Aleks Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Vel, det spiller egentlig ikke så stor rolle, men det lønner seg kanskje å velge en svakere type. Kommer egentlig ann på hvordan du takler nikotin. Mange kan bli kvalme osv hvis de får en som er for sterk, mens andre blir bare litt svimmel. En du kan begynne med er General White. Den selges ikke overalt men er ikke så skjelden heller. En de har overalt er Skruf Orginal eller Skrif Orginal white. Egentlig så varierer det veldig mellom person og person hvordan snus man liker, men det kan lønne seg og velge en white portion til å begynne med. White portion er mer solid på en måte, renner mindre, kan smake litt mindre, og man får sikkert litt mindre virkning av nikotin (er litt usikker på den siste). Nå er det ikke sikkert at du i det hele tatt liker white. Selv er jeg ikke noe særlig fan av det, bortsett fra Skruf typene. Lønner seg nok å prøve seg litt fram med hva man liker selv. Lykke til Edit: Ble plutselig litt usikker på det med white portion. Fant på wikipedia :"There are two types of portioned snus available: Original and White. While Original portioned snus has tobacco juice sprayed on the sachet, white portioned snus does not undergo this step in the manufacturing process". Den skal hvertfall renne mindre Endret 13. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det noen som har prøvd Thunder Frosted? Isåfall hvor fant dere denne og hvordan var den? http://www.buysnus.com/snusbrand/Thunder_F...ng_portion.aspx Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Thunder selges ikke i Norge, om det er det du håper på Crom92. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er også litt nyskjerrig på den, prøvd orginalen og den var god Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ugh, jeg hater å flytte bilder fra sony ericsson mobilen til pcen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Wow, den var ganske fet. Gleder meg til å prøve den. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, den er sykt nice. Det er svarte porsjoner i stjerneformasjon De har den nesten på hver eneste 7-11 Lenke til kommentar
Staian Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bare et spm: Selges General wintergreen i norge? har alltid hatt lyst å prøve wintergreen, men har aldri sett etter den. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kva er forskjellen på vanleg N&J og black? Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Thunder selges ikke i Norge, om det er det du håper på Crom92. Jeg vet det men lurte på om det var noen i nærheten av grensen som hadde sett i en eller annen butikk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bare et spm: Selges General wintergreen i norge? har alltid hatt lyst å prøve wintergreen, men har aldri sett etter den. Selger offroad wintergreen 1 sted som jeg vet om. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 General wintergreen selges ikke i Norge. For å være ærlig har jeg aldri sett den noe sted, ikke Sverige heller. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 General wintergreen selges ikke i Norge. For å være ærlig har jeg aldri sett den noe sted, ikke Sverige heller. Pokker...lurer veldig på hvordan wintergreen snus smaker.. Meh. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva er egentlig wintergreen for en smak? Navnet i seg selv gir jo ingen mening. Hva er liksom grønt med vinteren? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har planer om å slutte å snuse nå etter ferien. Er det noen tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre prosessen litt enklere? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hva er egentlig wintergreen for en smak? Navnet i seg selv gir jo ingen mening. Hva er liksom grønt med vinteren? Wintergreen er en utrolig sterk minsmak. Jeg kjøpte Thunder Wintergreen her for noen uker siden, utrolig kvalmende syns nå jeg. Ville ikke anbefalt det. Endret 14. august 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Slutt å kjøpe snus, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og som alltid blir nevnt når noen spør om hvordan å slutte. Ikke heng her på tråden Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har planer om å slutte å snuse nå etter ferien. Er det noen tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre prosessen litt enklere? Begynn å røyke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå