Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke snust på 3-4 måneder, har heller røka. men vurderer å begynne igjen siden jeg skal starte på skole igjen.

Så hvilken snus vil dere annbefale nå?

Helst løs eller White portion.

Ettan løs

Noen whites vet jeg ikke om for det bruker jeg ikke :no:

Lenke til kommentar

Kva vil det egentleg seie at ein snus er White?

Er det berre når posene er kvite, eller er det noko anna?

Eg kjøpte meg 5 forskjellige snus igår eg aldri har prøvd Tax Fritt igår (samt 5 bankers). Noko eg raskt likte var Lucky Strike. Ikkje nødvendigvis fordi snusen var så utruleg god, men berre boksen. Fy faen så lekker, lekker.

Lokk i stål, og ein herleg fargekombinasjon. En moderne helvetica liknende skrift som pryder boksen gjer meg óg i særdeles godt humør.

Dette er ein snus som kunne vært utruleg mykje dårlegare, og framleis vært ein klar favoritt berre av det vakre utsjåande. Dei sel denne i Noreg?

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Det har det vel ikke. Med mindre de har gjort foranding på boksene i det siste?

Jo, alle typer lucky har boks for brukt snus på undersiden slik som Bold har. Sjekk litt rundt og vær oppdatert før du slenger med leppa. Det er riktig at de ikke hadde det før, men alle Lucy-typene har det nå.

Lenke til kommentar

"Det har det vel ikke" er en ganske bastant uttalelse, enten du følger opp med noe annet eller ikke. Om du ikke var sikker burde du ikke svart og om du skulle svare burde du ha svart noe i gaten med "sist jeg så en Lucky-boks hadde den ikke lokk, er dette blitt endret?" eller noe i den gaten der. Men nok om det, feil skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...