Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer egentlig tollvesenet? Noen som har litt erfaring anngående hvilke fartøy som oftest blir stoppet? Hva er ekstra kostnadene for å bli tatt med mer enn det kvoten tillater? Vil det få konsekvenser dersom man blir stoppet i tollen og er under 18 år, eller er det salgsstedets ansvar å sjekke legitimasjon?

 

Vet jeg sikkert kunne funnet ut mye av dette ved hjelp av google, men blir som regel mer oversiktlig og man får et mer spesifikt svar når man spør på forum, i tillegg til at da andre som eventuelt skulle ha lignende spørsmål lettere kan finne svar.

Lenke til kommentar

Fin tråd!

Eg byrja nettopp å snuse litt sjølve. Ikkje så mykje, berre ein avogtil. Har berre prøvd Skruf Stark portion og løs og tykkjer effekten er herleg.

Nokon andre liknande eg bør prøve?

 

Eg vil óg berre legge ved ei lenkje frå Dagbladet om snus.

 

Ei undersøking viser at det ikkje er nokon samenheng mellom blodtrykk/hjerte og snus. Undersøkinga er uavhengig av bransjen.

 

Me skal ikkje skyve under ein stol at snus ikkje er farleg (i likhet med alt anna med putter i oss), men eg tykkjer det er grett å vite at det er uenigheit om korvidt det er skadeleg.

Lenke til kommentar

Ganske interessant eigentleg.

Kva dei pøser ut av informasjon om ein ting, og utelét om ein anna.

 

Lightbrus til dømes, det trur eg neppe er noko helsegevinst. Sikkert mykje meir kreftfremkallande enn noko anna. Nei eg sporer kanskje av no, men eg vart irritert av feilinformeringa me ofte får.

 

Om kaffe skal vise seg å vere farleg, døyr eg nok tidleg. Har hatt fleire koppar dagleg siden eg var 4-5 år, og no er eg 18.

 

Men igjen, særdeles god tråd Nyhus. Fint at du har satt nokre reglar slik at tråden ikkje vart stengt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
men den mest overtalende og skikkelige undersøkelsen jeg har lest konkluderte med at snus er like skadelig som kaffe.

 

Kan du se om du finner den undersøkelsen igjen ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Eg er berre uroa for ein ting, denne såkalla strengen som ligg under leppa - den vart mindre/forsvinn om ein snuser, eller? Har det noko å seie, og kjem den til å forsvinne hos meg óg?

Prøver å flytte den litt rundtforbi no :p

 

Tviler på at det er noe farlig :)

 

Har et par venner uten streng ( :tease: ) og jeg har ikke hørt de klage :)

Lenke til kommentar
Ei herleg kjennsle eller kva? Eg har lenge hatt lyst å prøve, men venta til eg vart 18. Snuser ikkje så mykje, berre ein 2-3 til dagen, kanskje nokre dager avbrekk og på igjen.

 

Det va det samme med meg når eg begynte, 2-3 om dagen men nå snuser eg en boks på 2-3 dager :roll:

Lenke til kommentar
Nei kven bryr seg.

Nettopp byrja du óg Athey?

Ei herleg kjennsle eller kva? Eg har lenge hatt lyst å prøve, men venta til eg vart 18. Snuser ikkje så mykje, berre ein 2-3 til dagen, kanskje nokre dager avbrekk og på igjen. Berre nok til å gi meg den herlege, gode rusen.

 

 

Sykt digg, ja :D

 

Blir ikke så mye snusing på meg ennå da, skal prøve å ikke bli fast før jeg får meg jobb :)

 

--

 

Ahh, takk Aleks. Da blir det vel snart en ny tur til sverige for å handle N&J, hehe

Endret av Athey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Eg er berre uroa for ein ting, denne såkalla strengen som ligg under leppa - den vart mindre/forsvinn om ein snuser, eller? Har det noko å seie, og kjem den til å forsvinne hos meg óg?

Prøver å flytte den litt rundtforbi no :p

Har snuset i 5 år nå, og strengen min har ikke blitt noe mindre, den er faktisk slik som den var.

Jeg snuser dog mye på sidene av strengen.

Lenke til kommentar

Kjøpte en General løs i dag, hadde håpet på at det var min forrige boks som var kraftig fucka, men neida. Syns denne smuldret seg opp fort, med en gang man puttet den under leppa. Skruf løs derimot, den holder seg fast og fin under leppa. Noen andre med samme erfaring? Blir nok Skruf neste gang jeg kjøper løssnus :p

Lenke til kommentar
Kjøpte en General løs i dag, hadde håpet på at det var min forrige boks som var kraftig fucka, men neida. Syns denne smuldret seg opp fort, med en gang man puttet den under leppa. Skruf løs derimot, den holder seg fast og fin under leppa. Noen andre med samme erfaring? Blir nok Skruf neste gang jeg kjøper løssnus :p

 

To dårlige bokser på rad? Kjipt, jeg personlig er av en eller annen merkelig grunn blitt motstander av skruf. Bruker aldri skruf lenger, men syns general løs tråkker over skruf løs. På alle punkter egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...