synes jeg Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ettan er lenge siden jeg har prøvd, kjøpte den 10 oktober 2008 Husker daton siden den gikk ut 15 dager før bursdagen min eller no Husker han fyren som eide sjappa hadde skrevet over datoen med tusj Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 elsker ettan portion eneste som er kjipt er at den er jævla våte poser og derfor renner fort, men safta smaker ikke så ille Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor kjøper man montekristo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hva synes folket om ettan ,god smak synes jeg Herlig snus, og herlig aroma. Den snusen er på top 3 listen min. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor kjøper man montekristo? vet de selger den på alle kiwi i porsgrunn og skien vertfall Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Løs versionen? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Har selv begynt med Montecristo i det siste (de har den ihvertfall på Kiwi) , men har aldri sett løs versjon av den. Kunne godt tenke meg å prøve den. Mine snusvaner: Skruf stark porsjon eller Montecristo porsjon. Porsjonsnus er et must da skolen min egentlig kjører et ganske sterkt regime hvor snus bare er tillatt på røykeplassen (wtf?), og porsjon er da lettere å skjule i timene. Ellers snuser jeg General løs. Tror kanskje jeg må finne meg en annen løs siden jeg begynner å bli litt lei av General. Skruf er ikke et alternativ. Hva snuser folket av løs? Endret 2. september 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har selv begynt med Montecristo i det siste (de har den ihvertfall på Kiwi) , men har aldri sett løs versjon av den. Kunne godt tenke meg å prøve den. Mine snusvaner: Skruf stark porsjon eller Montecristo porsjon. Porsjonsnus er et must da skolen min egentlig kjører et ganske sterkt regime hvor snus bare er tillatt på røykeplassen (wtf?), og porsjon er da lettere å skjule i timene. Ellers snuser jeg General løs. Tror kanskje jeg må finne meg en annen løs siden jeg begynner å bli litt lei av General. Skruf er ikke et alternativ. Hva snuser folket av løs? Skruf sterk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jaaa!, Skruf sterk løs is tha shit ! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jaaa!, Skruf sterk løs is tha shit ! Selv om det er det samme som Skruf orginal løs? Eller tar jeg feil. Har glemt den diskusjonen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, bare at de slutta med orginal og tokk vekk 5g fra pakken og kalte den sterk Men i dag kjøpte jeg en skruf sterk løs for hele 30 kr Den gikk ut 20/8/09 men har stått i kjøleskap hele tiden så den smakte digg fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå