Skunkish Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jaja, jeg gleder meg i alle fall over at lucky strike endelig har fått lokk Da er vi to som deler den gleden. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Leste litt igjennom snustråden v6. Leste mye bra om skruf sterk løs der, så jeg bestemte meg for å prøve den i dag. Veldig overrasket, jeg syntes den lukter sterk tobakk + en anelse av noe søtt. Syntes den var veldig god, lett å bake og god konsistens. Noen andre som snuser skruf løs her? Lenke til kommentar
tlle Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nope aldri prøvd skruf sterk løs men må nok kjøpe den en dag, sitter her med en skruf original, utrolig god snus, men hater lukten på an Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Liker ingen snus som heter Skruf, i alle fall ikke til nå. Orginal, sterk, løs. Liker ingen av dem. Men for all del, smak og behag. Foretrekker General løs og N&J porsjon. Prøvde forresten N&J Black forleden, ganske god snus.. Merket veldig lite forskjell på den og vanlig porsjon, uten om at denne var tørrere og det tok lenger tid før den begynte å renne. Endret 21. juli 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hehe, N&J porson er favoritten her og. Høres ut som om jeg må få prøvd black porsjon snart:) Endret 21. juli 2009 av henrikus Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jepp, må legge til at general ES er min yndlingssnus ever, og det mest pga smaken og de store porsjonene, men kan absolutt ikke klage over styrken. Hvis den renner for fort, kan man lett utsette levetiden ved å slappe mer av med overleppen og kjeven, som er noe som nybegynnere spesielt strever med. Jeg kjøpte en boks med kronan porsjon i går, og må si at jeg ble veldig positivt overrasket. Styrken er standard 8 mg/g, men smaken er skikkelig god! Smaken kan beskrives som en bedre utgave av lucky strike sin. Verdt å prøve! Og uansett om man hater den, er den iallfall veldig billig redigering: billig er kanskje ikke det rette ordet. La oss si "mindre dyr" Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, N&J porson er favoritten her og. Høres ut som om jeg må få prøvd black porsjon snart:) Så da har du vel brukt den en god stund? Svir det fortsatt? hver gang jeg har hatt bokser med den, har hver eneste porsjon svidd noe enormt i starten. haha, bare ikke prøv nick&johnny i den rektangelformet boksen. Verstet drittet ever Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, har prøvd den såvidt en gang, har ikke noe særlig formening om den... Merker ikke at N&J svir so spesielt. Bortsett fra en gang da jeg la inn en rett etter at jeg tok ut en skruf sterk løs, da svidde det plutselig no jævlig. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 haha, bare ikke prøv nick&johnny i den rektangelformet boksen. Verstet drittet ever Mener du n&j white porsjon? den har sånn boks, helt enig at den e noe drit Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nick & Johnny East og West heter de. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nick & Johnny East og West heter de. Ja kom på det no, n&j west white porsjon va den jeg kjøpte Lenke til kommentar
Athey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har noen andre opplevd at man har begynt å hikke etter å ha lagt inn en prell? Kan hende det har noe med at jeg er forkjøla å gjøre, men det er jævlig flaut egentlig Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Har noen andre opplevd at man har begynt å hikke etter å ha lagt inn en prell? Kan hende det har noe med at jeg er forkjøla å gjøre, men det er jævlig flaut egentlig Nei har vel egentlig aldri skjedd som jeg kan huske. Har jo fått hikke når jeg har hatt en i overleppa, men det er av andre grunder, at jeg har ledd mye eller lingende. Nick & Johnny East og West heter de. Ja kom på det no, n&j west white porsjon va den jeg kjøpte Ja æsj de er søppel begge to, også så utradisjonell og lame boks. Forresten, dette passer ikke under denne tråden og det vet jeg godt, men vannpipe tråden er ikke veldig aktiv får aldri svar der, så er noen av dere vannpipe røykere å? Lurer på en ting om pipa mi jeg ikke finner på nettet. Trenger ikke ta diskusjonen i tråden, send heller melding til brukeren min. Endret 22. juli 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Var nettopp i butikken(rimi) og de hadde godt utvalg, men til min store overraskelse så så jeg [et eller annet] Viking(husker ikke navnet i farta) som jeg bare har sett i sverige før. Jaja tenker jeg siden jeg skulle kjøpe 2 bokser uansett kunne jeg jo prøve noe nytt. Når jeg kommer ut av butikken så åpner jeg boksen og den er fullt av noe pulver lignende greier som lå oppå porsjonene. Snur boksen og den hadde visst gått ut i mai i 2007 ja. Gikk inn igjen og fikk bytta den inn i Skruf løs^^ Den andre boksen var N&J porsjon. Men skal det være mulig å legge så gammel snus i hylla. Nå fyren bak kassa skulle finne en annen av viking boksene så var de også gått ut i 2007. Hadde ikke tatt i mot kvitteringen først heller så lurte på hvordan det skulle gå^^ Tror jeg kommer til å ta i mot den fra nå når jeg handler snus^^ Endret 23. juli 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Var nettopp i butikken(rimi) og de hadde godt utvalg, men til min store overraskelse så så jeg [et eller annet] Viking(husker ikke navnet i farta) som jeg bare har sett i sverige før. Jaja tenker jeg siden jeg skulle kjøpe 2 bokser uansett kunne jeg jo prøve noe nytt. Når jeg kommer ut av butikken så åpner jeg boksen og den er fullt av noe pulver lignende greier som lå oppå porsjonene. Snur boksen og den hadde visst gått ut i mai i 2007 ja. Gikk inn igjen og fikk bytta den inn i Skruf løs^^ Den andre boksen var N&J porsjon. Men skal det være mulig å legge så gammel snus i hylla. Nå fyren bak kassa skulle finne en annen av viking boksene så var de også gått ut i 2007. Hadde ikke tatt i mot kvitteringen først heller så lurte på hvordan det skulle gå^^ Tror jeg kommer til å ta i mot den fra nå når jeg handler snus^^ Viking snusen begynner å bli gammel egentlig. Har sett den noen ganger i utvalgte butikker, men jeg tror at sånn som Rimi her, tydeligvis er en butikk som altfor sjeldent sjekker datoen på varene sine (kanskje de bare rydder sjeldent? ) Men jeg tror Viking er en god snus, og selv har jeg snuset Skruf Løs fra 2005 (oppbevart i en fryser) og den smakte mye det samme. Overraskende ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, men som nevnt over virket det ikke så fristende med det pulveret, i tilegg virka det som om snusen i porsjonene var bytte ut med sand Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, men som nevnt over virket det ikke så fristende med det pulveret, i tilegg virka det som om snusen i porsjonene var bytte ut med sand Det er noe annet. Mange "dårlige" butikker som oppbevarer snusen sin i hyller, og ikke skap. Dermed går snusen fort dårlig. Hadde den stått i kjøleskapet hadde den kanskje vært bedre. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den holder seg ikke så utrolig mye bedre i et kjøleskap når det er snakk om 2 år ''overtid''.. Det er ca 4 grader pluss i et kjøleskap, men man burde fryse snusen om man skal oppbevare den over en lengre periode. Ikke prøv å tine snusen i mikroen foresten, funker dårlig.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den sto i kjøleskap. Hva skjer om man tiner den i mikroen? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da får du kanskje en ferdigpakket snus med plastikk"pose" rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå