GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøpte meg en boks med Skruf Sterk Porsjon i dag Har ikke hatt en egen boks i hele sommer bare fått av venner Digg og endelig ha tilgang på deilig skruf 24 timer i døgnet igjen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøpte meg en boks med Skruf Sterk Porsjon i dag Har ikke hatt en egen boks i hele sommer bare fått av venner Digg og endelig ha tilgang på deilig skruf 24 timer i døgnet igjen hvorfor har du ikke kjøpt selv på den tiden?? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Lite penger og lat Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har noen lagt merker til at man ofte må drite rett etter at du har fått i deg en snus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Nikotin er lakserende i store mengder, så om kroppen din ikke takler mengden nikotin du får i deg må du drite. Mao, bruk svakere snus eller slutt å snus, kroppen din ekke glad i mengden du får i deg for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Går nok snart over. Husker jeg ofte måtte på skåla selv i starten. Er for tiden i militæret. Sjukt hvor mye lettere øvelsene blir når man har noe godt under leppa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er for tiden i militæret. Sjukt hvor mye lettere øvelsene blir når man har noe godt under leppa Spesielt godt på vinteren når du ligger i kneppers. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har noen lagt merker til at man ofte må drite rett etter at du har fått i deg en snus? En skikkelig god klump med snus eller en røyk + en kopp kaffe om morran er alltid suksess for å få tømt rævhemsen Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei hei Jeg er en nybegynner med snusing Første posen (catch eucalyptus) fikk jeg til en kammerat i andreåret på vidregående ^^, Så siden da har jeg snust litt... snuser ikke så mye det gikk mest i porsjon på skolen å litt løs Var til sverige en dag å handla 3 boksa Probe whiskey løs Jeg har snust: General white porsjon Skruf sterk porsjon Catch eucalyptus porsjon General løs Probe whiskey løs Nick and jonny løs Jeg er åpen for nye snustyper både porsjon og løs mvh ParaxSystemz Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skruf Sterk Løs, hmmm Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei hei Jeg er en nybegynner med snusing Første posen (catch eucalyptus) fikk jeg til en kammerat i andreåret på vidregående ^^, Så siden da har jeg snust litt... snuser ikke så mye det gikk mest i porsjon på skolen å litt løs Var til sverige en dag å handla 3 boksa Probe whiskey løs Jeg har snust: General white porsjon Skruf sterk porsjon Catch eucalyptus porsjon General løs Probe whiskey løs Nick and jonny løs Jeg er åpen for nye snustyper både porsjon og løs mvh ParaxSystemz hehe virker som nesten alle begynte med catch kan enbefale Skruf original porsjon, da det blir litt lite trøkk såp kan du gå over på skruf sterk. i løs så er vel general løs en sikker vinner Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hvorfor skal han gå over til Skruf sterk? Det er jo det dummeste en kan gjøre, gå fra vanlig snus til sterksnus. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nyhus har rett, det er idiotisk å venne deg til å oppta mer og mer nikotin, man bør holde det jevnt lenge. Selv gjorde jeg den tabba å gå på skruf sterk, så jeg bruker bare det, etter bare et år med snusing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Gikk over til Skruf Sterk etter 4 år med snusing jeg. Begynte å innta sterkere snus når jeg kjente at general, ettan og andre løs snuser ikke ga mer effekt osv til mitt behov. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ja er egentlig helt enig, men blir så lei av å ikke kjenne noe på den vanlige. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei hei Jeg er en nybegynner med snusing Første posen (catch eucalyptus) fikk jeg til en kammerat i andreåret på vidregående ^^, Så siden da har jeg snust litt... snuser ikke så mye det gikk mest i porsjon på skolen å litt løs Var til sverige en dag å handla 3 boksa Probe whiskey løs Jeg har snust: General white porsjon Skruf sterk porsjon Catch eucalyptus porsjon General løs Probe whiskey løs Nick and jonny løs Jeg er åpen for nye snustyper både porsjon og løs mvh ParaxSystemz hehe virker som nesten alle begynte med catch kan enbefale Skruf original porsjon, da det blir litt lite trøkk såp kan du gå over på skruf sterk. i løs så er vel general løs en sikker vinner Joda skruf sterk er go den men at den er sterksnus ? kjenner nesten ingenting av den Jeg er ikke vant med nikotin blir nesten fotløs når jeg tar en sigg Hei hei Jeg er en nybegynner med snusing Første posen (catch eucalyptus) fikk jeg til en kammerat i andreåret på vidregående ^^, Så siden da har jeg snust litt... snuser ikke så mye det gikk mest i porsjon på skolen å litt løs Var til sverige en dag å handla 3 boksa Probe whiskey løs Jeg har snust: General white porsjon Skruf sterk porsjon Catch eucalyptus porsjon General løs Probe whiskey løs Nick and jonny løs Jeg er åpen for nye snustyper både porsjon og løs mvh ParaxSystemz hehe virker som nesten alle begynte med catch kan enbefale Skruf original porsjon, da det blir litt lite trøkk såp kan du gå over på skruf sterk. i løs så er vel general løs en sikker vinner Joda skruf sterk er go den men at den er sterksnus ? kjenner nesten ingenting av den Jeg er ikke vant med nikotin blir nesten fotløs når jeg tar en sigg men det er kansje fordi jeg snuser skruf porsjon ? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Wow, gigantisk dobbelpost :O Hvis du virkelig vil ha nikotinsjokk, så kjøp deg general ekstra sterk porsjon (og kanskje ta to i samtidig). du finner den i så å si hver enste butikk. Hvis ikke det er fornøyelig, så kan du kjøpe deg en general ekstra sterk løs, og pakke en pris så svær at den blir subjekt i vandrehistorier Ellers synes jeg det blir litt dumt å oppsøke andre følelser enn bare avslappelse ved bruk av snus. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nei Skruf Sterk har ikkje noko effekt på meg heller. Som nemnt gir iallefall General Ekstra Sterk noko meir effekt. Nick & Johnny Strong er óg ganske mykje sterkare enn Skruf Sterk tykkjer eg. Men det kjem litt ann på kva eg snusar. Eg tykkjer det er godt med ein skikkelig sterk ein når eg er stressa, utover det liker eg godt vanleg egentleg. På grunnlag av herleg boksdesign nytter eg eindel Lucky Strike til arbeidssnus. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Wow, gigantisk dobbelpost :OHvis du virkelig vil ha nikotinsjokk, så kjøp deg general ekstra sterk porsjon (og kanskje ta to i samtidig). du finner den i så å si hver enste butikk. Hvis ikke det er fornøyelig, så kan du kjøpe deg en general ekstra sterk løs, og pakke en pris så svær at den blir subjekt i vandrehistorier Ellers synes jeg det blir litt dumt å oppsøke andre følelser enn bare avslappelse ved bruk av snus. Mmmmm, General Sterk Løs... Den beste løsen ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå