Underpants Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hørte at man ikke bør snuse noen timer etter man har trent heller for det forhindrer musklene i å bygge seg opp eller noe sånt. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hørte at man ikke bør snuse noen timer etter man har trent heller for det forhindrer musklene i å bygge seg opp eller noe sånt. Har hørt dette før jeg også.. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har hørt det jeg og, men det er lite som kan måle seg med en god pris snus i garderoben etter ei trening Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ingenting er som en løs når man er alt for mett. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 uff, liker ikke lukten til skruf stark Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skruf sterk løs også? Løssnus syns jeg får en mye rundere og mykere lukt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Løs lukter jo mye bedre enn portion, imo. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ooops tenkte på skruf stark portion eg.løsen lukter mye bedre Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 De har den ihvertfall på Svinesund og jeg vil anbefale at du drar på Tobaksvagnen for der koster det bare 130kr pr tårn med Thunder (Alle 3 typene) og Phantom (Vil absolutt ikke anbefale Phantom) Edit: Skriveleif gule sider kart? pliiiiiiiiiis? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen fler som har opplevd å kjøpe RL i norge og at den ligger snusen i stjerneform, men når man kjøper i sverige ligger den i en haug? Noen av de man kjøper i sverige som ligger i stjerneform? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen fler som har opplevd å kjøpe RL i norge og at den ligger snusen i stjerneform, men når man kjøper i sverige ligger den i en haug? Noen av de man kjøper i sverige som ligger i stjerneform? Stjerneform er ikke no spes synes da jeg, men smak og behag.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen fler som har opplevd å kjøpe RL i norge og at den ligger snusen i stjerneform, men når man kjøper i sverige ligger den i en haug? Noen av de man kjøper i sverige som ligger i stjerneform? Stjerneform er ikke no spes synes da jeg, men smak og behag.. Syns den er mer delikat når den ligger sånn jeg da. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Finnes Hawk fortsatt? Har ikke sett den på en stund.. Var en av de første snusene jeg prøvde.. God kosesnus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 General white portion var faktisk ikke så verst. Lite smak på den though. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 General white portion var faktisk ikke så verst. Lite smak på den though. Renner den ikke mye? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den rant ikke noe særlig her. Ikke før etter 40-45 min. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Finnes Hawk fortsatt? Har ikke sett den på en stund.. Var en av de første snusene jeg prøvde.. God kosesnus Fra random på Freakforum: "Kan bekfrefte dette. Hawken importeres ikke lengre til Norge. En av grunnene var hvertfall manglende merking om kreftfare. Det kostet for mye å sette på denne merkinga i forhold til salget. Men vikingsnus (som er porsjon) smaker ca det samme... " Jeg er lei General vanlig og ekstra sterk porsjon. Vil finne en ny snus, ikke white portion og ikke N&J.. Hmm. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Skruf? Selv synes jeg Gen. Hvit renner alt for mye. Smaker ikke godt heller. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Men general porsj er jo en fryktelig dårlig snus som de fleste kanskje bruker bare på grunn av navnet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Og vane. Og at man kan få fatt på den overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå