Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEttopp kjøpt meg madden 09 og skulle kose meg med prell og madden online, men så fant jeg ut at nesten ingen er online nå siden madden 10 kom ut for litt siden :p:P

Så da blir det Call og Duty 4 istedenfor :)

Personlig har jeg ikke så mye imot det bortsett fra at det er utrolig uinteressangt, men er det lov med slike innlegg i denne tråden?

Lenke til kommentar
Ja, da har det seg sånn at jeg går på antibiotika og det frister for øyeblikket veldig med snus. Noen som vet hvorvidt snusing vil ha negative konsekvenser i samspill med antibiotika?

Tror det burde gå bra, en i klassa mi gikk på antibiotika en stund og snuste like mye da som ellers.

Lenke til kommentar

Etter en boks med Thunder porsjon vil jeg anbefale den til dere alle :D

Den har nydelige porsjoner. De er myke, store og ikke minst lange, så de dekker et stort areal og gir ikke irritasjon. Jeg skal definitivt raide sørensen og kjøpe mange mer :D

Styrke: På lik linje med general ekstra sterk, men man merker det litt mer pga de lange porsjonene

Smak: Veldig spennende. I begynnelsen smaker den ikke mye, men etter du har hatt den i en stund blir den skruf-aktig og så til slutt kanel-aktig. Ikke på en sånn sterk måte at du blir lei av den da. Ganske subtilt

Lenke til kommentar
Okei, då er eg tilbake igjen på kjøret.

Herregud det går jo ikkje ann å slutte med nikotin.

Tok meg ein sigarett på veg til skulen idag, og hadde holdt meg for alt i vel 3 dager. Eg fall nesten om, fikk eit av dei betre nikotinsjokka eg har hatt.

Tragisk kor avhengig ein blir.

Nå har jeg snust i en års tid og prøve å slutte for litt sia. Første jeg gjorde når jeg kom hjem fra spania var å spurte opp til 7-11 å kjøpe meg en general løs :p Men holdt faktisk ut 1,5 måned.

Den smakte likt som energisnusen jeg prøvde for snart et år siden. Helt grei smak og helt grei styrke. Alt i alt en helt grei snus. Den skal riktignok ha en stor pluss for digre gode porsjoner.

Noen andre typer snus du kan sammenligne størrelsen på posene med? Helst en type snus de selger i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fra og med idag 26. August 2009 er det ulovlig å bestille snus over internett.

Mvh. Helsedirektoratet og Tollen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...