GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Det blir bra Elsker de sorte deilige posene :) Virker nesten som om de suger til seg all fuktighet i leppa, for den klistrer seg i leppen min hver gang Enig med deg der. Finns det andre svarte portioner enn N&J black og Onyx? Er grovsnus black det? Og forresten er enig med deg at strange journey volume one er digg skive å Grovsnus Black. As the name implies, the portions are black. L.D Black Den virker faktisk digg Salmiak smak Endret 29. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nick & Johnny finnes ikkje i løs, eller? Dei har faktisk i porsjon på nærbutikken min, så den skal eg prøve snart Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nick & Johnny, finnes i løs, tror jeg Fantes hverfall i løs før, har ikke hørt eller sett mye til den på en stund, men vil tro den er der ute et sted Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 noen som vet om denne er kommet til norge?? hadde vert moro og smakt på den, eller om den er og få i svergie? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 På SOL.no hadde dei ei gladmelding til alle snusare (lenke til DinSide) idag. Godt å høyre, sjølv om ein må ta det meste med ei klype salt. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 På SOL.no hadde dei ei gladmelding til alle snusare (lenke til DinSide) idag. Godt å høyre, sjølv om ein må ta det meste med ei klype salt. thumbs up......Har alltid visst at snus ikke har hvert kreft fremkallende. Alle mennene(Bestefar, oldefar, pappa, tippoldefar osv) i min familie har enten snust eller drevet med tyggetobakk, og alle de har levd et frisk og fint liv til de var over 90 år. (untatt pappa for han er bare 55 år enda, men ikke kreft eller noe slagssykdom) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva koster en boks skruf sterk porsjon i butikk? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 noen som vet om denne er kommet til norge?? hadde vert moro og smakt på den, eller om den er og få i svergie? Kjøpte den på Nordby forige gang jeg var der. Ikke noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Eg trur ein Skruf Sterk porsjon koster ein 50-60 kroner. Trur eg betalte 57 sist gong. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg betaler 61kr for portion der jeg bor, dette er meny Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja då var eg visst ikkje heilt på villspor. Eg var på Kiwi. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nesten alle porsjonssnuser her i bergen koster 58 kr, bortsett fra Sørensen, der det koster 71 for 1 porsjon. Jeg kjøpte også 2 general onyx og 1 kronan på bunnpris. Totalt ble det 181 kr. hva faen? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ganske mye forskjellig der jeg bor betaler alt fra 57-80 løs jeg snakker om når jeg nærmer meg 80. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 husk kronan er billigere en de andre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Med den prisutviklingen snus har på bensinstasjoner for tia tror jeg jaggu ikke det er lenge til vi ser snus til 100 kr boksen... Betalte 81 kr for skruf sterk porsjon på Esso On The Run for to dager siden Tipper General Ekstra sterk løs ligger tett oppunder 90 kr der. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 esso er generelt dyrt da..husker et veninde av meg betalte for 1 uke siden 72kr for skruf orginal på statoil Lenke til kommentar
frentix Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 15mil for å lete etter snus :| Er du i stor mangel av sosial-liv for øyeblikket? La oss bare si jeg kom inn i en "ond" sirkel "2 mil til neste butikk , det lar seg vel gjøre" x 5-6 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tykkjer dei N&J Strong porsjon er betre enn Skruf Sterk? Snart tom for Skruf no, og treng ny porsjonssnus å ha når eg er på farten. Korleis er N&J i konsistens? Skruf er eigentleg ganske tørr spørr du meg, og eg prøvde noko general porsjon som var alt for tørre. Er N&J tørr? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 15mil for å lete etter snus :| Er du i stor mangel av sosial-liv for øyeblikket? La oss bare si jeg kom inn i en "ond" sirkel "2 mil til neste butikk , det lar seg vel gjøre" x 5-6 Haha. Er fort gjort. Kjørte en gang fra E18 drammen så gjennom oslo og tilbake gjennom drøbakstunnellen for å sjekke alle bensinstasjonene langs veien etter general ekstra sterk da jeg først fikk høre om at den var på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå