Skunkish Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjøpte en stake med general ekstra sterk fra tax freeen nettopp . kostet bare 300 kr :D Jeg personlig syns general ekstra sterk er oppskrytt, samme med general sterk portion. De andre generalene er veldig gode. Men 300 for 10 bokser av den hadde vært deilig da Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjøpte en stake med general ekstra sterk fra tax freeen nettopp . kostet bare 300 kr :D Jeg personlig syns general ekstra sterk er oppskrytt, samme med general sterk portion. De andre generalene er veldig gode. Men 300 for 10 bokser av den hadde vært deilig da Hva mener du med at den er oppskrytt? Styrken eller smaken? Personlig så har jeg bare snust General ES siden jeg prøvde den i februar (da den kom ut). Det er virkelig min snus, om jeg ikke får tak i den og må nøye meg med en annen type føles det som det er noe som ikke stemmer. Snuser ikke særlig mye løs, så har ikke funnet en favoritt enda, men porsjonssnusen er General ES uten tvil den beste. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvordan er Ekstra Sterk i forhold til Sterk? Har den en bedre smak? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Hvordan er Ekstra Sterk i forhold til Sterk? Har den en bedre smak? Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd sterk versjonen. Men visst du ikke har prøvd ekstra sterk ville jeg anbefale deg å kjøpe en boks neste gang du har muligheten:) Den har en "rå" følelse og en god smak. Har som sagt kjøpt 2 bokser av den i uken i et halvt år, og jeg angrer ikke på den eneste av dem. liten edit. Endret 20. juli 2009 av Sneeky Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå var det en stund siden! Siden sist har jeg vært borti noen få spennende ting, i hvertfall. Var på fest for en stund siden nå, og hadde med meg en boks med de to siste general porsjonene mine, da når jeg putter den ene oppi, kommer det ei veninne av meg og spør om den siste. Jeg er jo en høffelig person, og ga henne den, men det må jeg si. Litt senere på kvelden la jeg merke til at hun bommet en pose med Thunder Wintergreen også. Da ble jeg nesten sjokkert. Var i Danmark i Sommerferien, og danskene mangler en ting; Snus. Det ble jo masse sigaretter på meg, for nikotin var nødvendig, men når jeg så muligheten til å tilbringe litt tid alene hjemme, fant jeg en boks med "Phantom Løs" liggende et sted, og tenkte; Endelig. Denne snusen var enda vanskeligere enn Grovsnus å bake, den var rett og slett tørr (selvom den lå i kjøleskapet). Men jeg klemte alt jeg hadde, ga opp og lempet den oppi, for så å ta meg en dusj. Smaken var som Ettan egentlig, luktet till som Grovsnus (Bare litt mildere). Egentlig en helt grei snus, men jeg tror jeg skjønner hvorfor farfar har en prismaster til den snusen I det siste har det gått i mye skruf porsjon, men var i Oslo i dag, og klinte til med en porsjon General White på toget. Satt med prisen helt i fra Oslo til Hamar, og på Tangen begynte den å renne så vidt det var. Imponerende. Jeg klemte ikke engang på den Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 General lager svært gode White Portions, noe jeg synes de fleste andre merker feiler ved. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå var det en stund siden! Siden sist har jeg vært borti noen få spennende ting, i hvertfall. Var på fest for en stund siden nå, og hadde med meg en boks med de to siste general porsjonene mine, da når jeg putter den ene oppi, kommer det ei veninne av meg og spør om den siste. Jeg er jo en høffelig person, og ga henne den, men det må jeg si. Litt senere på kvelden la jeg merke til at hun bommet en pose med Thunder Wintergreen også. Da ble jeg nesten sjokkert. koffor var du sjokkert?? er det mye å bomme 2 snuser?? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå var det en stund siden! Siden sist har jeg vært borti noen få spennende ting, i hvertfall. Var på fest for en stund siden nå, og hadde med meg en boks med de to siste general porsjonene mine, da når jeg putter den ene oppi, kommer det ei veninne av meg og spør om den siste. Jeg er jo en høffelig person, og ga henne den, men det må jeg si. Litt senere på kvelden la jeg merke til at hun bommet en pose med Thunder Wintergreen også. Da ble jeg nesten sjokkert. koffor var du sjokkert?? er det mye å bomme 2 snuser?? Enig. Fatter ikke hva som er sjokkerende med det. Kanskje hun ikke snuste selv da veit du og ville prøve litt, men ikke gadd å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kjøpte en stake med general ekstra sterk fra tax freeen nettopp . kostet bare 300 kr :D Jeg personlig syns general ekstra sterk er oppskrytt, samme med general sterk portion. De andre generalene er veldig gode. Men 300 for 10 bokser av den hadde vært deilig da Hva mener du med at den er oppskrytt? Styrken eller smaken? Personlig så har jeg bare snust General ES siden jeg prøvde den i februar (da den kom ut). Det er virkelig min snus, om jeg ikke får tak i den og må nøye meg med en annen type føles det som det er noe som ikke stemmer. Snuser ikke særlig mye løs, så har ikke funnet en favoritt enda, men porsjonssnusen er General ES uten tvil den beste. Jeg syns den er oppskrytt fordi alle jeg spør syns den er drit god og jeg syns ikke den er noe spesielt god, min mening. Prøvd general ekstra sterk løs a? Siden du er glad i portionen kanskje du liker løsen godt å. Jeg syns værtfall løsen er mye bedre en portionen, men velger heller en annen snus når er i butikken. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg må ærlig si at General ES har den absolutt beste smaken i general familien. Og for min del betyr ikke styrken noe, dette er rent smakmessig. Skal forresten en tur til sverige neste uke , til en plass som hete Eda. Noen som vet noe om snusutvalget der . slik at jeg kan begynne å planlegge hva jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Av porsjon er jeg enig at General ES har best smak, men ellers så er General Løs overlegen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Sorry alle sammen for dårlige ord mot Genral ekstra sterk portion, bare veldig lenge sia jeg hadde prøvd den. Sitter med en nå, er faktisk veldig god. Mulig jeg fikk dårlig boks og det skapte et dårlig førsteintrykk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Den er veldig god, renner litt fort kanskje, men det er eneste problemet. Porsjonene er store og gode, smaken er grei og styrken kan en ikke klage på. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg syns den er oppskrytt fordi alle jeg spør syns den er drit god og jeg syns ikke den er noe spesielt god, min mening. Prøvd general ekstra sterk løs a? Siden du er glad i portionen kanskje du liker løsen godt å. Jeg syns værtfall løsen er mye bedre en portionen, men velger heller en annen snus når er i butikken. Har prøvd løsen ja, men er utrolig lenge siden så kan egentlig ikke si så mye om den, men har ett positivt inntrykk ihvertfall Snuser egentlig bare porsjon, for mer praktiske årsaker. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå var det en stund siden! Siden sist har jeg vært borti noen få spennende ting, i hvertfall. Var på fest for en stund siden nå, og hadde med meg en boks med de to siste general porsjonene mine, da når jeg putter den ene oppi, kommer det ei veninne av meg og spør om den siste. Jeg er jo en høffelig person, og ga henne den, men det må jeg si. Litt senere på kvelden la jeg merke til at hun bommet en pose med Thunder Wintergreen også. Da ble jeg nesten sjokkert. koffor var du sjokkert?? er det mye å bomme 2 snuser?? Enig. Fatter ikke hva som er sjokkerende med det. Kanskje hun ikke snuste selv da veit du og ville prøve litt, men ikke gadd å kjøpe selv. Det som sjokkerte meg litt, som jeg glemte å legge til, var at denne jenta er ei venninne på 13 år som i kanskje to skoleår har sagt til meg at jeg er en stor taper fordi jeg snuser, også kommer hun bort til meg og vil bomme den siste prisen min Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja de forandrer jo saken en del Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men fortsatt en tam, kjedelig historie jeg hadde null glede av å lese. Er du 13 år, Moget? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men fortsatt en tam, kjedelig historie jeg hadde null glede av å lese. Er du 13 år, Moget? Kan godt hende den ikke falt deg i smak, men du trenger ikke være negativ bare på grunn av det. Alderen min er et tema jeg ikke ønsker å diskutere. Om du har lyst til å vite den, se profilen min. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ok, beklager. Trengte bare se profilbildet. Jaja, jeg gleder meg i alle fall over at lucky strike endelig har fått lokk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Ok, beklager. Trengte bare se profilbildet. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå