Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, som så mange andre skader og skavanker man kan pådra seg ved snus så er det stort sett i de ytterst, helt ekstreme tilfellene at slikt skjer. Vi snakker folk som snuser 3 bokser løs, drikker 4 liter cola og bare spiser junk hver dag og som ikke har pussa tenna de siste 20 åra som pådrar seg slike skader. Snuser du med måte og er nøye med å opprettholde munnhygienen din vil du aldri få slike problemer.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Og du snakker ut fra.. hva?

 

Stefaren min, har snuset i all tid. General, og han har fått et ganske heftig hull oppover der. Jeg har også markant større "åpent rom" over tannkjøttet enn en som ikke snuser.

 

Tror det kommer veldig ann på. Men det er absolutt mulig å pådra seg litt av hvert,

Lenke til kommentar

Det å få ei snuslomme helt opp til øyet er i høyeste grad usannsynlig, ihvertfall nå som snusprodusentene har fjernet glassfibrene fra snusen.

 

For 10 år siden var det sikkert mulig, var mange som fikk sånne store ''lommer'' på bakgrunn av glassfiber i snusen

Lenke til kommentar

Nick & Johnny var heilt utruleg herleg.

Ny favoritt trur eg.

 

No har eg berre snust Skruf Sterk omtrent, og noko Ekstra Sterk General. Men Nick & Johnny gav meg ei heilt ny kjennsle. Mykje sterkare verkar det som, og det svir herleg i leppa. Blei nesten litt ør i hovudet, og det likte eg. Smaken er óg utsøkt. Ny favoritt. Takk for anbefaling, så slepp eg Skruf smaken i munnen, denne var jo mykje betre. Liker snussmaken, men Skruf er ikkje så utroleg god. N&J får 10/10 hos meg.

Lenke til kommentar

Har selv snusa i 4 år og det eneste som er forskjell i leppa mi fra før jeg begynte er at strengen har blitt litt slækkere og ikke like stram som den var før. Men så 1. pakker jeg alltid snusen ordentlig før den legges inn 2. jeg pakker fornuftig størrelse og 3. jeg snuser mest porsjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...