Feh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Neh Edit: Fant den ikke før etter en uke på butikken som lå 100 m fra der jeg bodde før... Endret 31. juli 2009 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Om det stemmer at lippa din blir støra av snus , dvs at hullet kan gå opp til øyet Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Om det stemmer at lippa din blir støra av snus , dvs at hullet kan gå opp til øyet Og hvor har du hørt den idiotiske påstanden der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har både hørt og lest det . Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Vel, som så mange andre skader og skavanker man kan pådra seg ved snus så er det stort sett i de ytterst, helt ekstreme tilfellene at slikt skjer. Vi snakker folk som snuser 3 bokser løs, drikker 4 liter cola og bare spiser junk hver dag og som ikke har pussa tenna de siste 20 åra som pådrar seg slike skader. Snuser du med måte og er nøye med å opprettholde munnhygienen din vil du aldri få slike problemer. Endret 1. august 2009 av Feh Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Og du snakker ut fra.. hva? Stefaren min, har snuset i all tid. General, og han har fått et ganske heftig hull oppover der. Jeg har også markant større "åpent rom" over tannkjøttet enn en som ikke snuser. Tror det kommer veldig ann på. Men det er absolutt mulig å pådra seg litt av hvert, Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det å få ei snuslomme helt opp til øyet er i høyeste grad usannsynlig, ihvertfall nå som snusprodusentene har fjernet glassfibrene fra snusen. For 10 år siden var det sikkert mulig, var mange som fikk sånne store ''lommer'' på bakgrunn av glassfiber i snusen Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det har da vel aldri vært glassfiber (eller glassbiter for den saks skyld) i snusen , det er vel bare en myte. Dessuten har jeg selv merket , etter halvannet år med snusing , at jeg har fått meg en liten snuslomme som jeg legger bleia nedi. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nick & Johnny var heilt utruleg herleg. Ny favoritt trur eg. No har eg berre snust Skruf Sterk omtrent, og noko Ekstra Sterk General. Men Nick & Johnny gav meg ei heilt ny kjennsle. Mykje sterkare verkar det som, og det svir herleg i leppa. Blei nesten litt ør i hovudet, og det likte eg. Smaken er óg utsøkt. Ny favoritt. Takk for anbefaling, så slepp eg Skruf smaken i munnen, denne var jo mykje betre. Liker snussmaken, men Skruf er ikkje så utroleg god. N&J får 10/10 hos meg. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I stand corrected, undersøkte nå og leste at saltkrystaller i snusen kunne misforstås for glass. Man lærer noe nytt hver dag, hehe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kjøpte en boks Skruf Sterk white når jeg var i sverige. Liker smaken og porsjonene er faktisk fylt skikkelig ut noe som wp skjeldent er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har et merkbart større rom i overleppa nå enn jeg hadde før jeg begynte å snuse og jeg pusser tennene to ganger om dagen, drikker lite brus og spiser lite sukkerfylt mat. Så ja, snus etser tannkjøttet ditt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvor lenge har du snust Nyhus? Selv har jeg snust i et og et halvt år snart og har ikke noe særlig hule oppover. Har heller ikke noen spessiel tannhygene og skryte over Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har selv snusa i 4 år og det eneste som er forskjell i leppa mi fra før jeg begynte er at strengen har blitt litt slækkere og ikke like stram som den var før. Men så 1. pakker jeg alltid snusen ordentlig før den legges inn 2. jeg pakker fornuftig størrelse og 3. jeg snuser mest porsjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har snuset i 4-5 år nå, og har ikke merket noe hull oppover leppen, men den har blitt større ja. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan er ettan løs i forhold til General Løs og Grovsnus Løs, som er mine favoritter? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg personlig liker ikke ettan løs, synes den er avksyelig. General løs er en av få snusene jeg kan snuse fast, og grovsnus kommer på en god 2. plass Endret 1. august 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg personlig liker ikke ettan løs, synes den er avksyelig. General løs er en av få snusene jeg kan snuse fast, og grovsnus kommer på en god 2. plass På hvilken måte er den avskylig? Smak, lukt eller konsistens? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Konsistensen er grei, det er smaken og lukten jeg ikke klarer, særlig lukten. Jeg synes den var grei i begynnelsen, men har fått helt avsmak på den Endret 2. august 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ettan løs lukter det samme som gjødsel. vil ikke ha ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå