Oldheim Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Wow, gigantisk dobbelpost :OHvis du virkelig vil ha nikotinsjokk, så kjøp deg general ekstra sterk porsjon (og kanskje ta to i samtidig). du finner den i så å si hver enste butikk. Hvis ikke det er fornøyelig, så kan du kjøpe deg en general ekstra sterk løs, og pakke en pris så svær at den blir subjekt i vandrehistorier Ellers synes jeg det blir litt dumt å oppsøke andre følelser enn bare avslappelse ved bruk av snus. Mmmmm, General Sterk Løs... Den beste løsen ever Haha, nå kommer sikkert Nyhus snart, pirker og sier at general sterk løs ikke finnes Jeg fikk litt vondt i den ene tannen og tannkjøttet etter noen GES løs. Ble litt for sterkt liksom, og ble også skuffet over smaken, som jeg skulle ønske var likere GES porsjon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Haha, nå kommer sikkert Nyhus snart, pirker og sier at general sterk løs ikke finnes Haha, nei så kul du er! =D=D=D Nick & Johnny Strong er óg ganske mykje sterkare enn Skruf Sterk tykkjer eg Husker jeg rett har N&J 1mg mindre nikotin enn hva Skruf sterk har, så den er nok ikke sterkere, men det er mulig den påvirker deg mer. Jeg merker også mer av N&J enn Skruf. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Haha, nå kommer sikkert Nyhus snart, pirker og sier at general sterk løs ikke finnes Haha, nei så kul du er! =D=D=D Haha, kødder med deg nyhus! <3 Det er nå bra vi har noen folk her som er opptatt av detaljer. Jeg er iallfall glad for at ingen tør å kjøpe "nick & johnny STRONG" når du er i nærheten og at ingen drar opp den gamle skruf original/stark løs debatten. Jeg og merker mer av N&J enn av skruf. Det har vel med pH verdien å gjøre. Og det virker på en måte som om skruf sterk er så tørr at ingenting skjer :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg og merker mer av N&J enn av skruf. Det har vel med pH verdien å gjøre. Og det virker på en måte som om skruf sterk er så tørr at ingenting skjer :S Ingen er like, så folk reagerer forskjellig på forskjellige stoffer. N&J inneholder jo ikke det samme som skruf, konsistensen og fuktigheten er annerledes osv. Et annet eksempel litt i samme gate er at jeg merker mer nikotin av Davidoff Gold(mild) enn vanlig Davidoff selv om sistnevnte har 3mg mer nikotin eller noe i den gata der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Handlet snus idag og helt utrolig hva prisforskjellene er. Coop Prix: 57 kr - Skruf Sterk Portion Statoil: 68 kr - Skruf Stark Portion Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Wow 57 det var billig Betaler rundt 70-80 for Skruf Sterk Posjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mye billigere i Sverige, betalte 230 kr for en hel pølse skruf stark portion, dvs. 23 kr pr boks. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mye billigere i Sverige, betalte 230 kr for en hel pølse skruf stark portion, dvs. 23 kr pr boks. Hvor i Sverige var dette? Pleier å betale 300 tårnet i sverige. Dette er da på nordby senteret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvor i Sverige var dette? I Nordland. Heter Riksgränsen/Abisko. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kk. Så et skilt litt etter jeg kom over den nye brua(svinesund) hvor det sto 230 kr tårnet eller noe. Tenker jeg tar turen dit neste gang^^ Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ble General White i dag, første og siste gang! Jeg klarer ikke lukta og smaken til general, helt jævelig. Solgte boksen og kjøpte heller Ettan løs, mye bedre! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Liker General løs, snuste den mye i starten, men det er lenge siden nå Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ble General White i dag, første og siste gang!Jeg klarer ikke lukta og smaken til general, helt jævelig. Solgte boksen og kjøpte heller Ettan løs, mye bedre! Heter du Herman? En som går på skolen min kjøpte det også i dag og han heter herman Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ble General White i dag, første og siste gang!Jeg klarer ikke lukta og smaken til general, helt jævelig. Solgte boksen og kjøpte heller Ettan løs, mye bedre! Heter du Herman? En som går på skolen min kjøpte det også i dag og han heter herman Hehe, nei gjør ikke det. Aha, haha Lenke til kommentar
Staian Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Liker alle general bortsett fra white og original.. Mmm citrusy goodness. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Eg snusar skruf stark porsjon. Godur snus Endret 17. august 2009 av Bjarki Reinisson Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Personlig kjøper jeg aldri skruf mer, pga smak og lukt. Syns ikke løsen er mye å skryte av heller, men værtfall bedre en portionene. Har selv en boks N&J protion, ettan løs og lucky strike white portion nå. Forresten så spurte jeg tidligere i tråden om hvordan ettan løs var. Gikk fint etter forventningen den, god aroma og smak og ekstremt lett å bake da! Har bare tatt meg en pris, og den ble litt fort grøt. Tok vel rundt 30-45 min, sikkert jeg som pakka dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har alltid vært nihugga skruf fan men i det siste har jeg blitt forelsket i general white portion. Jeg lurer på om forskjellen i nickotin levelen i ekstra sterk kjennes godt? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har alltid vært nihugga skruf fan men i det siste har jeg blitt forelsket i general white portion.Jeg lurer på om forskjellen i nickotin levelen i ekstra sterk kjennes godt? Ja, det er jo nesten dobbelt så mye. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Grov posjon er best syntes jeg iallefall. Synd de ikke selger den i Norge. Har jeg ikke den kjøper jeg ektra general sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå