Deadringer Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ja, det er jo nesten dobbelt så mye. Fra vanlig grønn skruf til general hvit nei? Du tenker på skruf sterk du. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Pappa kjøpte skruf tranbær i dag til meg Jeg skulle ha skruf sterk porsjon Jeg er 18 men han sa du skal sikkert ha snus du sier ikke neitakk til det Skruf tanbær er grei den men likte ikke lukten av den lukta rart :S Men ellers ok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skruf tanbær er grei den men likte ikke lukten av den lukta rart :S Men ellers ok Ja, lukten er vemmelig. Dessuten blir du ganske raskt lei snusen, pga. tranebær smaken osv. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Åhh tranebær Husker jeg og en kompis var på hytte tur og hadde bare det med oss Vi måtte holde pusten når vi åpne boksen og tygge tyggis som bare F! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 synes de første boksene var gode, men etter det ble jeg så sørpe lei, og lukta er nå til å spy av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes den er god jeg Syns det først jeg også, men halvveis i boksen ble jeg sykt lei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skruf tranebær er godt som av-og-til snus. Utenom det kjøper jeg den aldri. Grei å bomme en iblant, men jeg kunne aldri kjøpt en boks og snust opp hele... Hadde kastet opp av smaken/lukta tror jeg. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, det er jo nesten dobbelt så mye. Fra vanlig grønn skruf til general hvit nei? Du tenker på skruf sterk du. Han sa ekstra sterk, da gikk jeg ut ifra at han mente general. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Noen som vet hvor de seller Montecristo i bergen? Har ikke vært så mange steder å sett etter den. Endret 19. august 2009 av CandyFlavour Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som vet hvor de seller Montecristo i bergen? hakke vært så mange steder å sett etter den. Har du vært innom forskjellige dagligvarebutikker og sett ? En annen ting er at det strider mot retningslinjene og skrive med dialekt/sms språk. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da er det snart tannlege, skal dit sannsynligvis med moren min å vil helst slippe at tannlegen tar det opp der. Har snust 11 mnd, tror dere tannlegen tar det opp? Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet vennligst ikke legg med noe som: "Si det til henne før tannlegen" "Slutt å snus hvis du er under 18" osv.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da er det snart tannlege, skal dit sannsynligvis med moren min å vil helst slippe at tannlegen tar det opp der. Har snust 11 mnd, tror dere tannlegen tar det opp? Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet vennligst ikke legg med noe som: "Si det til henne før tannlegen" "Slutt å snus hvis du er under 18" osv.. Tannlegen min har aldri sagt et pip om det til meg når jeg har vært der. Sist gang var i fjor, det var 3 år siden jeg hadde begynt å snuse da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Blir moren din med deg inn på tannlege kontoret ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da er det snart tannlege, skal dit sannsynligvis med moren min å vil helst slippe at tannlegen tar det opp der. Har snust 11 mnd, tror dere tannlegen tar det opp? Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet vennligst ikke legg med noe som: "Si det til henne før tannlegen" "Slutt å snus hvis du er under 18" osv.. Har du snust i 11 mnd, og moren din har ikke funnet det ut ? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Blir moren din med deg inn på tannlege kontoret ? Jepp, hun er svært mistenksom til meg så hun blir nok med inn. Da er det snart tannlege, skal dit sannsynligvis med moren min å vil helst slippe at tannlegen tar det opp der. Har snust 11 mnd, tror dere tannlegen tar det opp? Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet vennligst ikke legg med noe som: "Si det til henne før tannlegen" "Slutt å snus hvis du er under 18" osv.. Har du snust i 11 mnd, og moren din har ikke funnet det ut ? Jo:P 7 tatt i det 7 ganger, like mye pes og stress fra henne hver gang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Blir moren din med deg inn på tannlege kontoret ? Jepp, hun er svært mistenksom til meg så hun blir nok med inn. Da er du flink til å skjule det iallefall. Mamma fant det ut etter 2-3 uker etter jeg startet. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tannlegen min har aldri sagt et pip om det til meg når jeg har vært der. Sist gang var i fjor, det var 3 år siden jeg hadde begynt å snuse da. Okey takk, da satser jeg på at det går bra. Blir moren din med deg inn på tannlege kontoret ? Jepp, hun er svært mistenksom til meg så hun blir nok med inn. Da er du flink til å skjule det iallefall. Mamma fant det ut etter 2-3 uker etter jeg startet. Hva sa hun til at du gjorde det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tannlegen min har aldri sagt et pip om det til meg når jeg har vært der. Sist gang var i fjor, det var 3 år siden jeg hadde begynt å snuse da. Okey takk, da satser jeg på at det går bra. Blir moren din med deg inn på tannlege kontoret ? Jepp, hun er svært mistenksom til meg så hun blir nok med inn. Da er du flink til å skjule det iallefall. Mamma fant det ut etter 2-3 uker etter jeg startet. Hva sa hun til at du gjorde det? Første gangen fikk jeg lurt meg unna det, ved å si at det var ifa (slik drops). Andre gangen så var glemte jeg at jeg hadde for jeg skulle vise henne de nye skoa jeg har kjøpt så såg hun at jeg snuset. Hun sa ikke så mye for med engang hun spurte om jeg snuset så dro jeg fram røyk pakka hennes og sa "Du røyker , jeg snuser, ok?" Var ikke helt slik men nesten, men den dag i dag kjøper hun til meg. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ja jeg føler deg på den der:P Hvor gammel var du da forresten og har du en mamma som er snill på sånne ting? Endret 19. august 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå