Skunkish Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Enig, fin effekt og konsistens. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Silverlight: sitter også med N&J, ganske god den ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Vits i å oppføre seg så bedrevitende? Det var et opplysende innlegg, ikke bedrevitende. Jeg skrev tross alt ikke "Faen så dum du er som tror snusen heter strong :roll:" Btw, synes du noen oppfører seg tåpelig, ignorer det isteden for å kommentere med hovne innlegg. Lager bare bråk. Tester Nick & Johnny nå, veldig god snus Uten tvil. Det er den snusen jeg alltid kommer tilbake til. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vanskelig å forklare, men Skruffen lukter sterkere. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spør du meg, så lukter N&J bedre, men så har jeg egentlig aldri vært fan av Skruf. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Lager de N&J løs enda? Jeg finner den ikke noen plass. Hvis noen har kjøpt den nyling , kan de sjekke datoen på den? N&J lukter litt cola syns jeg.Det er nok individuelt hva folk forbinder lukta med , men det er det nærmeste jeg kommer. Jeg bruker skruf og N&J litt om hverandre og liker begge godt. Endret 28. mars 2009 av frentix Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme? Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus. N&J lukter litt cola syns jeg.Det er nok individuelt hva folk forbinder lukta med , men det er det nærmeste jeg kommer Kan gå med på at East har en litt halvcolasmak/lukt, men vanlig N&J lukter langt fra cola i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 regnes east som jente snus? Bare lurer for jeg har en kompis som sier at det er jente snus Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Now about 40 years later is a new can design a reality, it's launched as a snus can for men. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DG%26um%3D1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg visste jeg hadde rett ! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme? Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus. Da lurer jeg på om jeg skal gå for N&J neste gang. Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme? Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus. Da lurer jeg på om jeg skal gå for N&J neste gang. Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g? Trur skufen er sterkere en N&J, men er ikke helt sikker. Den sterkeste snusen ejg vet om er vell Oden extra sterk med 17 mg nicotin Finnes i flere smaker, se utvalget her: http://www.northerner.com/snus/Northerner_Loose-279/ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg sovna med snus engang.. Fikk helt sjuke drømmer, lignende feberfantasier osv. Trip på snus er ikke digg..hah Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg sovna med snus engang.. Fikk helt sjuke drømmer, lignende feberfantasier osv. Trip på snus er ikke digg..hah skjønner hva du mener .er ikke digg man blir bare dårlig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vet..Man blir helt nummen i munnen og helt tømt for spytt nærmest xD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g? Omvendt tror jeg. edit: Nei, vent. I følge Northerner har N&J 40% mer nikotin enn normalen, mens skruf har 35% mer. Endret 29. mars 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g? Omvendt tror jeg. edit: Nei, vent. I følge Northerner har N&J 40% mer nikotin enn normalen, mens skruf har 35% mer. Har hørt at det var motsatt jeg, N&J hadde 35 og skruf 40. Men ingen bryr seg vell om mest nicotin, bare om snusen er god Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skruf er 12mg.. Skruf Stärk Porsjon er alltid den snusen jeg kommer tilbake til. Når jeg starta for ett år siden, spydde jeg nesten av lukta til skruf, nå elsker jeg den. Men jeg hater N&J nå, må alltid bæsje etter en pris xD Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Korka: hahahah fy faen det var dagens xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå