Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Det blir bra :)

Elsker de sorte deilige posene :):) Virker nesten som om de suger til seg all fuktighet i leppa, for den klistrer seg i leppen min hver gang :p

Enig med deg der. Finns det andre svarte portioner enn N&J black og Onyx? Er grovsnus black det?

Og forresten er enig med deg at strange journey volume one er digg skive å :D

Grovsnus Black. As the name implies, the portions are black.

:)

L.D Black

Den virker faktisk digg :) Salmiak smak

Endret av GrevenLight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På SOL.no hadde dei ei gladmelding til alle snusare (lenke til DinSide) idag. Godt å høyre, sjølv om ein må ta det meste med ei klype salt. :)

thumbs up......Har alltid visst at snus ikke har hvert kreft fremkallende. Alle mennene(Bestefar, oldefar, pappa, tippoldefar osv) i min familie har enten snust eller drevet med tyggetobakk, og alle de har levd et frisk og fint liv til de var over 90 år. (untatt pappa for han er bare 55 år enda, men ikke kreft eller noe slagssykdom)

Lenke til kommentar

Med den prisutviklingen snus har på bensinstasjoner for tia tror jeg jaggu ikke det er lenge til vi ser snus til 100 kr boksen... Betalte 81 kr for skruf sterk porsjon på Esso On The Run for to dager siden :( Tipper General Ekstra sterk løs ligger tett oppunder 90 kr der.

Lenke til kommentar
15mil for å lete etter snus :| Er du i stor mangel av sosial-liv for øyeblikket?

La oss bare si jeg kom inn i en "ond" sirkel :p "2 mil til neste butikk , det lar seg vel gjøre" x 5-6 :)

Haha. Er fort gjort. Kjørte en gang fra E18 drammen så gjennom oslo og tilbake gjennom drøbakstunnellen for å sjekke alle bensinstasjonene langs veien etter general ekstra sterk da jeg først fikk høre om at den var på vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...