imapwnu Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har ikke sjekka det, men regner med det er så lenge nikotinet holder et rimelig høyt nivå i kroppen, altså et par timer? Kan ikke si det med sikkerhet da, så ikke skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg ikke snust på 3-4 måneder, har heller røka. men vurderer å begynne igjen siden jeg skal starte på skole igjen. Så hvilken snus vil dere annbefale nå? Helst løs eller White portion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Whiskey probe og skruf stark/orginal white. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg ikke snust på 3-4 måneder, har heller røka. men vurderer å begynne igjen siden jeg skal starte på skole igjen.Så hvilken snus vil dere annbefale nå? Helst løs eller White portion. Ettan løs Noen whites vet jeg ikke om for det bruker jeg ikke Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Av white kan jeg anbefale Catch eukalyptus. Prøvde den her forleden. Har alltid tenkt på den som damesnus , men den er jo riktig god i lengden også. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kva vil det egentleg seie at ein snus er White? Er det berre når posene er kvite, eller er det noko anna? Eg kjøpte meg 5 forskjellige snus igår eg aldri har prøvd Tax Fritt igår (samt 5 bankers). Noko eg raskt likte var Lucky Strike. Ikkje nødvendigvis fordi snusen var så utruleg god, men berre boksen. Fy faen så lekker, lekker. Lokk i stål, og ein herleg fargekombinasjon. En moderne helvetica liknende skrift som pryder boksen gjer meg óg i særdeles godt humør. Dette er ein snus som kunne vært utruleg mykje dårlegare, og framleis vært ein klar favoritt berre av det vakre utsjåande. Dei sel denne i Noreg? Endret 11. august 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Lucky Strike selges i Norge. Var det Bold du prøvde?(hadde den lokk til brukt snus?) White portion vil si at posene er på en måte mer solide, renner mindre, kan smake mindre og sikkert litt mindre effekt. Også er de hvite^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Vanlig Lucky har også lokk til brukt snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det har det vel ikke. Med mindre de har gjort foranding på boksene i det siste? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 det har kommet lok på alle luky strike kan bekrefte det jeg også Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Okei daså, men det var ikke det før. Det får bli mitt poeng Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det har det vel ikke. Med mindre de har gjort foranding på boksene i det siste? Jo, alle typer lucky har boks for brukt snus på undersiden slik som Bold har. Sjekk litt rundt og vær oppdatert før du slenger med leppa. Det er riktig at de ikke hadde det før, men alle Lucy-typene har det nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Seriøst du er gretten.. Jeg har jo allerede sagt jeg tok feil. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det var vanleg, men no kjøpte eg faktisk ein bold óg (tidlegare ikveld). Boksen til original var mykje betre, den raude bolden var ikkje så fin. Men begge har lokk til brukt snus som dei nemner Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Yes det var en god nyhet Visste ikke selv at alle luky strikene har fått lokk nå. Jeg syns bolden har ganske kul boks å jeg, minner skikkelig om bulls eye. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Seriøst du er gretten.. Jeg har jo allerede sagt jeg tok feil. Og du er full av info du ikke gidder å oppklare om er sann før du legger den ut på nettet. Jeg har fortsatt aldri sett N&J black da. Noen som vet om butikker i drammen/kongsberg-området som selger denne? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hæ? Jeg skrev med mindre de har forandret på dem i det siste. Noe de hadde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 "Det har det vel ikke" er en ganske bastant uttalelse, enten du følger opp med noe annet eller ikke. Om du ikke var sikker burde du ikke svart og om du skulle svare burde du ha svart noe i gaten med "sist jeg så en Lucky-boks hadde den ikke lokk, er dette blitt endret?" eller noe i den gaten der. Men nok om det, feil skjer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror ikke du skal prate så høyt om andre sine bastante uttalelser. Uansett så orker jeg ikke å diskutere mer nå når jeg ikke har sovet på snart 24 timer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Tror ikke du skal prate så høyt om andre sine bastante uttalelser. Forskjellen på du og jeg er at jeg har fakta som backer opp det jeg sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå