Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Min mamma tok meg i å snuse for ett par år tilbake, hun ble sur, men etterhvert gikk det greit og nå kjøper hun snus til meg. Hun røyker selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mamma tok meg i å snuse for ett par år tilbake, hun ble sur, men etterhvert gikk det greit og nå kjøper hun snus til meg. Hun røyker selv.

Sånn jeg vil leve å :p Mamma er festrøyker men trokke hun bryr seg i det hele tatt hvis jeg drar opp det. Prøvde det engang å da sa hun bare: Ja hva så?? Jeg starta med røyk når jeg var 18 år og var russ jeg!

Lenke til kommentar
Da er det snart tannlege, skal dit sannsynligvis med moren min å vil helst slippe at tannlegen tar det opp der. Har snust 11 mnd, tror dere tannlegen tar det opp? Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet vennligst ikke legg med noe som: "Si det til henne før tannlegen" "Slutt å snus hvis du er under 18" osv..

Ikke stress, Kjenner mange som har vært hos tannlegen uten at de har sagt noe.

Lenke til kommentar

Eg køyrer berre rett fram. Foreldra mine var dei første eg nemte det for omtrent. Eg fortalte dei at eg hadde byrja, å at eg tykte det var betre å berre sei ifrå så dei slapp å bli mistenksomme av å finne nokre tomme boksar her og der. Dessuten er det berre eit stress å heile tida måtte skjule det for nokon. Dei tok det heilt fint, og satte pris på at eg var så ærleg. Det er eit godt tips.

Så lenge ein er gammal nok ser eg ærleg talt ikkje problemet. Me er berre mennesker, me elsker å ruse oss.

Lenke til kommentar

Vil tippe de fleste foreldre vil være "skuffet", for å prøve og dra på deg dårlig samvittighet, og fremkalle et evt nikotinslutt.

Da de finner ut at dette ikke funker, pleier det gå greit.

Kan såvidt huske hvordan det var å snuse i skjul, men husker det var et jævla pes. Like så greit å bare få det unnagjort.

Lenke til kommentar

Føler ikke at jeg skuler det for jeg sitter alltid oppe på rommet med snus, har blitt tatt mange ganger. Men tror mamma ikke bryr seg så mye lengere. Kom inn på rommet engang og da var en boks fylt med brukte snus lagt på bordet :p

Men er ikke sånn at jeg baker meg en feit prell ved siden av mamma :p

Har også tenkt over og si det til dem, men vis de plutselig reagerer sykt er det litt dumt :p

Lenke til kommentar
Trådens regel nr 7;
-Tråden er hovedsakelig forbeholdt brukere over 18år.

Så fint om dere kjører diskusjon rundt mindreårigsnusing i en annen tråd.

Jeg har fortsatt ikke sett noe til N&J black. Hvor er det dere får fatt på den? I Sverige?

Hvorfor er tråden forbeholdt folk som er over 18 da? Så vi som ikke er 18 har ikke lov til å diskutere i denne tråden?

Lenke til kommentar
Trådens regel nr 7;
-Tråden er hovedsakelig forbeholdt brukere over 18år.

Så fint om dere kjører diskusjon rundt mindreårigsnusing i en annen tråd.

Jeg har fortsatt ikke sett noe til N&J black. Hvor er det dere får fatt på den? I Sverige?

Er ikke helt sikker på hvor, men en kompis av meg kjøpte den for litt siden. Tror det var ved en eller annen 7/11 ved Hovseter.

Lenke til kommentar
Hvorfor er tråden forbeholdt folk som er over 18 da?

Det var et fryktelig dumt spørsmål.

Så vi som ikke er 18 har ikke lov til å diskutere i denne tråden?

Joda, så lenge dere ikke reklamerer at dere er under 18år.

Er ikke helt sikker på hvor, men en kompis av meg kjøpte den for litt siden. Tror det var ved en eller annen 7/11 ved Hovseter.

Hm, okey. Da får jeg stikke innom noen 7/11 butikker når jeg skaffer bildeler i morra. Kanskje jeg har flaks.

Lenke til kommentar

Når min mor fant det ut ville hun ta masse bilder av leppen min for hun syns jeg så helt for jævlig morsom ut med en pris i.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...