frentix Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da har jeg lagt til N&J black i min "må prøve" - liste I dag kjørte jeg over 15mil rundt forbi til forskjellige butikker for å se om de hadde den , uten hell :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 15mil for å lete etter snus :| Er du i stor mangel av sosial-liv for øyeblikket? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da har jeg lagt til N&J black i min "må prøve" - liste I dag kjørte jeg over 15mil rundt forbi til forskjellige butikker for å se om de hadde den , uten hell :/ Hvor bor du hen? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 N&J black har jeg bare funnet på 7-11 butikker så langt Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tro det eller ei, anmeldelsen av N&J Black er på side 67, men det er Innlegg #1337 Eid.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Høyres ut som eg må prøve denne N&J Black. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt denne i Oslo området? http://www.buysnus.com/snusbrand/General_W...te_Portion.aspx Mulig jeg som har øya i ræva, men kan ikke si jeg har sett den i butikkene før.. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har ikke sett general wintergreen heller, selges den i norge? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Faktisk aldri sett den før i hverken sverige eller norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nok en gang har jeg sprekket og begynnt og snust igjen. Hadde håpet og klare og slutte før 10ende. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Med den signaturen trur eg nok ikkje det er så utruleg lett å slutte, nei. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Var ute istad for å kjøpe snus ( har ikke snust på 10 dager) , og tok turen innom innvandrersjappa for en gangs skyld, for å kjøpe snus.. Jeg går inn og spør fyren i kassa om han har Skruf Stark Løs.. Nei, svarer han.. Jeg har bare General Løs.. Greit sier jeg, og oppdager at han har den gamle svarte boksen i kjøleskapet.. Jeg fikk heldigvis den vanlige .. Begynner det ikke å bli en stund siden de nye boksene kom? De må vel ha gått ut på dato for leeenge siden.. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vet noen hvor jeg kan få tak i Thunder i Bergen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 No prøvde eg General Ekstra Sterk løs. Aldri baka snus før, men var ikkje noko problem å lage ei tønne. Effekten var utruleg god, smaken utsøkt. Merka imidlertid at boksen var utruleg lite solid. Gav meg ei kjennsla av at eg med kunne øydelagt heile boksen av berre et lite fall. Men pen design, og magisk effekt. Særdeles lett å bake, konsistensen var ypperleg. Nytter nok Skruf Sterk ute, men til å slappe av med heime er dette ein ny favoritt. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vet noen hvor jeg kan få tak i Thunder i Bergen? Bestille? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøpt meg en boks med General Onyx, tror dette kan bli bra ! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Det blir bra Elsker de sorte deilige posene :) Virker nesten som om de suger til seg all fuktighet i leppa, for den klistrer seg i leppen min hver gang Endret 28. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det blir bra Elsker de sorte deilige posene :) Virker nesten som om de suger til seg all fuktighet i leppa, for den klistrer seg i leppen min hver gang Enig med deg der. Finns det andre svarte portioner enn N&J black og Onyx? Er grovsnus black det? Og forresten er enig med deg at strange journey volume one er digg skive å Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den var jævlig god, likte sitronsmaken ! Synd at det er så lite av dem der jeg bor, jeg fikk den siste boksen som var i butikken, og har sjekket overalt og Rema er den eneste som har den. 7/11 her har veldig begrenset med snus, litt kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå