tlle Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 selges thunder i norge ?eller må man til sverige? tror nok du må til sverige har ikke sett den noen steder i norge Lenke til kommentar
Staian Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 syns folket om ettan løs da? kjøpte en boks i dag, og må si, må være den beste løsen jeg har smakt, har hatt ettan under leppen 4 timer i strekk nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) syns folket om ettan løs da? Ettan er en veldig god løs snus, flott og fin aroma. 8/10. Endret 7. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Forsåvidt enig med 8/10. Den får ikke 10 av meg siden det ofte er så varierende kvalitet på boksene selv om de har samme dato. Noen er fuktige og fine som faen mens andre er tørrere. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan er ettan løs i styrke? Samme som general løs omtrent? Har faktisk aldri prøvd ettan løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan er ettan løs i styrke? Samme som general løs omtrent? Har faktisk aldri prøvd ettan løs. Samme styrke som General 8 m/mg Lenke til kommentar
Argument Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Etter å ha prøvd Nick (and Johnny) finner jeg ikke en eneste portion snus som er bedre. Måtte nylig kjøpe en General portion i et nødstilfelle siden N&J ikke fantes i butikken. Fikk lyst å hive Generalen, merket ingenting, selv med to poser under leppa... Har sett litt på nettbutikker fra Swedish Match. Er interessert i å bestille et tårn eller to, men ut i fra det jeg forstår så er det ikke mulig å bestille N&J fra Sverige? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ville ikke bestilt fra sverige i det heletatt. Sjansen for at tollen stopper pakken er veldig stor og da må du ut med såpass mye penger at det koster like mye eller mer enn å kjøpe samme mengde snus i norge. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hei:) lurer på en ting, når eg pakker en løssnus godt i hånden så begynner det av og til å svi litt i hånden noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Du runker bare for mye Nei, seriøst. Har du et lite sår i hånda er jo snus ganske salt. Tipper det er grunnen. Endret 8. juli 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) De var tomme for ettan løs på 7-11 så gikk for den gode gamle generalen. Ingenting var som å bake seg en stor prell å legge den opp å nyte det. Hakke smakt så godt med snus på lenge. Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt. Men få som slår general løs spør du meg. God aroma, fin styrke, klassisk boks, god å bake og holder seg godt under leppa etter min mening. Andre som føler meg? Endret 8. juli 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 De var tomme for ettan løs på 7-11 så gikk for den gode gamle generalen. Ingenting var som å bake seg en stor prell å legge den opp å nyte det. Hakke smakt så godt med snus på lenge. Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt. Men få som slår general løs spør du meg. God aroma, fin styrke, klassisk boks, god å bake og holder seg godt under leppa etter min mening. Andre som føler meg? Alltid godt å komme tilbake til generalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt. Kanskje fordi den er så mektig god at den blir utsolgt hele tiden, hehe. Var i Sverige idag, hel pølse med Skruf Sterk porsjon, følte det denne gangen. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Koster det mye for en strut i vanlig butikk? er det rabatt eller er det vanlig pris * 10? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 er nok vanlig pris;) er ikkje låv til å ha rabatt på tobakk i norge;) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Koster det mye for en strut i vanlig butikk? er det rabatt eller er det vanlig pris * 10? Vanlig pris * 10. Men for ikke mer enn 10-15 år siden så fikk man faktisk gratis røyk når man kjøpte en kartong. Kjøpte man en kartong fikk man med 1 pakke gratis Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) er det ikke slik at du betaler for 9 bokser og den siste får du gratis? eller 1 boks koster mindre når du kjøper ei limpe, slik at til vanlige priser så blir den siste gratis 1 boks = 45 kr 45 x 9 = 405 kr så siste boksen får du gratis, og de 5 kr blir borte i valutaen ;p svensk priser da btw ** Endret 11. juli 2009 av Haelas Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Stemmer ikke, du må betale for alle boksene. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hvordan er det på taxfree da? Hva koster en strut der? Glem det, fant det ut. 189 kroner for 5'er. Endret 11. juli 2009 av Araber Lenke til kommentar
Staian Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kom tilbake fra sverige i dag, to tårn skruf sterk portion og et tårn ettan løs, var toll kontroll, holdt på å drite meg ut men vi ble ikke stoppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå