daim Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har alltid en gammel snusboks liggende som jeg kaster brukte snus i så jeg slipper å gå til søpla/dassen hver gang. er jo en mulighet det da:P Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, jeg har også en gammel snusboks som jeg fyller med brukte:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg gidder ikke dra med meg gamle snusbokser rundt, men jeg har alltid ei tomflaske eller noe ved senga som jeg fyller opp. Ellers snuser jeg kun løssnus på fylla da jeg er lei alt det ekstra styret og da er det alltid søppelbøtter i nærheten. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Går ikke rundt med tomme bokser på gata da Men har dem ved senga. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har ein tom boks med senga eg og. Vist eg ikkje har ein tom boks bruker eg ein cola boks:) Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en boks med lucky strike bold i dag Det var en ganske morro boks med brukt snus lokket under istede for oppe på lokket, Jeg åpna den feil vei å holdt nesten på å miste all snusen på gulvet xD Endret 21. august 2009 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 en ting som plager meg med nye lucy bokser er at de har slutta med den freash sealing greia Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 en ting som plager meg med nye lucy bokser er at de har slutta med den freash sealing greia Ja likte det godt jeg å, syns ikke akkurat lucky strike white har blitt noe kulere å se på heller. Vet du om det var noen grunn til at de fjerna fresh sealing? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor har du kjøpt disse hen? Fikk tak i alt dette i Bergen N&J black - 7-11 med olav kyrres gate Thunder og phantom - Sørensen i første etasje på galleriet. Kostet akkurat 70, og hadde kommet inn i dag Bergen eh :O Hvilken skole? <- Laksevåg vgs Lenke til kommentar
tlle Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Kjøpte en boks med skruf stark etter skolen idag, er vant med å snuse litt svakere snus så fikk et lite kick på bussen hjem Staian, går du første året på laksevåg vgs? Endret 21. august 2009 av CandyFlavour Lenke til kommentar
Staian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kjøpte en boks med skruf stark etter skolen idag, er vant med å snuse litt svakere snus så fikk et lite kick på bussen hjem Staian, går du første året på laksevåg vgs? Jess, TPD Lenke til kommentar
tlle Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 fett jeg og går første året på laksevåg no Lenke til kommentar
Staian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 fett jeg og går første året på laksevåg no Ahh nice, skole gikk du på før då? <- Sandgotna Lenke til kommentar
tlle Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 fett jeg og går første året på laksevåg no Ahh nice, skole gikk du på før då? <- Sandgotna Gikk på blokkhaugen i åsane før... litt mye off-topic nå.-- Lenke til kommentar
Staian Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 fett jeg og går første året på laksevåg no Ahh nice, skole gikk du på før då? <- Sandgotna Gikk på blokkhaugen i åsane før... litt mye off-topic nå.-- Heh Om nom nom skruf sterk i leppen min Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvor har du kjøpt disse hen? Fikk tak i alt dette i Bergen N&J black - 7-11 med olav kyrres gate Thunder og phantom - Sørensen i første etasje på galleriet. Kostet akkurat 70, og hadde kommet inn i dag Bergen eh :O Hvilken skole? <- Laksevåg vgs Oh, verden er (ganske) liten <-- sandsli vgs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Ta det på PM er dere snille. Dette er en snustråd, ikke "Hvilkeskolegårdupåtråden". Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 en ting som plager meg med nye lucy bokser er at de har slutta med den freash sealing greia Ja likte det godt jeg å, syns ikke akkurat lucky strike white har blitt noe kulere å se på heller. Vet du om det var noen grunn til at de fjerna fresh sealing? Fresh sealing ? Er det slik at snusen ikke skal bli tørr ? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 en ting som plager meg med nye lucy bokser er at de har slutta med den freash sealing greia Ja likte det godt jeg å, syns ikke akkurat lucky strike white har blitt noe kulere å se på heller. Vet du om det var noen grunn til at de fjerna fresh sealing? Fresh sealing ? Er det slik at snusen ikke skal bli tørr ? Er vel sikkert derfor, vet ikke helt faktisk. Syns bare at den føltes freshere når jeg tok det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå