GrevenLight Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da har jeg snust en nesten en hel skruf boks på 2 dager Ny rekord I dag kjøpte søstra til en venn av meg Skruf Sterk White til meg så skal hente den i morgen Det kan bli spennende Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Hvit Skruf sterk lukter og smaker veldig søtt og sært. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Yess da, da har jeg fått meg Skruf Sterk White, står Stark selvom den er kjøpt i norge da Den smakte ganske likt som orginal white, men luktet ganske udigg. Tror ikke det blir inkjøpt mye av den. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 legger ut min topp 3 liste itv(InnTilVidere) 1:skruf sterk portion 2:N&J portion 3:Lucky Strike Bold Portion Noen nye snuser å anbefale ? Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ikke ny men Skruf stärk lös!! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere intensjonen med det aktuelle innlegget, dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
mopani Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ikke ny men Skruf stärk lös!! Enig! Sitter nå med en svært løs nå! Fantastisk! Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 misunner deg har bare skruf white stærk kan ikke vente til pakken er tom og da blir det skruf løs! Lenke til kommentar
Staian Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kjøpt meg General original portion for første gang på sykt lenge. God Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Veldig uenig. General porsjon er en av de verste snustypene jeg vet om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Veldig uenig. General porsjon er en av de verste snustypene jeg vet om. Enig med deg angående General porsjon. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen her som har prøvd Grizzly, ble helt forelsket i boksene og lurte på hvordan selve snusen var Lenke til kommentar
Staian Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen her som har prøvd Grizzly, ble helt forelsket i boksene og lurte på hvordan selve snusen var Det er ikke snus, det amerikansk chew/dip. Brukes i underlippen og du må spytte. Veldig uenig. General porsjon er en av de verste snustypene jeg vet om. Ok. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Veldig uenig. General porsjon er en av de verste snustypene jeg vet om. Forklar please? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Veldig uenig. General porsjon er en av de verste snustypene jeg vet om. Forklar please? Smakssak, nuff said. Selv syns jeg det er godt med en boks general orginal av og til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Forklar please? Smakssak, nuff said. Vel ja, men jeg forklarer likevel. Dette er bra med general porsjon: -Finnes overalt -Kul boks Dette er dårlig med general porsjon: -Lukter vondt -Smaker vondt -Renner mye -Små poser -Merker ingenting av den Om general porsjon kostet 30kr ville jeg fortsatt ikke kjøpt den. Endret 30. august 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Synes det blir litt for dumt å si at general porsjon ikke funker for annet enn nybegynnere som ikke vet bedre uten å gi bedre alternativ. Jeg for min del har ikke peiling, likte godt effekten av snus, og er nå over på skruf fra general, så jeg skjønner hva dere mener. Dog det hadde vært kjekt med bedre alternativer uten å være proppet med nikotin. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Forklar please? Smakssak, nuff said. Vel ja, men jeg forklarer likevel. Dette er bra med general porsjon: -Finnes overalt -Kul boks Dette er dårlig med general porsjon: -Lukter vondt -Smaker vondt -Renner mye -Små poser -Merker ingenting av den Om general porsjon kostet 30kr ville jeg fortsatt ikke kjøpt den. Godt svar, jeg snuser mest General Ekstra sterk Portion, men jeg hopper mye frem og tilbake. Jeg liker best Portion pga at jeg går på skole så det er mer praktisk. Men i helgene pleier jeg å ha løs. Da går det mye i Skruf sterk løs. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har nå kjøpt Skruf for første gang. Spent på hvordan den smaker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Godt svar, jeg snuser mest General Ekstra sterk Portion, men jeg hopper mye frem og tilbake. Jeg liker best Portion pga at jeg går på skole så det er mer praktisk. General ekstra sterk er en helt annen historie enn general original porsjon. Gen. ekstra sterk er jo en god snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå