Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Vel, det spiller egentlig ikke så stor rolle, men det lønner seg kanskje å velge en svakere type. Kommer egentlig ann på hvordan du takler nikotin. Mange kan bli kvalme osv hvis de får en som er for sterk, mens andre blir bare litt svimmel. En du kan begynne med er General White. Den selges ikke overalt men er ikke så skjelden heller. En de har overalt er Skruf Orginal eller Skrif Orginal white. Egentlig så varierer det veldig mellom person og person hvordan snus man liker, men det kan lønne seg og velge en white portion til å begynne med. White portion er mer solid på en måte, renner mindre, kan smake litt mindre, og man får sikkert litt mindre virkning av nikotin (er litt usikker på den siste). Nå er det ikke sikkert at du i det hele tatt liker white. Selv er jeg ikke noe særlig fan av det, bortsett fra Skruf typene. Lønner seg nok å prøve seg litt fram med hva man liker selv.

Lykke til ;)

Edit: Ble plutselig litt usikker på det med white portion. Fant på wikipedia :"There are two types of portioned snus available: Original and White. While Original portioned snus has tobacco juice sprayed on the sachet, white portioned snus does not undergo this step in the manufacturing process". Den skal hvertfall renne mindre :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig wintergreen for en smak? Navnet i seg selv gir jo ingen mening. Hva er liksom grønt med vinteren?

Wintergreen er en utrolig sterk minsmak. Jeg kjøpte Thunder Wintergreen her for noen uker siden, utrolig kvalmende syns nå jeg. Ville ikke anbefalt det.

Endret av M-Gard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...