Skunkish Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Usikker på om jeg har spurt før, men er det noen forskjell på N&J black og vanlig N&J? Annet enn boksen og fargen på posen mener jeg. Nei ikke annet enn det du nevnte, så mindre renning er vel den eneste forskjellen jeg merket. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Var i byn i dag og kjøpte meg noe digg snus her er min lille samling til skolestarten: Hvor har du kjøpt disse hen? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ut som du skal kose deg i klasserommet. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor har du kjøpt disse hen? Fikk tak i alt dette i Bergen N&J black - 7-11 med olav kyrres gate Thunder og phantom - Sørensen i første etasje på galleriet. Kostet akkurat 70, og hadde kommet inn i dag Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Var i byn i dag og kjøpte meg noe digg snus her er min lille samling til skolestarten: Generalen er løs eller? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 HAdde vært digg og sitte ved siden av Oldheim på skolen nå Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 HAdde vært digg og sitte ved siden av Oldheim på skolen nå Haha, sett deg ved siden av meg du Du kan bomme så mye du vil, så lenge du ikke legger dine brukte i lokket på min boks Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 HAha Er veldig keen på og få prøve den Thunder snart, må se om jeg kan få skaffet den fra noe sted. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jepp, jeg var kjempefornøyd over å ha funnet den endelig. Hadde letet etter den drittlenge Hvis du bor i bergen, så sjekk Sørensen på galleriet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Så de har begynt å selge Thunder i Norge? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så de har begynt å selge Thunder i Norge? Jepp, men ikke i dagligvarebutikker ennå. Har du funnet N&J blacken din ennå? Åja, kunne du sjekket dette emnet jeg lagde på snuson, og si hva du mener? Du kjenner jo folk fra swedish match og sånt http://www.snuson.com/viewtopic.php?t=5862 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jepp, men ikke i dagligvarebutikker ennå. Har du funnet N&J blacken din ennå? Kult. Og nei, fortsatt ikke funnet N&J black. gah! Åja, kunne du sjekket dette emnet jeg lagde på snuson, og si hva du mener? Du kjenner jo folk fra swedish match og sånt Størrelsen på posesnusen har egentlig lite å si på hvor sterk snusen er. Om SM ønsket kunne de mest trolig ha laget miniporsjoner like sterke som General Ekstra Sterk Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg hørt med han jeg kjenner fra SM, men har ikke hørt noe fra ham på over et år. Lenke til kommentar
daim Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor lenge går dere med en pris løssnus? nårr jeg baker min til en sylinder så kan jeg gå ca en time med den. men om jeg går lengere enn det så renner den så mye at jeg må spytte den ut. har sett mange som går i 3 timer med prisen og den er fortsatt helt fin. hvordan har dere den under leppa? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg går med en løs pris under lappe mellom 30 min og 3 timer. Vis jeg går ute spytter jeg den kjappt ut, men når jeg er hjemme har jeg den lenge. Snusen pleier ikke være så fin etter 3 timer men elsker uansett renningen til løs snus så syntes det er digg at den blir litt jørmete:P Lenke til kommentar
daim Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 joda, men når hele prisen blir jørmete og på en måte siger ned hele tiden så må man jo bruke tungen til og presse den opp igjen da:P må vel være noe triks for og holde den på plass lenge? eller er det mye øving som må til? har snuset bare et halt år nå så Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 En kompis av meg sa alt han pleide og dra vekk det som rant ned på tenna med tungen og spytte det ut, og at da ble det som en helt ny snus eller noe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 joda, men når hele prisen blir jørmete og på en måte siger ned hele tiden så må man jo bruke tungen til og presse den opp igjen da:P må vel være noe triks for og holde den på plass lenge? eller er det mye øving som må til? har snuset bare et halt år nå så Har ikke noen spesielle triks, men merker at noen ganger så begynner den å gjørme seg til nesten umiddelbart, mens andre ganger holder den seg fast og fin i lang tid. Kommer også an på hvor mye du bruker kjeften til prating o.l Lenke til kommentar
daim Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 det går jo sikkert det å. men om man er inne og ikke har muligheten til og spytte snus hele tiden så må man jo klare og sitte lenge med den da er jo litt kjedelig å måtte sette en film på pause for og spytte snus og gå tilbake og se ferdig filmen da:P Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har alltid en gammel snusboks liggende som jeg kaster brukte snus i så jeg slipper å gå til søpla/dassen hver gang. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 det går jo sikkert det å. men om man er inne og ikke har muligheten til og spytte snus hele tiden så må man jo klare og sitte lenge med den da er jo litt kjedelig å måtte sette en film på pause for og spytte snus og gå tilbake og se ferdig filmen da:P Å svelge funker jo nice da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå