Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 var toll kontroll, holdt på å drite meg ut men vi ble ikke stoppet Husker når vi var på klassetur i 10 klasse. Hadde kjøpt langt over kvoten og tok toget med klassen, heldigvis kom ikke tolla denne gangen. Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Meh, de hadde ikke Skruf Sterk i butikken. Orket ikke noe N&J Så då ble det claq qui. Den var god i begynnelsen, men så begynte det å renne. Ikke lite heller. Jeg har ikke imot at det renner, liker det når det gjelder med Skruf Sterk. Men ikke claq qui. Halsen min holdt på svulme opp kjentes det ut som. Men kanskje det er bare meg? Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Meh, de hadde ikke Skruf Sterk i butikken. Orket ikke noe N&J Så då ble det claq qui. Den var god i begynnelsen, men så begynte det å renne. Ikke lite heller. Jeg har ikke imot at det renner, liker det når det gjelder med Skruf Sterk. Men ikke claq qui. Halsen min holdt på svulme opp kjentes det ut som. Men kanskje det er bare meg? Ja, det er nok bare deg. Det har aldri hendt meg når jeg har hatt claq qui. Den renner ganske mye og smaker ikke særlig godt, men gjør ikke noe med halsen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor lang tid tar det å bli avhengig av nikotin? Snuser litt Skruf sterk porsjon men har ingen planer om å bli skikkelig avhengig. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Meh, de hadde ikke Skruf Sterk i butikken. Orket ikke noe N&J Så då ble det claq qui. Den var god i begynnelsen, men så begynte det å renne. Ikke lite heller. Jeg har ikke imot at det renner, liker det når det gjelder med Skruf Sterk. Men ikke claq qui. Halsen min holdt på svulme opp kjentes det ut som. Men kanskje det er bare meg? Er nok nødt til å skuffe deg der, men ja, det er nok bare deg. Kan ikke klandre deg dog, da Skruf Sterk nesten ikke renner. Da kan jeg nok se for meg at det er ganske hardt å snuse en skikkelig snus som faktisk renner. Jeg orker ikke si HVORFOR du skal velge N&J over Claq Qui, men hvorfor gjorde du det, for så å klage over hvor forferdelig Claq Qui var? Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor lang tid tar det å bli avhengig av nikotin? Snuser litt Skruf sterk porsjon men har ingen planer om å bli skikkelig avhengig. For at du blir psykisk avhengig tar nok ikke mer enn noen uker. For at du skal bli fysisk avhengig av nikotin tar det ca 1 år. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Yes, da kjøpte jeg meg General Ekstra Sterk Løs, skuffelse syns jeg, hadde venta litt mer kraft fra den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Meh, de hadde ikke Skruf Sterk i butikken. Orket ikke noe N&J Så då ble det claq qui. Den var god i begynnelsen, men så begynte det å renne. Ikke lite heller. Jeg har ikke imot at det renner, liker det når det gjelder med Skruf Sterk. Men ikke claq qui. Halsen min holdt på svulme opp kjentes det ut som. Men kanskje det er bare meg? Er nok nødt til å skuffe deg der, men ja, det er nok bare deg. Kan ikke klandre deg dog, da Skruf Sterk nesten ikke renner. Da kan jeg nok se for meg at det er ganske hardt å snuse en skikkelig snus som faktisk renner. Jeg orker ikke si HVORFOR du skal velge N&J over Claq Qui, men hvorfor gjorde du det, for så å klage over hvor forferdelig Claq Qui var? Det er da lov til å ytre meninger og erfaringer i denne tråden så ser ikke noen grunn til at han skulle la vær. Og nei det er ikke bare han. Jeg synes også Claq Qui er en blaut drittsnus som smaker forferdelig og renner mye. Det at halsen din kjentes ut som skulle svulme opp er bare hvis du har svelget mye snussaft på en gang. Prøv å unngå å svelge safta men heller spytt den ut og ta ut snusen når den kommer så er du kvitt det problemet. Endret 12. juli 2009 av Feh Lenke til kommentar
Staian Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Etter at jeg kjøpte meg en rull ettan løs i sverige kan ikke noen porsjoner måle seg med en god klype ettan, og jeg sitter her med 20 skruf stark portion..porsjon blir bare kjedelig etter at man har blitt vant til løs.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 For at du skal bli fysisk avhengig av nikotin tar det ca 1 år. Det tar vel kortere tid enn som så? Lenke til kommentar
tlle Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skal Snart til sverige, noen som har en god portion snus å anbefale ? Tenkte å kjøpe 10 bokser Nick and Johnny Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva koster skruf sterk porsjon i sverige? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 30 kroner boksen om du kjøper en stokk. 40-45(litt usikker der, har bare kjøpt stokker i sverige aldri en og en boks) kroner om du kjøper en. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En skruf sterk koster i dag 36 kroner over grensa kjøpte i stad.. og angående avhengighetstid på nikotin tror jeg det er VELDIG indivduelt hvor fort det går. Jeg for min del brukte mye kortere tid enn ett år på det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er ikke aldergrensen på snus i Danmark 15 år? Eller 16? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er ikke aldergrensen på snus i Danmark 15 år? Eller 16? Danmark har ikke lov å selge snus afaik. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Tror løssnus er lov? Endret 12. juli 2009 av Konnis Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, dem har da noe general og grov på en del kiosker i københavn! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Må virkelig si at den snusen du kjøper selv, er den beste! Har levd på en boks med Skurf Sterk White Portion de siste 3 dagene, og fikk kjøpt meg en boks med General Sterk Portion i dag, gleder meg til å prøve den. Synes virkelig smaken av General overgår de fleste snuser. Skruf har en veldig destinkt smak på sine produkter, skal merkes at jeg respekterer denne smaken, men selv foretrekker jeg General. Har fortsatt to bokser med Skruf Sterk White som må brukes opp og da, skal nok kose meg med dem. Hva synes folk om WP da? Føler den blir nedtrykt av Harry publikumet blandt snusere Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mange bokser har jeg lov å ta med over grensen fra sverige til norge? Og er det bokser per bil eller per person i bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå