Deadringer Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 regnes east som jente snus?Bare lurer for jeg har en kompis som sier at det er jente snus Nei, det er absolutt ikke jentesnus. Ikke god snus, men langt fra jentesnus. Men jeg hater N&J nå, må alltid bæsje etter en pris xD Viser bare at du får i deg mer nikotin av N&J enn du er vandt med. Nikotin er lakserende vet du. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nja vel, det var vel på den tiden jeg starta med sterk snus, og da gikk jeg til Nick. Har ikke prøvd Nick på lenge nå, liker ikke tobakksmaken og lukta av den, den er kvalmende.. :S Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nick som er så god på lukt og smak. Den er den beste porsjons snusen akkuratt fordi den er god på smak og lukt :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ifølge deg! Ikke meg. Jeg mener Skruf er den beste snusen, elsker smaken og lukten! Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Etter å ha lest gjennom tråden synes jeg det er overraskene få som snuser general løs..er dette tilfelle? General løs er så og si den eneste snusen jeg kan snuse fast. På porsjonssiden er det skruf stark.. Jeg synes det er godt med en boks grovsnus løs som avbrekk innimellom, men har alltid vært generalen som har stått meg nærmest. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skruf Stärk og Röda Lacket løs er tingen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skruf Stärk Handlet inn en pølse skruf stärk portion idag, ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Snuste så og si bare General Løs før, men så gikk jeg over til Porsjon på grunn av alle fordelene porsjon har foran løs når det kommer til hvor praktisk det er i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvordan er Tiedemans Blå i smaken og å bake? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tiedemans Blå, den blir ganske fort tørr, den renner fort, og den smaker dritt! Akkurat som General ekstra Sterk Løs, den blir tørr med ENGANG.. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilke løs snus burde jeg prøve? Har bare prøvd: RL løs, General og Ettan. Lenke til kommentar
evn Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 RL løs er som å leke med plastelin.. Smaker shit tho! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvordan er Tiedemans Blå i smaken og å bake? Den minner om skruf løs når det gjelder virkning og effekt. Jeg vil påstå at smaken minner litt om röda lacket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 RL løs er som å leke med plastelin. RL løs kan du kaste i bakken og da er den ferdigbaket. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Vet ikke om den har blitt nevnt, men har noen prøvd den nye Romeo og Julieta (eller no i den duren)? Prøvde den igår og konklusjonen var klar: Den smakte rett og slett dritt. Minna meg om no hostesaftgreier. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heisann. Har bommet en del snus av kompiser og lignende, og tenkte å starte å kjøpe egen boks Jeg tror General white portion kan være en bra nybegynnersnus, er det et er riktig valg? Lenke til kommentar
makila Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hehe, bla et par tre sider tilbake så leser du det jeg skrev der Tror generelt ikke general sine porsjon snus er noe god "nybegynnersnus" egentlig. Den har en litt sterk lukt/smak. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror generelt ikke general sine porsjon snus er noe god "nybegynnersnus" egentlig. Den har en litt sterk lukt/smak. Hva vil du anbefale da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror generelt ikke general sine porsjon snus er noe god "nybegynnersnus" egentlig. Den har en litt sterk lukt/smak. Hva vil du anbefale da? Mocca.. Neida Jeg vill anbefale skruf. God pose snus, startet selv med qlaq kui els, god den og (men ikke akkurat nybegynner snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå