Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

@hamaestra

 

Jeg prøvde å bestille 10 bokser snus fra norhterner en gang. Det blei stoppa i tollen og jeg fikk en telefon fra tollvesenet en eller annen plass. De sa bare at varen var blitt stoppet og at jeg måtte fortolle det for å få det inn. Jeg spurte så hvor mye det kom på fordi jeg i grunn ikke brydde meg, det var snus jeg aldri hadde prøvd før så ville bare ha de og fikk da til svar at det ville koste noe helt sinnsykt så jeg lot vær. Varen ble returnert til norhterner, men jeg måtte fortsatt betale for de.. No refund.

 

@steffenz

 

Jeg har snusa i snart 5 år og har fortsatt strengen i god behold. Den har ikke blitt et hakk mindre, men den har kanskje blitt litt mer "tøyd" over tid og kan til tider føles litt slappere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns General er bedre en Skruf på alle områder bortsett fra boksen, sykt irriterende at de skal ha sånn papp boks.

 

Hvordan smaker Genera extra sterk i forhold til Skruf Stark da? Jeg synes tobakksmaken til Skruf var litt kvalmende, men det er kanskje noe man blir vandt til? hehe

Endret av Athey
Lenke til kommentar
Syns Skruf sterk porsjon har en mer fruiy smak jeg, selv om det ikke er så ofte den kommer fram. Uansett den jeg ser på som har minst tobakksmak. Du kan jo prøve Qlac quiolablabla(den nyeste RL'en)

 

Ja, jeg ser den. Får frysninger når Skruf'n renner.. Usj, hater den safta.

 

Men Qlac skal prøves :)

 

edit: Fant ikke noe når jeg søkte på Qlac, bare et merke som het "LD Black". Var det den du mente?

Endret av Athey
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes posesnusen smaker møkk i forhold til løs? Prøvde en pose med skruff nå, men det smakte bare surt. Er det forskjellig snus som brukes?

 

Synes smaken på general er god, men holder skruffen høyere. Tar jeg helt feil, eller er generalen mye lettere å bake? Skruffen føles mye mer finkornet.

 

Edit: pose/løs-spørsmålet er rette mot skruff.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Bare jeg som synes posesnusen smaker møkk i forhold til løs? Prøvde en pose med skruff nå, men det smakte bare surt. Er det forskjellig snus som brukes?

 

Synes smaken på general er god, men holder skruffen høyere. Tar jeg helt feil, eller er generalen mye lettere å bake? Skruffen føles mye mer finkornet.

 

Edit: pose/løs-spørsmålet er rette mot skruff.

 

Løs er mye bedre en porsjon, men porsjon er enklere så det veier opp i mot smaken.

Du kan da og prøve en annet merke av porsjons snus og se om det er bedre.

Vis skruffen er mer finkornet en generalen så er skruffen enklere å bake, jo mer grovkornet snusen er jo vanskeligere er den å bake.

Lenke til kommentar
Vis skruffen er mer finkornet en generalen så er skruffen enklere å bake, jo mer grovkornet snusen er jo vanskeligere er den å bake.

 

Kan godt stemme. Det jeg mener er at skruffen virker porøs i forhold. Får alltid små korn i hånda når jeg baker, men slipper det med generalen. Har snust skruff lenge, så veit det ikke bare er tørre bokser.

 

Prøvd endel pose. Der er NJ favoritten. Det er en snus jeg virkelig har lyst til å prøve løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...