Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute istad for å kjøpe snus ( har ikke snust på 10 dager) , og tok turen innom innvandrersjappa for en gangs skyld, for å kjøpe snus.. Jeg går inn og spør fyren i kassa om han har Skruf Stark Løs.. Nei, svarer han.. Jeg har bare General Løs.. Greit sier jeg, og oppdager at han har den gamle svarte boksen i kjøleskapet..

Jeg fikk heldigvis den vanlige .. Begynner det ikke å bli en stund siden de nye boksene kom? De må vel ha gått ut på dato for leeenge siden..

Lenke til kommentar

No prøvde eg General Ekstra Sterk løs.

Aldri baka snus før, men var ikkje noko problem å lage ei tønne.

Effekten var utruleg god, smaken utsøkt. Merka imidlertid at boksen var utruleg lite solid. Gav meg ei kjennsla av at eg med kunne øydelagt heile boksen av berre et lite fall. Men pen design, og magisk effekt. Særdeles lett å bake, konsistensen var ypperleg. Nytter nok Skruf Sterk ute, men til å slappe av med heime er dette ein ny favoritt. :love:

Lenke til kommentar
Det blir bra :)

Elsker de sorte deilige posene :):) Virker nesten som om de suger til seg all fuktighet i leppa, for den klistrer seg i leppen min hver gang :p

Enig med deg der. Finns det andre svarte portioner enn N&J black og Onyx? Er grovsnus black det?

Og forresten er enig med deg at strange journey volume one er digg skive å :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...