Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men ikke i dagligvarebutikker ennå. Har du funnet N&J blacken din ennå?

Kult. Og nei, fortsatt ikke funnet N&J black. gah!

Åja, kunne du sjekket dette emnet jeg lagde på snuson, og si hva du mener? Du kjenner jo folk fra swedish match og sånt :D

Størrelsen på posesnusen har egentlig lite å si på hvor sterk snusen er. Om SM ønsket kunne de mest trolig ha laget miniporsjoner like sterke som General Ekstra Sterk ;)

Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg hørt med han jeg kjenner fra SM, men har ikke hørt noe fra ham på over et år.

Lenke til kommentar

Hvor lenge går dere med en pris løssnus?

nårr jeg baker min til en sylinder så kan jeg gå ca en time med den. men om jeg går lengere enn det så renner den så mye at jeg må spytte den ut.

har sett mange som går i 3 timer med prisen og den er fortsatt helt fin. hvordan har dere den under leppa?

Lenke til kommentar

Jeg går med en løs pris under lappe mellom 30 min og 3 timer. Vis jeg går ute spytter jeg den kjappt ut, men når jeg er hjemme har jeg den lenge.

Snusen pleier ikke være så fin etter 3 timer men elsker uansett renningen til løs snus så syntes det er digg at den blir litt jørmete:P

Lenke til kommentar

joda, men når hele prisen blir jørmete og på en måte siger ned hele tiden så må man jo bruke tungen til og presse den opp igjen da:P må vel være noe triks for og holde den på plass lenge?:p

eller er det mye øving som må til? har snuset bare et halt år nå så:p

Lenke til kommentar
joda, men når hele prisen blir jørmete og på en måte siger ned hele tiden så må man jo bruke tungen til og presse den opp igjen da:P må vel være noe triks for og holde den på plass lenge?:p

eller er det mye øving som må til? har snuset bare et halt år nå så:p

Har ikke noen spesielle triks, men merker at noen ganger så begynner den å gjørme seg til nesten umiddelbart, mens andre ganger holder den seg fast og fin i lang tid. Kommer også an på hvor mye du bruker kjeften til prating o.l

Lenke til kommentar

det går jo sikkert det å. men om man er inne og ikke har muligheten til og spytte snus hele tiden så må man jo klare og sitte lenge med den da :)

er jo litt kjedelig å måtte sette en film på pause for og spytte snus og gå tilbake og se ferdig filmen da:P

Lenke til kommentar
det går jo sikkert det å. men om man er inne og ikke har muligheten til og spytte snus hele tiden så må man jo klare og sitte lenge med den da :)

er jo litt kjedelig å måtte sette en film på pause for og spytte snus og gå tilbake og se ferdig filmen da:P

Å svelge funker jo nice da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...