Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det ruglete blir borte etterhvert ja, men leppen trekker seg ikke sammen igjen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nettopp satt meg ned men en god del matte lekser så får vel bare bake meg en feit bake :) BTW, siden ingen ville gjette på hva en kompis så i butikken får jeg vel bare si det.. skruf sterk hvit. :) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nettopp satt meg ned men en god del matte lekser så får vel bare bake meg en feit bake :) BTW, siden ingen ville gjette på hva en kompis så i butikken får jeg vel bare si det.. skruf sterk hvit. :) Nåå tulle du væ? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, han sa det til meg. Har SuperSkunk som vitne på at han sa det. Skal ta en kikk innom butikken for og sjekke om det virkelig var hvit han så og ikke bare blinksa med øya på en vanlig skruf sterk boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 pics or it didn't happen GrevenLight. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ok, skal spørre om Deli deLuca lar meg ta bilde, vis det var sant Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Han så sikkert bare Skruf Original White... Skruf påstår på sine sider at Skruf Stärk White kun er tilgjengelig i Sverige, noe som uansett ikke er noe stort tap. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva som er så utrolig fantastisk med skruf sterk hvit da? Skruf renner jo faen ikke uansett.. Ja jeg har prøvd den mange ganger, den lukter jævligere og det er det. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 sitter å koser meg med 1 lucky strike bold ,uturlig god ,å renner heller ikke ! anbefales! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 DA var leksene gjort, maten spist da er det bare en ting og gjøre Sette seg ned med en feit bake og spille PS3 Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 tips til noen gode løs snuser? helst me litt futt i ! kan thunder være noe ? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skruf Løs!!! Det er den beste løssnusen jeg noen gang har smakt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 tips til noen gode løs snuser? helst me litt futt i ! kan thunder være noe ? Med futt i? General ES løs har ikke den ganske mye futt i seg? Min personlige topp 3 liste på løs er følgende: 1. General Løs 2. Ettan Løs 3. Grovsnus Løs Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men er snusleppe helbredlig? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men er snusleppe helbredlig? Dette sier jeg utifra det jeg tror, ikke sikkert det er riktig men jeg vil tro at det har mye å si hvor alvorlig snusleppe du har og hvor lenge du har snust. Noe kan vel sikkert bli normalt igjen, noe ikke. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tror ikke det som blir etset bort kommer tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjøpte Grovsnus løs her om dagen, og må si jeg er veldig fornøyd med den. Veldig god smak, synd de bare selger den på bensinstasjonen her :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Men er snusleppe helbredlig? Det kommer helt ann på hva du mener med snusleppe, men tannkjøttet og leppestreng blir nok aldri slik det har vært. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 pics or it didn't happen GrevenLight. Did so. Har sett Sterk White flere steder. Husker ikke akkurat hvor, men jeg kjøpte en boks i Horten for litt siden. Husker ikke om det var bensinstasjon eller kiosk, men den finnes den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå