Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, med Iskall om General sterk. Greide og slenge pakken med pommes frites oppå snusboksen min idag når jeg la den på kassa, så kassedama merka den ikke. Personlig liker jeg best å betale for ting, men skjønte ikke tegninga før etterpå. Ellers så kjøpte (denne gangen betalte jeg(faktisk på en bensinstasjon med god samvittighet^^)) Grovsnus løs. Liker smaken på denne, den var litt tørr. Gikk ut på dato i mai, men den duger enda til å bakes så jeg satser på at det går greit :)

Lenke til kommentar
Det er en ting som irriterer meg med lucky strike bold.

Den renner da så jævli fort etter ca 15-20 min å sveldge snus saft er ikke akkurat godt :(

Snusen skal da renne! Smaken er utrolig viktig og mye av greia for meg med snus. Gi det litt tid. Du vil digge smaken med tida du også. :)

Joda helt greit det men når d renner jævli mye så er det ikke godt :p

Lenke til kommentar
Det er en ting som irriterer meg med lucky strike bold.

Den renner da så jævli fort etter ca 15-20 min å sveldge snus saft er ikke akkurat godt :(

Snusen skal da renne! Smaken er utrolig viktig og mye av greia for meg med snus. Gi det litt tid. Du vil digge smaken med tida du også. :)

det er e snuser jeg liker safta til, det er ettan portion, probe whiskey portion og en som var før som jeg ikke finner lenger det er olde wiking wintergreen...noen som vet hvorfor denne har forsvunnet?? savner den

Lenke til kommentar

Prøv litt bakesnus. Synes smaken er bedre enn i porsjonene av samme merke. Hvorfor aner jeg ikke, men posesnusen blir ofte litt besk og sur i smaken av en eller annen grunn. Snus skal jo helt klart smake snus.

Jeg tenkte at bakesnus kom til å renne mer og smake sterkere når jeg begynte med det. Fant fort ut at den som regel renner mindre og smaker "renere". Få en kompis til å bake deg en prell og se hva du synes. Først da jeg virkelig begynte å like smaken på snus også.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Har kjøpt meg en Skruf Løs for 2 gang på rad nå :) Bare elsker, den snusen.

Det beste som finnes er og lage en feit skruf løs legge den under leppa, ha en deilig kopp kaffe ved siden av seg og et saftig spill på PS3e :p

Selges skruf løs i norge ? Jeg kan ikke huske å ha sett den på bensinstasjonen vedsiden av olav duun vgs i namsos :p

Lenke til kommentar
Om man har snuset en stund og får seg en god og fin snusleppe, men så slutter. Vil leppa bli sånn som den var da? :)

Hvis du tenker på den ruglete leppa du får etter en stund med en feit bake så kommer den fine leppa tilbake etter en stund, hverfall sånn hos meg :)

Men alt det som blir borte fra snusingen vet jeg ikke noe om.

Endret av GrevenLight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...